Max zijn \'brommertje\'.....

Juist niet, doe die OVER-sticker van de uitlaat er ook nog af en dan is hij ideaal.
Je rijdt toch niet met een reclamebord rond ?

Hier ben ik het heel erg mee eens! :)

Ik plak pas stivkers op mijn motor als iemand me daadwerkelijk sponserd. Ga niet voor de kat z\'n *** stickers op mijn motor plakken :)
 
Hier ben ik het heel erg mee eens! :)

Ik plak pas stivkers op mijn motor als iemand me daadwerkelijk sponserd. Ga niet voor de kat z\'n *** stickers op mijn motor plakken :)

Wordt je gesponserd door Ducati dan, of heb je die stickers er ook afgehaalt :?
 
ik heb die zilveren ook gezien. Zaten wel een aantal goede krassen op en tevens wat corrosie. Zal wel een schadegevalletje zijn die opgeknapt moest worden.
 
Kan je nog wel krassen hebben weggewerkt. Dus de orginele kuip gelijk andere kleur gespoten.

Vind hem wel mooi trouwens in zwart alleen zie ik het de laatste tijd steeds vaker een R1 die zwart in gespoten. Toen ik nog bij Safe werkte kwam er ook regelmatig een klant langs met een zwarte R1.
 
Frame wordt volgende week zwart...zaterdag gaat ie uit elkaar...en ja, er komen nog een paar stickers op....ben nog op zoek....

Ben wel benieuwd. Vraag me eigenlijk (niets ten nadele van je huidige motor) of je dan niet goedkoper af zou zijn met een nieuwe R1, waarbij je alleen een deel van de kuip hoeft te spuiten om hem compleet zwart te krijgen.
 
Ben wel benieuwd. Vraag me eigenlijk (niets ten nadele van je huidige motor) of je dan niet goedkoper af zou zijn met een nieuwe R1, waarbij je alleen een deel van de kuip hoeft te spuiten om hem compleet zwart te krijgen.

Nope...deze \"zwartmaakactie\" kost me in totaal 1500 piek...inclusief undertail....en dan heb ik tenminste iets bijzonders....niet een standaard brommer....en daarbij issie nog mooi ook :} })
 
En die undertail ?? Komt die met een \'zwarte\' trekschuit :? Duurt GVD al maanden... :(
 
Nope...deze \"zwartmaakactie\" kost me in totaal 1500 piek...inclusief undertail....en dan heb ik tenminste iets bijzonders....niet een standaard brommer....en daarbij issie nog mooi ook :} })

Mooi prijsje! :}

(prijs nog in guldens neem ik aan dan)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan