Maximum aantal afbeeldingen

ik krijg een melding dat ik niet meer dan 10 foto's kan invoegen in 1 post, maar ik heb een aantal reisverslagen gezien waar er wel meer dan 10 in 1 bericht stonden.
Moet ik dan een voorbeeld plaatsen/noemen ligt die sowieso al aan iets (wat bekend is) ?
 
Je mag nu in totaal 75 plaatjes per bericht plaatsen (extern gelinkte plaatjes) en maximaal 10 foto's uploaden per bericht (dus op de MF servers).

Ik heb dat net opgehoogd naar 25.
 
25 lijkt me ruim voldoende.
ik zie ook nog steeds topics waar men verschrikkelijke wazige foto's upload van 8 Mb.
Ik vind het zelf traag gaan als ik 4 a 5 Mb upload dus heb toch terug gegrepen naar een verklein programma.
nu is 3000 bij 2000 pixels nauwelijk klein te noemen, maar net als het aantal Mb's zal dit net als voorheen maar toe blijven nemen.

Ik wil alleen niet de camera waarmee ik mijn vakantie foto's neem zo instellen dat ze beperkt worden voor eventuele plaatsing op internet achteraf.
een 4K scherm zit nu op een redelijke 300 euro dus een beetje resolutie mag wel ;)

Overigens ook een erg goed teken dat een admin ala minute een wijziging kan doorbrengen zonder dat men Pierre hiervoor uit zijn winterslaap moet ontwaken en rebooten in win95 OSR2 stand zodat hij naar een oplossing kan zoeken ;)
 
Je mag nu in totaal 75 plaatjes per bericht plaatsen (extern gelinkte plaatjes) en maximaal 10 foto's uploaden per bericht (dus op de MF servers).

Ik heb dat net opgehoogd naar 25.

dave de master.jpg


duim.jpg


bborat to seksie four mei sjurt.jpg


aaa franske.jpg


i love this post.jpg


developer.gif


hamster duimen.jpg


lick it be4 joe kik it.gif


lucy.png

wish you were here.jpg


gelijk maar even proberen / testen.

Prima ;)

10.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan