max naar ducati

1. Is gibernau daar niet de hoofdpersoon in die roddel?

2. waar op die site zie jij dat staan?
 
:r max op een duc, lijkt me niet zo slim, hij rijd nu op de snelste honda(beste)en gaat dan naar de duc. Misschien als ducati de positieve ontwikkeling die ze nu hebben gevonden, voort kunnen zetten dat het dan nog wat wordt, maar denk dat het eerder teruggang is dan vooruit. |(
 
Max is gewoon over z'n top heen, dat is nu wel duidelijk. Net als bijna de helft van het veld trouwens. Het is gewoon tijd dat de gevestigde orde eens ophoepelt daar en er nieuw bloed komt in de MotoGP.
 
Ach, eerst kon Biaggi niet winnen omdat Rossi een betere machine (Honda) had. Nu heeft Rossi een Yamaha en Max zijn zo gewilde Honda en kan hij nog steeds niet winnen. Dus denkt Max nu: "Ik ga wel op een Ducati rijden, dan kan ik de motor tenminste weer de schuld geven als ik weer niet win." :X
 
Ach, eerst kon Biaggi niet winnen omdat Rossi een betere machine (Honda) had. Nu heeft Rossi een Yamaha en Max zijn zo gewilde Honda en kan hij nog steeds niet winnen. Dus denkt Max nu: "Ik ga wel op een Ducati rijden, dan kan ik de motor tenminste weer de schuld geven als ik weer niet win." :X
Misschien heeft ie zijn beste tijd wel gehad?
Ik bedoel maar, Brno is een circuit waar zijn rijstijl perfect tot recht komt, en wie heeft er 6 keer gewonnen? *D
 
Ach, eerst kon Biaggi niet winnen omdat Rossi een betere machine (Honda) had. Nu heeft Rossi een Yamaha en Max zijn zo gewilde Honda en kan hij nog steeds niet winnen. Dus denkt Max nu: "Ik ga wel op een Ducati rijden, dan kan ik de motor tenminste weer de schuld geven als ik weer niet win." :X

eigenlijk moet die man zich toch wel een beetje kut voelen :Y
 
:r max op een duc, lijkt me niet zo slim, hij rijd nu op de snelste honda(beste)en gaat dan naar de duc. Misschien als ducati de positieve ontwikkeling die ze nu hebben gevonden, voort kunnen zetten dat het dan nog wat wordt, maar denk dat het eerder teruggang is dan vooruit. |(


Het zou zeker een terugval zijn voor Ducati als ze Max daar een contract aanbieden, zelfde geld voor giveupnau.
 
8-) weet je, ik volg de motogp van begin af aan en daarvoor de 500cc, de 125 en 250 heb ik nooit echt gevold, maar toch krijg ik het idee dat die races vaak spannender zijn dan de motogp. Het lijkt wel of de verschillen tussen de machines in de 125 en 250 veel kleiner zijn dan in de motogp. Lets face it, hopkins op zijn suzuki of nakano op zijn kawa zullen we niet gauw vooraan zien in de rij.
Tenzij rossi nog een jaar extra zou gaan rijden en dan op een soes of kawa zou stappen. Ik denk dat als je hem op een 250 machine zet dat zelfs dan nog menig motogp coureur moeite zal hebben om hem voorteblijven!! Lijkt me wel lachen trouwens.
:} aan vale.
 
Camel-team Pons-is ingesprek met Suzuki,dus Max komt dan volgend jaar voor Suzuki uit,mocht Pons toch Camel weten te behouden,dan is het zo dat Max op de Pons Honda komt met als teammaat Chris Vermeulen ;)
 
Randy de Puniet stapt over naar de motoGP en zal Alex Hoffmann opvolgen bij Kawasaki,hoor nu net op eurosport dat Chris Vermeulen na afloop v.d Turkisch mGP,bekent maakt dat die volgend seizoen voor Suzuki uitkomt als opvolger van Roberts....,ach we gaan het wel beleven allemaal :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan