Maximum respect

GSX-Radical

MF'er
28 mei 2002
164
0
Dit stukje net gelezen op www.motorcyclenews.com

:} :} :} RESPECT :} :} :}



Rider’s 155mph – "fastest ever" on camera

29 May 2002


A motorcyclist narrowly escaped a prison sentence after being caught on camera doing 155mph just outside Cardiff.

Lee Beddis blasted past a parked patrol car on his bike so fast the officer inside said he felt the the pressure wave. Pc Greville Phillips told Cardiff Crown Court; " In 25 years I’ve never seen such a high speed. The car shook as the bike went past. "

The court heard how Beddis’ speed was the fastest ever recorded by a camera on a British road.

Beddis was sentenced to 180 hours of community service, banned for 12 months and ordered to pay £25 costs.

The judge told Beddis he only avoided jail because he has a nine-year-old child to support.
 
Waarom moeten we daar respect voor hebben? Iedereen kan toch op het rechte eind aan het gas draaien? Het is eigenlijk gewoon een sukkel dat ie zich heeft laten pakken met die snelheid.
 
Waarom moeten we daar respect voor hebben? Iedereen kan toch op het rechte eind aan het gas draaien? Het is eigenlijk gewoon een sukkel dat ie zich heeft laten pakken met die snelheid.
Uhhmz....dus...? Die gast reed amper 250...iets wat ik bij iedere rit wel ff aantil...en vandezomer op mn achterwiel...snap nie wrom ik respect zou moete hebbe voor iemand die een kleine 250 heeft gerede....
 
Die over de PPP was bestemd voor maximum, want die is volgens mij ieder weekend op de PPP te vinden, waarvan het grootste gedeelte op het achterwiel.
 
Ok ik en mijn meissie hadden al een streep door kinderen gezet..

maar ik denk dat er toch maar een kleine moet komen :)
 
Uhhmz....dus...? Die gast reed amper 250...iets wat ik bij iedere rit wel ff aantil...en vandezomer op mn achterwiel...snap nie wrom ik respect zou moete hebbe voor iemand die een kleine 250 heeft gerede....


OK ik snap dat wel, maar gaat mij meer om dat ie die agent en zijn wagen even deed schudden ;)
snappie...

heeft toch wel iets van een statement weg...
(als je maar goed nadenkt kom je er vast wel op)
 
Laatst bewerkt:
Hoe ik moet reageren op iemands bericht weet ik niet maar.............maximum u kent mij niet want ik ben maar een anonieme PPP toeschouwer die geniet van de stunts. Zelf kom ik alleen voor woon- werkverkeer over de PPP en op tijden dat het "veilig "is. Ik heb het er niet zo op dat er kentekens worden genoteerd door de pliessie. Mocht je een keer een klapper maken daar in de buurt en je komt op het lijstje van oom agent voor dan sta je er bij voorbaat al niet zo goed voor. Gaat u gerust verder, dan heb ik ook nog eens iets te zien, zonder naar Assen te hoeven rijden.
 
Hoe ik moet reageren op iemands bericht weet ik niet maar.............maximum u kent mij niet want ik ben maar een anonieme PPP toeschouwer die geniet van de stunts. Zelf kom ik alleen voor woon- werkverkeer over de PPP en op tijden dat het "veilig "is. Ik heb het er niet zo op dat er kentekens worden genoteerd door de pliessie. Mocht je een keer een klapper maken daar in de buurt en je komt op het lijstje van oom agent voor dan sta je er bij voorbaat al niet zo goed voor. Gaat u gerust verder, dan heb ik ook nog eens iets te zien, zonder naar Assen te hoeven rijden.

Fankluppie starten Max
 
Uhhmz....dus...? Die gast reed amper 250...iets wat ik bij iedere rit wel ff aantil...en vandezomer op mn achterwiel...snap nie wrom ik respect zou moete hebbe voor iemand die een kleine 250 heeft gerede....
Ik vind er niks aparts aan.

Iedereen met een snelle motor kan toch op een rechtstuk 250 km/u halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan