Maxxis banden- wie kent ze?

Khad ze op mijn VTR zitten toen ik hem kocht.

Ze zagen er niet best meer uit dus heb ze meteen maar vervangen :P



Registratie datum:      09-06-2001 (1240 dagen geleden) :?

Zo lang geregistreerd en dan nog niet weten hoe je een leuk linkje maken :? :P
 
Ik heb er 1 achter op me zxr400 zitten.
Heb nog geen gekke dingen meegemaakt, maarja rij ook als een zoutzak :)
Maxxis maakt ook scooter en kartbandjes d8 ik.
 
ik heb me laten vertellen dat het een goede band is om lekker mee te toeren maar wil je regelmatig het gas los trekken kan je beter naar en andere band uit kijken
maar kwa prijs is het wel de moeite waard je moet als je er normaal rijgedrag op na houd zekers 10.000 km mee kunnen doen
 
ik heb me laten vertellen dat het een goede band is om lekker mee te toeren maar wil je regelmatig het gas los trekken kan je beter naar en andere band uit kijken
maar kwa prijs is het wel de moeite waard je moet als je er normaal rijgedrag op na houd zekers 10.000 km mee kunnen doen
prijs is hetzelfde of meer dan van michelin's of pirelli banden, die toch zeker beter zijn....
 
maxxis banden zijn erg goede banden worden veel gebruikt in de kart sport

heb zelf ook gekart en doe het nu af en toe

warmen snel op en slijtage valt wel mee
 
de supermaxx deed het 4000km achterop bij mijn rs250. voorband gaat nog wel een tijd mee. grip heeft het zeker! ben er erg over te spreken
 
ik heb zelf nu ook een maxxis band achter(SV650S).
voor nog een bt010(komt ook maxxis op als ie versleten is) maar nog geen problemen bij kneedowns ofzo.
tot nu toe altijd grip en slijtage valt ook wel mee(gaat volgens mij niet veel sneller dan een bt020)
 
Terug
Bovenaan Onderaan