Mb-8 of MBX-80 invoeren vanuit duitsland

mb-8 :N
mbx80 :Y

Helaas geen antwoord voor je op je vraag :o

Dat ziet er toch wat gelikter uit, en waterkoeling :)

post-10210-1114073038.jpg
 
Wat een mooie machines :9~
Super mooi gedaan *O*

Ik heb in mijn brommer tijd op het kleine broertje gereden de mb5.
Nu heb ik die bewaart om als doel nog een keer op te knappen.
Daar ben ik dus gister mee begonnen, het gaat een mb8 worden dus de motor variant.

Hoe krijgen jullie de naaf een beetje netjes bij de mbx velgen?
Kennen jullie motoimport? in mijn tijd was die altijd een beetje onbetrouwbaar.
 
Wat een mooie machines :9~
Super mooi gedaan *O*

Ik heb in mijn brommer tijd op het kleine broertje gereden de mb5.
Nu heb ik die bewaart om als doel nog een keer op te knappen.
Daar ben ik dus gister mee begonnen, het gaat een mb8 worden dus de motor variant.

Hoe krijgen jullie de naaf een beetje netjes bij de mbx velgen?
Kennen jullie motoimport? in mijn tijd was die altijd een beetje onbetrouwbaar.
Motoimport moet je gewoon langs gaan. Dan zie je direct wat je krijgt en als een onderdeel niet mooi is vraag je om een andere.
 
Ik heb aantal maandjes terug nog een mbx80 op kenteken laten zetten. Fluitje van een cent. Rij er nu lekker mee naar werk elke dag.
 
Ik heb aantal maandjes terug nog een mbx80 op kenteken laten zetten. Fluitje van een cent. Rij er nu lekker mee naar werk elke dag.

Moet je ver naar je werk met de MBX ? ik neem hem ook zo nu en dan mee naar mijn werk, 30km enkele reis waarvan 25km over 80km wegen :]
 
Nee is maar een kippestukkie maar de fun is er niet minder om hoor. Rij met plezier even stukkie om :Y
 
Ben net nog ff weesten toeren op de MBX
Dit was bij Hilvarenbeek in de buurt
 
Het is al weer een tijdje geleden maar ik ben laatst weer verder gegaan met de honda mb.
Hopelijk kan ik volgende week maandag de gespoten delen ophalen O-)
Maar eens een projectje gestart op brommerforum

Brommerforum.nl - Project - honda mb80 opknappen [Overzicht]

Hopelijk heb ik hem voor de MFMM af dan ga ik op de mb80 :]

Wat trouwens een aanrader is, het laten verzinken van alle boutjes assen etc. het beurt de staat van de motor echt omhoog.
 
Laatst bewerkt:
Reageer op stok oude post, maar origineel 80cc is te zwak om fatsoenlijk mee te komen in het verkeer.
 
De reactie is wat traag,..beetje 80cc reactie toch wel dan.

🤣 mijn humor.

80cc moet veel harder kunnen. Maar heb nog een euro 125cc liggen van mijn brommer jeugd. Kenteken is ook binnen dus we kunnen lekker een ijsje halen in het volgende dorp met de kleine. Toch wel erg leuk om de mb terug te hebben.
 
Heb hem inmiddels flink onder handen gehad. Vork gereviseerd en 1 binnenpoot vervangen voor een nieuwe. Schokbrekers vervangen voor instelbare, nieuwe banden en 125cc gemonteerd. Wil hem komend weekend rijdend hebben.
1387174
 
Terug
Bovenaan Onderaan