MaxSYM 400 & 600 - Deel 3

Ik had ook gepast maar ben wel naar cafe Curve geweest om rit op te laden op mijn gps.
Ook deels om sfeer op te snuiven maar er stonden amper 10 moto's buiten rond 9.15u!
Bij beter of goed weer zouden er zeker kleine 100 moto's staan!
Tja, het weer heb je niet in de hand, hé ... :N
 
tja ik heb de rit van hun webpagina gehaald en even bekeken , zitten mooie stukken tussen , maar ze verlaat maar heel eventjes belgie rond Givet , effkes belgie uit om rechtover het water terug belgie in te rijden , wel een mooie streek daar
 
Vandaag de heidenau K66 all seizoen banden gekocht . Iemand die hier al op gereden heeft en wat vond je er eventueel van ?
 
Jij hebt die rit in je GPS geladen ? We kunnen misschien met nog wat mensen hier op het forum eens afspreken de rit onder ons te doen wanneer het weer wat mooier is ?
Ja, ik heb de rit in mijn gps opgeladen... en ja ... DAT ZOU ECHT TOF ZIJN!!!! :] :t :] heb jij een tomtommeke 450 of een 550?
 
Ja, ik heb de rit in mijn gps opgeladen... en ja ... DAT ZOU ECHT TOF ZIJN!!!! :] :t :] heb jij een tomtommeke 450 of een 550?

Wel, het weerbericht voor nu zondag 13 oktober ziet er prima uit. Afspreken waar de afspraak van Waypoint was, bijv. om 08.30 uur, met vertrek om 09.00 uur (we moeten de track nog overzetten op de gps-toestellen en zo) ?

Nog iemand die mee wil gaan, zodat we weten op wie te wachten ?

Stefan.
 
Gliderbee,

Ik heb al met 2 vrienden afgesproken aan cafe Curve in Kessel lo om aanstaande zondag te vertrekken naar de Ardennen, de Waypointleuven Route :]

We zullen om 8.30u samenkomen en om 9.00u zou ik graag stipt willen vertrekken.:W

De track kan je ook via website www.waypointleuven.be opladen, kijk en probeer eens even. :t

Tot zondag?
 
Gliderbee,

Ik heb al met 2 vrienden afgesproken aan cafe Curve in Kessel lo om aanstaande zondag te vertrekken naar de Ardennen, de Waypointleuven Route :]

We zullen om 8.30u samenkomen en om 9.00u zou ik graag stipt willen vertrekken.:W

De track kan je ook via website www.waypointleuven.be opladen, kijk en probeer eens even. :t

Tot zondag?

Ik ben gaan kijken op de website, maar daar staan er meerdere (te bereiken blijkbaar via de Dropbox account van Waypoint). Welke moet ik nemen ?
 
Ok ik ken er ook niet zoveel van, dat was dan ook de reden waarom ik zondag de track ging opladen op mijn gps.
Maar welke gps heb je? tomtom? zoja welke type? 410, 450 of 550?
Want als je een garmin hebt vrees ik dat ik je niet kan helpen en jou moet doorverwijzen naar waypoint winkel kessel lo
 
Gliderbee,

Ik heb al met 2 vrienden afgesproken aan cafe Curve in Kessel lo om aanstaande zondag te vertrekken naar de Ardennen, de Waypointleuven Route :]

We zullen om 8.30u samenkomen en om 9.00u zou ik graag stipt willen vertrekken.:W

De track kan je ook via website www.waypointleuven.be opladen, kijk en probeer eens even. :t

Tot zondag?

In afwachting dat ik de route kan zien: ik ben op dit moment een vriend aan het "opleiden" met één van mijn motoren. Is het doenbaar voor een beginneling om mee te rijden ? Hij leert snel maar heeft natuurlijk nog niet veel ervaring .. Indien het een rustige rit zal zijn, dan lukt het hem wel; indien het een hoog tempo is, dan weet ik niet of het nog aangenaam voor hem zal zijn.
 
Zou moeten kloppen
je kan ook altijd de *route.gpx inladen en er dan op de gps een track van laten converteren maar dit kan soms ietswat afwijken onderling

maw de track zou voor iedereen hetzelfde moeten zijn want daar gebeurt er geen herberekening op

veel rijplezier zondag
 
Hallo,

Ik ben een rustige rijder dus hard of snel rijden komt niet aan bod! Voor mij is van het landschap genieten ook van belang!
Beginneling is zeker welkom maar zou zo'n route van 300 km niet wat zwaar zijn voor hem?
Ik rij wel met een motoscooter, dat is dus niet hetzelfde als met een motorfiets met versnellingen, hé...

Ik weet niet meer juist hoe de route verloopt maar wat ik zeker weet is dat we een stukje Frankrijk zullen mogen bewonderen... het is ong 338km, ja...

ondertussen kijk ik met beetje zorg naar de weerberichten, het wordt blijkbaar toch geen droge zondag?

Tot zondag,
Gery
 
Hallo Gery,

Ik zit met dezelfde bedenkingen: misschien wat lang voor een beginneling (zelfs indien hij op mijn Sym zou rijden en ik op een schakelmoto).
Ik ga er even over nadenken; het weer is blijkbaar toch weer twijfelachtig en dan zit ik nog met hopen werk door dat woonbonus-verhaal, dus het zou kunnen dat ik zondagnamiddag toch moet werken (afhankelijk van wat ik morgen afgewerkt krijg ...).

Mvg,
Stefan
 
Heb gezien dat de Maxsym 600 uit SYM hun cataloog is gehaald , maar de opvolger staat er nog niet tussen op de website
Weet iemand meer ?
 
Ik had zojuist website van SYM bekeken en ze verkopen het niet meer???
Hoe zou dat komen? ik ben tot nu toe best tevreden, hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan