McCoy mega power slide

Heb ooit met mijn blade ook zo eens een slide gemaakt 8-)

Die onderbroek hebben ze nooit meer proper gekregen :+
 
Tuurlijk joh die McCoy kan er eigenlijk niks van misschien dat jij Kawa kan helpen in de GP's :Z :Z :Z
Ik ook met een CBR1000, en als ik Sigma's post lees, net zoals hij ongeplant en alleen maar blij dat ik het overleeft heb zonder op mijn bek te gaan. Geen idee waar jij zonodig vandaan denkt te halen dat hij denkt dat hij net zo goed als Mc Coy is. Mc Coy doet het voor de lol, gewone stervelingen hebben een bijna ongeluk. Dus misschien een beetje dimmen voor je popie jopie mensen af probeert te zeiken?
 
Ik ook met een CBR1000, en als ik Sigma's post lees, net zoals hij ongeplant en alleen maar blij dat ik het overleeft heb zonder op mijn bek te gaan. Geen idee waar jij zonodig vandaan denkt te halen dat hij denkt dat hij net zo goed als Mc Coy is. Mc Coy doet het voor de lol, gewone stervelingen hebben een bijna ongeluk. Dus misschien een beetje dimmen voor je popie jopie mensen af probeert te zeiken?
alleen zal dit iets harder gaan en veeeel langer
 
Ik ook met een CBR1000, en als ik Sigma's post lees, net zoals hij ongeplant en alleen maar blij dat ik het overleeft heb zonder op mijn bek te gaan. Geen idee waar jij zonodig vandaan denkt te halen dat hij denkt dat hij net zo goed als Mc Coy is. Mc Coy doet het voor de lol, gewone stervelingen hebben een bijna ongeluk. Dus misschien een beetje dimmen voor je popie jopie mensen af probeert te zeiken?

Ach....het is warm :z
 
alleen zal dit iets harder gaan en veeeel langer

Juist,jij snapt me,en ik zeik niemand af maar vind het nogal hooggegrepen om jezelf met de besten van de wereld te vergelijken zodra je motor een stapje opzij doet,tis natuurlijk ook maar net wat je gewend bent...
 
Juist,jij snapt me,en ik zeik niemand af maar vind het nogal hooggegrepen om jezelf met de besten van de wereld te vergelijken zodra je motor een stapje opzij doet,tis natuurlijk ook maar net wat je gewend bent...

Stapje opzij is en stevige statement als je plotseling van het linkerkant in een bocht in de richting van de binnenkant gaat het gras in en er een streep rubber op de baan ligt van een meter of twee

voor de kenners: die rechter voor het rechte stuk op Croix en ternois

Getuige: blade3 :)

ik vergelijk me ook zeker niet met McCoy...bij hem is het kunde...bij mij lomp gas erop |(

Wat een geinige opmerking al niet teweeg kan brengen
 
McCoy is een hele goede rijder. Ik baal er altijd van dat ze hem niet of altijd TE kort in beeld laten. Hij en Hopkins kunnen er wat van hoor!

Mooi filmpie :}


Grtzzz
 
Mamola deed dat vroeger ook al , en dat was dan op een 2takt en dan zwaaien naar de camera :)

Mamola :}
De enige die ik met 200 per uur naast zijn motor heb zien lopen en er weer op springen en doorrijden.
Mamola :}
Wanneer wordt hij heilig verklaard?
Mamola :}
Hoe kan het dat hij vergeleken wordt met een sterveling als Mc. Coy?
Mamola :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan