Maxtreme performance sportuitlaat CBR600F '91-'98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ik heb hem pas een paar weken maar ik wil toch even peilen of er intresse voor is.

Volledig carbon hexagonaal model demper. Incl. tussenpijp, ophangbeugel, db-killer. Zit geen E-keur op. Zonder db-killer een lekker zwaar geluidje onderin en bij doortrekken wordt hij mooi fel. Met de db-killer erin is hij ineens een heel stuk stiller.

Aangezien hij zo goed als nieuw is gaat ie alleen weg voor de vaste prijs van €210.

full



De reden van verkoop: ik wil dit jaar met een maat naar noorwegen wat nogal wat knakken kost. Dat moet ergens vandaan komen dus de uitlaat eruit is even optie 1.

Hij hoeft dus niet weg! Wanneer niemand hem voor deze prijs wil blijft hij er lekker onder zitten en ga ik Noorwegen op een andere manier regelen :+ Voor minder gaat hij echt niet weg, nieuwprijs is rond de €340
 
Laatst bewerkt:
zit de linkpijp eraan vast? zonee wil je dan de aansluitdiameter voor mij opmeten? binnenmaat graag.

thnx roddy
 
zit de linkpijp eraan vast? zonee wil je dan de aansluitdiameter voor mij opmeten? binnenmaat graag.

thnx roddy


Het is inderdaad met een losse tussenpijp. Ik durf de diameter alleen zo niet te zeggen, motor staat bij mijn ouders. Zal van het weekend ff opmeten of me broer even vragen.
 
Ik zal hier ook eens een kick onder gooien. Nieuwe vaste prijs: €210
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan