Maximum snelheid !!!!

Flo Amsterdam

MF veteraan
26 jan 2003
4.885
25
Amsterdam
Wat ik wil weten !!

Wat vanuit de fabriek, de maximum (top)snelheid zou moeten zijn voor een Honda CBR600F met het bouwjaar 1999 en of 2000 ....

-81kw
-110pk
-170kg
- ?? maximum snelheid !!!!


Thanks Neo
 
Graag zou ik ook willen weten !!

Wat dit zou moeten zijn voor een gsxr600 '98

-80.9kw
-110pk
-174kg
- ?? maximum snelheid



Misschien wel handig om van bijde te weten het max op de teller
maar ook het max werkelijk !!!

Hoop hier mijn antwoorden te vinden !!!!


Thanks Neo
 
Waarom koop je geen 1000cc als je heel erg hard wilt rijden? Rijd een stuk relaxter dan een 600 op z'n staart trappen.
 
mijn gsxr 600 uit '98 haalde van de week makkelijk de 260 op de teller. moet over 270 kunnen denk ik.. en ik ben met 105 kilo en 2 meter niet echt gestroomlijnd!
maar er staat 250 echte kilometers voor
 
Waarom koop je geen 1000cc als je heel erg hard wilt rijden? Rijd een stuk relaxter dan een 600 op z'n staart trappen.

Het gaat er niet om de snelheid !!! Dus een 1000 is niet nodig !!
Maar ben gewoon even nieuwschierig omdat ik de max nergen kan vinden, en veel mensen altijd praatjes hebben over hun max snelheid !!!

Vandaar !!!

Neo
 
cbr 600 uit 1995 liep op teller 280 wat werkelyk 250 was op test bank
full
 
ik had een 99-er , die heb ik ooit eens op de 270 ergens gekregen ,maar moest weer remmen. Ik denk dat je geen preciezere getallen gaat krijgen aangezien je niet op je gemakkie op je teller gaat kijken bij bijna 300 ,of je nou 265 of 275 rijdt.
Geen exacte wetenscahp dus.
Er zijn wel tabellen van alle merken waarin de afwijkingen staan van de tellers tov exacte snelheid.
 
Op mijn vorige motor .. Honda cbr600f bj'95 reed ik op de teller 255 met het vrouwtje achterop en op de uitlaat na standaard !!!!

Wat de echte kilometers zouden zijn weet ik echt niet!!!!




Ja vindt het leuk veel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te gebruiken hahahahahahahahaha

:} :} :} :}
 
Ligt er ook nogal aan in welke staat je motor verkeerd. Net de mijne van het weekend op de bank gehad en daar mag ook nog het een en ander aan gebeuren. Maar haalde een top van 242 geijkte km/h. En dat met een rotte ketting en tandwielen.

En dat gaat ie nu niet meer halen want ik heb er een 44 tands tandwiel achter op laten zetten i.p.v. de standaard 42 tands :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan