Mb-8 of MBX-80 invoeren vanuit duitsland

Voor 40 jaar is deze nog erg netjes. Alle originele bouten nog op de plek. Heeft niet veel geleden. Komend winter gaat hij uit elkaar voor een totale restauratie. Leuk sleutelen weer dit.
 
Ik ben ook nog druk bezig met de brommerts, krijg je er niet uit..
moet nodig eens opgeknapt worden, maar blokje is nu in ieder geval gereviceerd :)
nu de voorpoten nog nieuwe keerringen in drukken, conische balhoofdlagers erin, oplossing zoeken voor het luchtfilter met de 24mm mikuni vlakschuif, originele honda NS1 pijp eronder en kapjes fabriceren voor naast het filter.
93cc Malossi, 24mm mikuni vlakschuif, uitgedraait kopje en Honda NS1 uitlaat, verder motorisch origineel.

Kwa rest van de brommer :
Honda NSR50 frame (moet nodig MBX80 frame vinden met Duitse papieren)
Aprilia AF1 125 voorvork + Remklauw + rempomp en RVS leiding.
Yamaha FS1 zadel
NSR achterbrug
Kawasaki Z750 voorspatbord, en een voorspatbord verslepen zodat die achter kan.
Smal enduro stuurtje erop.
en Kenda allroad banden.
Voorspatbord moet nog een cm omhoog gebracht worden en achter moet hij ook 1/2cm omhoog.
beetje meer scrambler :)
1407084
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Een trip down memory lane. 125cc in m'n MB5 framepje, MBX velgen en een achterband zo breed als een hedendaagse voorband. :+
Ik zou er bijna weer eentje willen aanschaffen maar dat zal wel nostalgie zijn. Na tien meter zal de lol er wel weer vanaf zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan