Maximum, de wheeliekoning van motor-forum!

Wheeeeeee :( heb mn troon goed verdedigd tegeover de prof stuntman...maaaaaar...zal voorlopig ff niet wheelyen aangezien mn koppelingsplaten aan het einde van hun latijn zijn....ff weekje rust...dinge vervangen, en gaaaaaaaan :)

Verloren?! :)
Hehe, meer info! :)
dat van zwden gedoe ofwat?
 
Nee Pooh, nix verloren :P Ik trok ze net als hem, tot het eind van de strip die we tot onze beschikking hadden...en mn stoppies waren ook net zo ver...terwijl mn remmen bijna op zijn...is afentoe wel eng...maar ja...dinsdag alles vervangen ofzo....
 
Laatst bewerkt:
Moet ik een keer komen filmen ? heb net een nieuwe cam, de Sony TVR730, met infrarood-schemer/nacht opname :}
 
Heb vandaag met eigen ogen de wheelies en stoppies van Max kunnen bewonderen (en ook die van WheelieKing), maar 1 reactie mogelijk: :}
 
Ik heb ze vandaag niet gezien, maar vorige week heb ik ze wel mogen aanschouwen!
:}
Echt HEEL jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn!
 
Ik vond die VFR waar hij op terug reed wel bij hem passen :) . Zou als ik hem was dan wel een zwarte kopen. Staat beter bij zijn kleding.
 
Moet je maar even lezen onder evaluatie zondag bij wat is er te doen Martijn.

Die leren broek kan ook nog wel even wachten Max, je hebt geen idee hoe vaak je van achter gepakt gaat worden als je leren pijpen hebt.
Heb vandaag niet zo veel te doen dus dan spui ik maar even dit soort onzin uit :) .
 
Op Maandag 15 oktober 2001 16:16 schreef Sander Vermeer het volgende:
Moet je maar even lezen onder evaluatie zondag bij wat is er te doen Martijn.

Die leren broek kan ook nog wel even wachten Max, je hebt geen idee hoe vaak je van achter gepakt gaat worden als je hebt leren pijpen .
Heb vandaag niet zo veel te doen dus dan spui ik maar even dit soort onzin uit :) .

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan