MCN test R1-Blade-Gix1000

Ride all three in stock trim and, if you’re like us, you’ll go for the R1 above the others. But sort the Blade’s foibles and it quickly climbs to the top of the division.

Most of our readers fit aftermarket accessories – usually a can and sticky tyres.

If you own a Blade, bung on a Power Commander and steering damper, too. It makes it significantly better.


:} :} :}


:P
 
Misschien een stomme vraag, maar waarvoor dient nu eigenlijk een "power commander" :?
Waarschijnlijk om meer peekaatjes uit je blok te sleuren, maar hoe doet ie dat dan?
 
Heb nou al deze test in 3 verschillende bladen zien staan (Performance Bikes, Superbike en TWO) maar komt toch elke keer andere conclusie uit...
Met andere woorden... Dit topic zegt niets....

SUZUKI RULES :} :} :} :} :} :}

(sorry, kon het niet laten)
 
Heb nou al deze test in 3 verschillende bladen zien staan (Performance Bikes, Superbike en TWO) maar komt toch elke keer andere conclusie uit...
Met andere woorden... Dit topic zegt niets....

SUZUKI RULES :} :} :} :} :} :}

(sorry, kon het niet laten)
Kheb dit topic danook NIET geplaatst omdat ik Honda rij, maar omdat iemand t artikel mischien wel interessant zou kunnen vinden mbt vermogenswinst met PC en uitlaatsysteem.

Merken kunnen me geen reet schelen. |(
Ben gewoon blij dat ik rij :]
:) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ :j *D :P
 
En idd , kheb 5 of 6 tests gelezen van de 2002 600's, en waar bij de een éé´n fiets wordt afgebrand, wordtie bij de ander opgehemeld. :z
Tis allemaal subjectief.
 
Het valt mij altijd zo op dat de motor die het ene jaar de hemel in wordt geprezen een jaar later al weer sterk verouderd schijnt te zijn. En inderdaad.......in elk blad wint een ander merk. Ze rijden allemaal als een tiet en uiteindelijk komt het puur aan op je eigen voorkeur voor van alles en nog wat ( merk, kleur, gewicht enz ).
 
Het komt er gewoon op neer dat je moet kopen wat JIJ mooi vind en niet wat weer 3 kg lichter is en 2 pk meer heeft! Dat is zulke bull shit. Dan val je zelf maar een paar kilo af!

Maaruu, ik vind Suzuki wel heeeeeeel er mooi :P
 
wow...die niewue r1 met een akrapovic full system en powercommander...

17pk winst...

hoezo een bult vermogen... :)
 
Vandaar dat ik eigenlijk al die boekjes niet koop of lees.
Die mensen hebben inderdaad veel ervaring, maar na een tijdje zijn die niet meer objectief. Laat de mensen die er veel kilometers mee rijden, eens spreken. Zij zullen wel de voor- en nadelen kennen, de zwakke punten, ...
 
Heb net heel het verhaal gelezen over die power commander. Dat scheelt blijkbaar best wel wat. Maar mijn toekomstige fiets heeft nog carbs, dus voor mij is het niet weggelegd... Jammer...
 
Heb net heel het verhaal gelezen over die power commander. Dat scheelt blijkbaar best wel wat. Maar mijn toekomstige fiets heeft nog carbs, dus voor mij is het niet weggelegd... Jammer...

Dan zou ik Scarface maar eens even vragen. Hij heeft ook zo'n PowerCommander op z'n fiets en is er niet echt tevreden over.
 
Grappig plaatje:
gixxermother.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan