Mc Williams pakt pole in QP1

Jeetje, wat gebeurd er hier allemaal.

Ik doelde eigenlijk op het feit dat die Proton vaarwel heeft gezegd om op die o zo goede Honda V4 te gaan rijden. Hij zal iig spijt hebben lijkt me.
 
Dit is een beetje typisch geval van vrijdagmiddaghumor. Sorry :P

Hij zal wel balen dan...
 
Jeetje, wat gebeurd er hier allemaal.

Ik doelde eigenlijk op het feit dat die Proton vaarwel heeft gezegd om op die o zo goede Honda V4 te gaan rijden. Hij zal iig spijt hebben lijkt me.

Da's precies wat ik bedoelde in m'n reactie :)
 
Op vrijdag 19 juli 2002 16:45 schreef Gizzmo het volgende:
Jeetje, wat gebeurd er hier allemaal.

Ik doelde eigenlijk op het feit dat die Proton vaarwel heeft gezegd ...
oh... joh. zeg dat dan.
kan'k zeker ook naar m'n prijs fluiten. |(
 
oh... joh. zeg dat dan.
kan'k zeker ook naar m'n prijs fluiten. |(
nou, vooruit dan, voor alle moeite....
toch nog een troostprijs
biggringift.gif

veel plezier ermee
 
jullie zijn allemaal wel erg negatief over jurgen
allemaal fan's van rossi 8-) heerlijk jullie zitten toch ook niet in het gasten boek van van de goorbergh zijn ze ook al zo lekker :? positief
 
jullie zijn allemaal wel erg negatief over jurgen
allemaal fan's van rossi 8-) heerlijk jullie zitten toch ook niet in het gasten boek van van de goorbergh zijn ze ook al zo lekker :? positief
niet negatief zijn wij hebben :z opdeze vrijdag naindemiddag een beetje plezier
ontzettend goede rijder die #17 :} zal het er bij zetten indat gastenboek nee geen fan rossi
 
Is het al iemand opgevallen dat Jacque 2de staat?
JACQUE!!!!! Hallo!
Nou ja, laten we er het beste maar van hopen.

Ik ben geen Rossifan, maar ik kon de flauwe grappen wel waarderen. Wij denken niet slecht over Jurgen, maar balen er alleen net zo van als hij dat het gewoon niet lukt dit jaar. En dan kun je sip zijn, je kunt boos zijn, maar (vooral als je zelf niet Jurgen bent en er je brood niet mee hoeft te verdienen) je kunt er ook -flauwe- grappen over maken (zeker op vrijdagmiddag).

Die mensen in dat gastenboek zijn idd vrij negatief heb ik begrepen.
 
Als is niet elk jaar € 2.000.000 ontving zou ik ermee stoppen. Zijn slechtere situaties denkbaar. Maar sportief gezien natuurlijk stevig balen!!!
 
Is het al iemand opgevallen dat Jacque 2de staat?
JACQUE!!!!! Hallo!
Nou ja, laten we er het beste maar van hopen.

Ik ben geen Rossifan, maar ik kon de flauwe grappen wel waarderen. Wij denken niet slecht over Jurgen, maar balen er alleen net zo van als hij dat het gewoon niet lukt dit jaar. En dan kun je sip zijn, je kunt boos zijn, maar (vooral als je zelf niet Jurgen bent en er je brood niet mee hoeft te verdienen) je kunt er ook -flauwe- grappen over maken (zeker op vrijdagmiddag).

Die mensen in dat gastenboek zijn idd vrij negatief heb ik begrepen.

:^

Jacque heeft zelf pole-position getraind :}

En wat dat gezeik over Jurgen betreft: hij staat 18de op slechts 1 seconde achter Jacque. Met 1 seconden achterstand op de eerste man, zou je in de 125cc 9de staan. De motogp klasse is wat dat betreft verschrikkelijk close. Als jurgen dus een halve seconde sneller was zo iedere enthousiast zijn. Dus svp kappen nu met die flauwe grappen. :( Zo slecht is Jurgen dus echt niet als iedereen wil geloven.
 
:^

Jacque heeft zelf pole-position getraind :}

En wat dat gezeik over Jurgen betreft: hij staat 18de op slechts 1 seconde achter Jacque. Met 1 seconden achterstand op de eerste man, zou je in de 125cc 9de staan. De motogp klasse is wat dat betreft verschrikkelijk close. Als jurgen dus een halve seconde sneller was zo iedere enthousiast zijn. Dus svp kappen nu met die flauwe grappen. :( Zo slecht is Jurgen dus echt niet als iedereen wil geloven.


Lees effe de laatste post van desmoquattro..het valt allemaal wel mee. En nee, ik zit ook niet on zijn gastenboek te eikelen hoor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan