MaxSYM 400 & 600 - Deel 3

Je bent dus koelvloeistof kwijt,maar het zit niet in het blok,da's goed :t
Ik weet niet hoeveel erbij moet,maar dat kan best meevallen.
Ik zou dan wel de leidingen nalopen.
Ook geen "witte"rook als de scoot loopt?
 
Heb net koelvloeistof bijgevuld,kon 200ml in, morgen ga ik ermee werken,is maar 12 km,en hou het in de gaten.volge de dinsdag dan naar men dealer in Menen,45min rijden autostrade
 
Probeer foto toe te voegen,maar denk dat het te groot zal zijn,ik vind het niet Direkt om de foto te verkleinen
full
 
Ik ben verstralers op mijn scoot aan het monteren en zou die aan het contact willen hangen, is daar een rode + draad waar je gemakkelijk de draad van de verstralers kunt aan verbinden?
 
De gps is gemonteerd bij moto's Maes in Menen,het is speciaal voor de TomTom,maar.voor Garmin is ook zoiets,op mijn vorige scooter stond een Garmin ook met zo'n Beugel op de spiegel arm gemonteerd

Gr jm
 
bij deze even laten weten dat mijn sym 600 motor het heeft begeven aan 21000 km door het slecht
monteren van de luchtfilter door de dealer. Geen verhaal is ondertussen op pensioen
Vndaag al een nieuwe besteld
 
Dat is serieus pech hebben.
Maar hoe kan je die filter verkeerd monteren? Ik neem aan dat de motor kapot gelopen is omdat hij ongefilterde lucht kon aanzuigen waardoor vuil in de motor kwam.
 
Voor diegene die op zoek zijn naar beugel of ram mount voor je gps kan ook eens gaan kijken bij cameranu.nl....ik heb daar een andere ram mount gekocht ...hebben allerlei en goed van prijs.
Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan