Maximum, de wheeliekoning van motor-forum!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Dag beste mensen,

Vanavond is Maximum bij mij op bezoek geweest.

We hebben gezellig gekeuveld, er kwam ook nog iemand langs die mijn (oude) monitor gekocht heeft..maar goed.

Eventjes wheelies getrokken....TERING HEE! Ik oefen op bepaalde wegen hier in de buurt, maar voor hem moest ik op zoek naar anderen!
Uiteindelijk maar de provinciale weg gepakt :+ :+

MEGAwheelies gemaakt, en ook een paar gave stoppies. Ligt vast op video (wel slecht beeld door invallende duisternis)!

Daarna weggebracht naar de snelweg (A15), waar hij ook nog een showtje gaf...ik en een vriend van me reden op een gegeven moment 130, komt hij met een noodgang voorbij zetten, hehe!
Ook vastgelegd, maar het was pikkedonker, dus HEEL slecht beeld...maar genoeg om een indruk te krijgen! :)

Nadeel: Sinds kort heb ik XP draaien (ik heb een licentie hoor!! :+ ), en mijn Miro DC10 kaart werkt niet onder NT/2K/XP :( :(
Ik moet mijn systeem dus dual boot maken, dan kan ik ze online gooien!

Moet ff kijken wanneer ik tijd heb...heb nog meer te doen namelijk :)

Maar Maximum...respect hoor! :} :} :}
 
Hmm, als we ooit een Motor Forum Promo Film krijgen zoals Pooh voorstelde, dan ben ik bang dat de hele film slechts 1 acteur bevat, de kunstjes van de andere users vallen hierbij in het niet geloof ik. :P
 
stupid2.gif
Een kneedown lukt Max nog niet en er zijn er wel een aantal meer die wheelies kunnen maken. ( misschien niet zo goed als Max, maar okay.)
 
Op Zaterdag 06 oktober 2001 01:31 schreef Revolution het volgende:
Hmm, als we ooit een Motor Forum Promo Film krijgen zoals Pooh voorstelde, dan ben ik bang dat de hele film slechts 1 acteur bevat, de kunstjes van de andere users vallen hierbij in het niet geloof ik. :P

Gaat dit nog door :? :? :? :?
 
dan zet je toch nog een paar mensen in het filmpje die nog wat rubber achterlaten op het wegdek(doet het ook altijd goed)
 
Hmm, als we ooit een Motor Forum Promo Film krijgen zoals Pooh voorstelde, dan ben ik bang dat de hele film slechts 1 acteur bevat, de kunstjes van de andere users vallen hierbij in het niet geloof ik. :P

he he don`t forget about me *D
max we moeten echt eens samen oefenen om een gave video te maken
greeetzz redbull man (p.s. ik heb ook een leuk stukje op de computer ,maar weet niet hoe ik het moet downloaden op motor forum)
can anybody help me
 
Ik ben net nieuw op het forum maar ik kan ook prima wheelies maken hoor. En ik ben er wel voor te vinden als er een video gemaakt moet worden. Een vriend van me stunt ook veel op de motor en zou dat ook gaaf vinden.

Stunts die ik voor de video wel voor elkaar kan krijgen:
Wheelie op balanspunt in eerste versnelling, doorschakelen naar tweede versnelling, opstaan tijdens wheelie, Crossover (kont op de tank en benen over de voorruit) en knie over de grond.

Stunts waar ik nog aan werk zijn: stoppies, achterstevoren op de motor zitten, wheelies doorschakelen naar tweede versnelling en crossover wheelies.

Let me know.
 
he he don`t forget about me *D
max we moeten echt eens samen oefenen om een gave video te maken
greeetzz redbull man (p.s. ik heb ook een leuk stukje op de computer ,maar weet niet hoe ik het moet downloaden op motor forum)
can anybody help me


Contacteer mij even.
email: poohbeer@motor-forum.nl (weekend)
MSN: poozuki@hotmail.com (weekend)
ICQ: 14410101 (altijd)
email: koenv@blackbox-mechelen.be (werkweek)
 
redd bul (toine) moet er nog een nieuw filmje omgezet worden
of is het het oude filmje?
oude kan ik er nog wel eens op gooien heb hem nog ergens liggen

jr

ps: als jij en max gaan oefen (is nie nodig )bel dan even maak ik ook shots met de camera
 
redd bul (toine) moet er nog een nieuw filmje omgezet worden
of is het het oude filmje?
oude kan ik er nog wel eens op gooien heb hem nog ergens liggen

jr

ps: als jij en max gaan oefen (is nie nodig )bel dan even maak ik ook shots met de camera
nee ik heb nog geen nieuw filmpje (te weinig tijd)
maar die oude nog een keer linken voor de liefhebbers.
groeten red bull man
 
Nu zie en hoor ik hier eigenlijk best veel over \'stunten\' wheelies, stoppies, vanalles. Het kan toch niet anders dat dit allemaal een keer fout gaat? Hebben de bekende \'stunters\' van dit forum allemaal al eens een foutje meegemaakt? En dus schade? Ben benieuwd!

Anywayz, ik ga in m\'n bed stunten, veel te laat weer door dat werk. Ciao, Martin.

PS: Als dit een nieuw topic zou zijn ook goed, dan open ik hem later wel.
 
ging wat vout met uppen
hier staat hij
ftp://212.80.192.30/public/biggelaarclanroadrace.rar


met een max van 25 Kb/sec per user

jr
promofimpje wil ik ook aan meewerken
ik zal filmen!
 
Laatst bewerkt:
ff afkloppen...en gelukkig nog niet...komt vast wel een keer...overkomt iedereen...zelfs de beste...hebbet vanmiddag nog zien gebeuren...niet dan porky :P en nee, het was porky niet...hij zag het ook...
 
Wheeeeeee :( heb mn troon goed verdedigd tegeover de prof stuntman...maaaaaar...zal voorlopig ff niet wheelyen aangezien mn koppelingsplaten aan het einde van hun latijn zijn....ff weekje rust...dinge vervangen, en gaaaaaaaan :)
 
Laatst bewerkt:
weet ik het
was een geleende server })
maar het werkt
blijkt wel dat je met minder dan 100 pk toch leuke wheelie\'s kunt maken.
dus allemaal aan een duc
krijgen we vast korting van red bull man
 
Terug
Bovenaan Onderaan