Mazzelpik die MAX

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Ik zal toegeven Biaggi heeft goed gereden in Le-Mans , ondanks zijn uitstapjes in de zandbak. :icon_smile:
Maar als Rossi niet zo'n slechte start had gemaakt, dan was Max nergens geweest.
Ach gelukkig hebben wij trouwe hondafans Katoh nog, die laat ons niet in de steek. :icon_smile:

Ohja bewijs dat Biagga echt een mazzelpik is :
Filmpie van Biaggi in actie

_________________
De mijne doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h, Zondag 2 Juni De eerste Tweakermotortoertocht (ongeveer 200km door N-Brabant), momenteel 6 deelnemers :icon_frown:

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-22 00:20 ]
 
Je hebt helemaal gelijk, als Rossi het niet verknald had bij de start had hij gewonnen!

Ook jammer dat vd Goorbergh zo'n slechte start had, hij was maar NET op tijd voor de start!

Ik denk echt dat hij een keer op het podium komt dit jaar!

Let it rain! :icon_smile:
 
Je hebt helemaal gelijk, als Rossi het niet verknald had bij de start had hij gewonnen!

Ook jammer dat vd Goorbergh zo'n slechte start had, hij was maar NET op tijd voor de start!

Ik denk echt dat hij een keer op het podium komt dit jaar!

Let it rain! :icon_smile:

Zonde, maar het was wel mooi om te zien hoe ie op een gegeven moment van plaats 13 doorstampte na plaats 3.

Iig het was een hele mooie race.
Spannender dan de 250cc en de 125cc races samen.

Tja van de Goorbergh's eerste keer dat ie in de top 10 kwam, jammer alleen dat dit kwam omdat er een paar van de baan af vlogen.
Maar een plaats op het podium gun ik hem wel.
 
Op 2001-05-22 00:30, schreef J.W:
Iig het was een hele mooie race.
Spannender dan de 250cc en de 125cc races samen.

spannender dan de 125cc en 250cc was die race echt niet hoor...
ruim voor het eind van de race waren de podiumplaatsen al verdeeld... dit vond ik eigenlijk de minst amusante race van het seizoen (en dat is niet om dat rossi niet heeft gewonnen)

ik hoop ieder jaar op spannende races met veel verschillende winnaars... het seizoen van vorig jaar kan wat betreft dat 2e ook moeilijk evenaard worden, laat staan verbeterd...
als biaggi nou een mooie show opvoert op mugello samen met rossi en capirex en de 25 punten meeneemt naar catalunya, dan begint het kampioenschap ook een stuk spannender te worden...

en wat betreft vd goorbergh... brno of donington gaat zijn weekend worden
 
spannender dan de 125cc en 250cc was die race echt niet hoor...
ruim voor het eind van de race waren de podiumplaatsen al verdeeld... dit vond ik eigenlijk de minst amusante race van het seizoen (en dat is niet om dat rossi niet heeft gewonnen)

ik hoop ieder jaar op spannende races met veel verschillende winnaars... het seizoen van vorig jaar kan wat betreft dat 2e ook moeilijk evenaard worden, laat staan verbeterd...
als biaggi nou een mooie show opvoert op mugello samen met rossi en capirex en de 25 punten meeneemt naar catalunya, dan begint het kampioenschap ook een stuk spannender te worden...

en wat betreft vd goorbergh... brno of donington gaat zijn weekend worden

Amen! Ik denk wel dat je gelijk hebt stef! Vooral Donington zie ik wel zitten! Ik hoop dat het dan regent, hehe!

Jurgen moet gewoon op een fabrieks 4-cilinder rijden volgend jaar...echt jammer dat hij het geld niet bij elkaar kon krijgen... :icon_frown:
 
Op 2001-05-22 02:07, schreef Steffie:


spannender dan de 125cc en 250cc was die race echt niet hoor...
ruim voor het eind van de race waren de podiumplaatsen al verdeeld... dit vond ik eigenlijk de minst amusante race van het seizoen (en dat is niet om dat rossi niet heeft gewonnen)

ik hoop ieder jaar op spannende races met veel verschillende winnaars... het seizoen van vorig jaar kan wat betreft dat 2e ook moeilijk evenaard worden, laat staan verbeterd...
als biaggi nou een mooie show opvoert op mugello samen met rossi en capirex en de 25 punten meeneemt naar catalunya, dan begint het kampioenschap ook een stuk spannender te worden...

en wat betreft vd goorbergh... brno of donington gaat zijn weekend worden

Amen! Ik denk wel dat je gelijk hebt stef! Vooral Donington zie ik wel zitten! Ik hoop dat het dan regent, hehe!

Jurgen moet gewoon op een fabrieks 4-cilinder rijden volgend jaar...echt jammer dat hij het geld niet bij elkaar kon krijgen... :icon_frown:

Volgens mij moet team Roberts eerst nog een rijder erbij hebben, zodat ie niet alles in zijn eentje hoeft te doen.

Trouwens ook een goede zaak dat volgend jaar maar 11 teams gaan rijden in de 500,dan hou je alleen maar het beste van het beste over.

Ben ook benieuwd wat ducati ons straks gaat brengen in 2003/2002 (hopelijk het laatste).

_________________
De mijne doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h, Zondag 2 Juni De eerste Tweakermotortoertocht (ongeveer 200km door N-Brabant), momenteel 6 deelnemers :icon_frown:

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-22 08:56 ]
 
KZou willen dat ik het kon zien. In EHV hebben we geen eurosport of iets anders wat GP's uitzend.... :icon_frown:
 
KZou willen dat ik het kon zien. In EHV hebben we geen eurosport of iets anders wat GP's uitzend.... :icon_frown:

Klote voor je.
Doen de Yahama's het eindelijk keer goed en dan kun je het niet eens zien.

Maar volgende race komt weer op naam van Rossie te staan, weet ik zeker. :icon_smile:
 
Ja, het wordt zeker Rossi dit jaar, ben ik ook van overtuigd!!

Het is gaaf om te zoen hoe Rossi en Capirossi met elkaar strijden...dat mag het hele jaar wel zo! :icon_smile:
 
Max was dit keer echt wel beter als Rossi!
Als Rossi een goede start had gehad had Max hem evenwel wel verslagen.
Dit is een goede zaak, want een Rossi die alle GP's wint wordt je ook niet vrolijk van. Rossi wordt dit jaar zo wie zo wel wereldkampioen, want momenteel is hij gewoon de beste, maar ik hoop dat hij dit jaar nog vaak verslagen zal worden.
Oja volgens mij gaat Jurgen zijn beste resultaat dit jaar halen in Estoril.
 
Volgende week in mugello zal het echt heet aan toe gaan wie de beste is.
Ik denk dat vooral rossi erg veel risico zal nemen om daar te winnen.

Jurgen valt mij zwaar tegen,wat hij tot nu toe heeft laten zien had hij ook met een honda twin kunnen doen.Hij is het vertrouwen een beetje kwijt (lijkt wel) in de proton.
Mugello is een baan wat de proton wel licht veel vloeiende bochten,dus wie weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan