maximum aan het aantal berichten per topic ?

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.772
9.089
Op reis
Facebook
Is er met de nieuwe software nog steeds een maximum aan het aantal berichten per topic ?
Voorheen was dit 2500 berichten en vandaar dat er 101 delen ' cbr600 rijders die 500 keer goedemorgen typen elke dag' zijn.

Aan de andere kant word de OpeningsPost wel gebruikt om alle relevante info in te zetten en bij te houden, iets wat niet gaat bij een 10 jaar lang actief topic met 239087 bladzijdes en degene die het topic begonnen is al jaar niet meer online is geweest.

Zeg ik nou iets heel geks (komt vaker voor) waar nog niemand aan gedacht heeft ( want lekker boeiend) of geeft dit stof tot nadenken (zelden) .

Kus, Pens.
 
Ik denk dat je mij verward met stray cat, ik zie mijn gewauwel niet staan.
ligt ook al weer 50+ dagen stil, dus misschien is er achter de schermen inmiddels wat bekend :N:N:N :W :j
 
Euh nee met DKP zelfs :? Waarom? Geen idee...

Anyhoe, gewoon doorposten. Willen ze topics op slot melden ze zich wel :P

Waar heb ik dat dan weer aan te danken ?

giphy[1].gif
 
onlangs was ik op zoek naar een topic over de cb1300, wist niet of het bestond.
eenmaal gevonden bleek 3/4 van de OP defect qua afbeeldingen, wel 10 voorgaande delen , maar het laatste deel is sinds 2015 een beetje blijven hangen.

Als het inderdaad is dat zoveel mensen via google op MF uitkomen en dat ze wat zoeken is het wel leuk als ze iets werkends en courants tegenkomen.
zo kom ik regelmatig op oude amerikaanse topics uit, als het leesbaar en bruikbaar is prima, als alle links kapot zijn zoek ik toch verder / elders .
 
onlangs was ik op zoek naar een topic over de cb1300, wist niet of het bestond.
eenmaal gevonden bleek 3/4 van de OP defect qua afbeeldingen, wel 10 voorgaande delen , maar het laatste deel is sinds 2015 een beetje blijven hangen.

Als het inderdaad is dat zoveel mensen via google op MF uitkomen en dat ze wat zoeken is het wel leuk als ze iets werkends en courants tegenkomen.
zo kom ik regelmatig op oude amerikaanse topics uit, als het leesbaar en bruikbaar is prima, als alle links kapot zijn zoek ik toch verder / elders .

Maar dan is het dus simpel om aan te geven dat het topic veroudert is, slotje aanvragen en nieuwe openen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan