MBU 2013 prijsvraag: winnaars bekend!

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
De winnaars van de prijsvraag hebben inmiddels bericht gehad per e-mail.

Het goede antwoord op de vraag wie het technisch programmeerbrein van MF is, is uiteraard: Pierre

Winnaars gefeliciteerd en iedereen dank voor het meedoen aan deze prijsvraag!​






Van 21 t/m 24 februari 2013 vindt de MOTORbeurs Utrecht weer plaats in de Jaarbeurs Utrecht. En volgens goede traditie kun je ook dit jaar weer toegangskaarten winnen op Motor-Forum 8-)

In samenwerking met VNU Exhibitions geven wij weg:


25 setjes van 2 toegangskaarten

Om kans te maken op een setje kaarten moet je de volgende MF-gerelateerde vraag beantwoorden: Deelnemen is niet meer mogelijk!


Welk crewlid is het technisch programmeerbrein van MF
(en de andere sites)?

Stuur je antwoord uiterlijk zaterdag 16 februari 2013 in een e-mail naar crew@motor-forum.nl met als onderwerp "MBU prijsvraag".

Uit de goede inzenders worden 25 winnaars getrokken die ieder een setje van twee toegangskaarten ontvangen. Deze kun je vervolgens downloaden d.m.v. de code die we je toesturen per mail, dus je mailadres moet natuurlijk wel werken.

Succes! En wellicht tot op de beurs *D


De kleine letters:

  • Maximaal één deelname per persoon.
  • Maximaal één prijs (een setje van twee kaarten) per persoon.
  • Gewonnen prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld.
  • Deelname uitsluitend per e-mail.
  • Alleen goede antwoorden die uiterlijk 16 februari 2013 in bezit van de Motor-Forum crew zijn worden in behandeling genomen
  • Motor-Forum crewleden zijn uitgesloten van deelname
  • De beslissing van de Motor-Forum crew is definitief.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • Persoonlijke gegevens worden niet aan derden verstrekt en worden uitsluitend door Motor-Forum gebruikt om contact op te nemen met de prijswinnaars.
 
Laatst bewerkt:
Zo word ik toch nog een beetje in het zonnetje gezet :)

Dank allemaal!



O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan kerel! En hop, nu weer gauw bugs fixen.

Ik ben nog bezig om te proberen om anoniem een mail te sturen, zodat ik toch kans maak, zonder dat opvalt dat ik bij de crew zit.

Lukt nog niet echt...
 
Ik ben nog bezig om te proberen om anoniem een mail te sturen, zodat ik toch kans maak, zonder dat opvalt dat ik bij de crew zit.

Lukt nog niet echt...
Eigen schuld, jij hebt zelf die SuperCloneFinderDeLuxe gebouwd die automatisch alle sociale netwerken en de systemen van de politie uitpluist (nog bedankt voor je password Baksteen!).
 
Terug
Bovenaan Onderaan