mc's,1%ers,collors en outlawbikers POGING 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
al dat gelul over het vernederen van een prospect
wat nou kutklusjes
waar het in feite om draait
jij haalt bier op een feestje
jij houd de bar in het clubhuis draaiende
als er een feestje ergens is en er word een keer met de auto gereden
jij bent bob
jij houd het clubhuis in orde.
als je maar inzet toont.

support bsmc
Stellen je 'normale' vrienden ook allemaal van dat soort eisen aan je?
 
al dat gelul over het vernederen van een prospect
wat nou kutklusjes
waar het in feite om draait
jij haalt bier op een feestje
jij houd de bar in het clubhuis draaiende
als er een feestje ergens is en er word een keer met de auto gereden
jij bent bob
jij houd het clubhuis in orde.
als je maar inzet toont.

support bsmc

ja, alles tegelijk en alleen B|
 
Doet me denken aan die reclame waarbij een uitzendkracht een bouwmarkt moet zien te runnen terwijl de rest van het personeel een uitje maakt :+
 
ja hoor je verdiend je colors met het schoonhouden van de bar ..huh huh
 
Laatst bewerkt:
ja hor je verdiend je colors met het schoonhouden van de bar ..huh huh

Ik heb t idee dat die Chopdok een beetje op I-net wat info haalt en er een boel bijverzint en dan maar probeert geloofwaardig en stoer over te komen.
Maar ach..als hij zich er daar maar bij voelt horen.....hebben ze daar geen forum, jawel toch ???

Kom Choppie, lul lekker mee over motoren en andere onzin maar probeer je asjeblieft niet te "bewijzen" als een afspiegeling van eoa imago waarvan de inhoud inmiddels verbleekt is. D'r is meer in t leven.... ;)
 
Ik heb t idee dat die Chopdok een beetje op I-net wat info haalt en er een boel bijverzint en dan maar probeert geloofwaardig en stoer over te komen.
Maar ach..als hij zich er daar maar bij voelt horen.....hebben ze daar geen forum, jawel toch ???

Kom Choppie, lul lekker mee over motoren en andere onzin maar probeer je asjeblieft niet te "bewijzen" als een afspiegeling van eoa imago waarvan de inhoud inmiddels verbleekt is. D'r is meer in t leven.... ;)
he beemerboy dat ji bij de overheidsVARKENSmc zit hoor je mij ook niet over klagen wel
wie denk jij wel niet dat je bent beetje oordelen over een ander
heb ik met je in dezandbak gezeten of zo?
fuck you pig
 
Als ik me aanmeld bij de eerste de beste motorclub in de buurt ben ik direct welkom op de eerstvolgende toerrit, mag ik meteen aanschuiven bij de bbq, krijg ik allerlei tips over het afstellen van mijn brik, mag ik het sleutelhok gebruiken, krijg ik het eerste biertje gratis, kan ik de hele avond slap ouwehoeren over motoren enzo en ik krijg een mooie (gekleurde) badge voor op mijn jack.

Wat is dan de meerwaarde van een "MC"???
geloof ik nix van welke club is dat dan wel niet?
 
Laatst bewerkt:
Woooh, jij bent een stoere vent zeg! Respect! :} Mag ik bij jou in de zandbak zitten? Please?
luister vriend erik als dat baksteenvarken denkt over mij te moeten oordelen heeft ie wel een probleem,zou jij ook niet pikken,wel dan!
met z'n hij heeft het een en ander van het net en de rest verzint hij zelf.yeah right.
hij kan die baksteen ergens stoppen waar de zon nooit schijnt!!!
support bsmc
 
he beemerboy dat ji bij de overheidsVARKENSmc zit hoor je mij ook niet over klagen wel
wie denk jij wel niet dat je bent beetje oordelen over een ander
heb ik met je in dezandbak gezeten of zo?
fuck you pig

full

}) :P


So...???
Ik ben iig volwaardig lid van die club, word daar geaccepteerd zoals ik ben, heb echt een band met andere leden en we gaan echt voor elkaar door het vuur. Staan open voor verandering en dat is hard nodig ook en doen ook af en toe wat nuttigs.

Bovendien weet ik waar ik over praat als ik er iets over vertel.

Enne...ik oordelen over een ander...?? Ik maak alleen een inschatting op grond van je woorden hier en probeer je een welgemeende tip te geven. Denk niet dat er een MC is die echt blij is met de reclame zoals jij die hier maakt.

Je "TFW"'s en "Fuck you pig" getuigen ook van erg veel respect.

En maken ook zo vreselijk veel indruk zeg :Z :z .......




Sorry LadyXochi.....was oprecht niet m'n bedoeling dat het zo zou lopen en ik zal dan ook verder NIET antwoorden en wegblijven uit je topic.
 
(Afbeelding)
}) :P


So...???
Ik ben iig volwaardig lid van die club, word daar geaccepteerd zoals ik ben, heb echt een band met andere leden en we gaan echt voor elkaar door het vuur. Staan open voor verandering en dat is hard nodig ook en doen ook af en toe wat nuttigs.

Bovendien weet ik waar ik over praat als ik er iets over vertel.

Enne...ik oordelen over een ander...?? Ik maak alleen een inschatting op grond van je woorden hier en probeer je een welgemeende tip te geven. Denk niet dat er een MC is die echt blij is met de reclame zoals jij die hier maakt.

Je "TFW"'s en "Fuck you pig" getuigen ook van erg veel respect.

En maken ook zo vreselijk veel indruk zeg :Z :z .......




Sorry LadyXochi.....was oprecht niet m'n bedoeling dat het zo zou lopen en ik zal dan ook verder NIET antwoorden en wegblijven uit je topic.
DOEI!!
wel gave foto trouwens
 
Ik heb veel vrije tijd? Ik wil nieuwe mensen leren kennen? Ik wil met mensen omgaan die ook van motoren rijden? En binnen een MC hebben ze in ieder geval respect voor elkaar en gaan ze elkaar niet belachelijk maken.

Ik heb ook veel vrije tijd, wilde ook nieuwe mensen leren kennen en met mensen omgaan die net als ik motorrijden. Via MF ben ik er genoeg tegen gekomen en ik rij regelmatig met ze. We hebben altijd respect voor elkaar, al maken we elkaar soms belachelijk (net als hier), maar dat noemen wij humor... :P
 
Ik heb ook veel vrije tijd, wilde ook nieuwe mensen leren kennen en met mensen omgaan die net als ik motorrijden. Via MF ben ik er genoeg tegen gekomen en ik rij regelmatig met ze. We hebben altijd respect voor elkaar, al maken we elkaar soms belachelijk (net als hier), maar dat noemen wij humor... :P
full
moet je hem horen MC smurfendal............ :) :) :) :)


is dat ook humor :?
 
geloof ik nix van welke club is dat dan wel niet?

Gewoon, Motorklup De Heikneuters of zo. Of de Keienvreters. Of Wombarg en omstreken. Noem ze maar op. Dat zijn geen MC's met pikorde maar je bent er direct welkom. En het is er erg gezellig.

Nou, wat hebben die MC's van jou dan te bieden?
 
Volgnes mij willen de meeste niets anders dan het mc wereldje belachelijk maken, Ik weet er zelf niet veel van, Maar volgnes mij nog 10 x zoveel dan de gemiddelde forum bezoeker hier,
Die verpesten dit topic naar mijn idee wel mooi voor de rest, die de achterliggende gedachten van de mc wel willen proberen te leren kennen, en begrijpen,
Velen zeuren wel over dat er ook zo weinig info komt, maar als er hier op het forum geen echte mc leden komen, is dat natuurlijk ook wel logisch.

het is leken natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat ze allemaal crimineel en associaal zijn,
zonder dat je daadwerkelijk weet hoe ze zijn,

net zoals gezegd word als er een ongeluk gebeurd is met een (race) motor, "hij/zij zal wel weer te hard gereden hebben"
terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn!

Ik denk dat het criminele over het algemeen best mee valt, maar zoals zo vaak, worden vaak alleen de negatieve kanten genoemd!


Het prospect zijn, is volgnes mij niet echt zeer zwaar vernederen, maar dient naar mijn idee vooral om het respect van de anderen te gaan verdienen!
 
Volgnes mij willen de meeste niets anders dan het mc wereldje belachelijk maken, Ik weet er zelf niet veel van, Maar volgnes mij nog 10 x zoveel dan de gemiddelde forum bezoeker hier,
Die verpesten dit topic naar mijn idee wel mooi voor de rest, die de achterliggende gedachten van de mc wel willen proberen te leren kennen, en begrijpen,
Velen zeuren wel over dat er ook zo weinig info komt, maar als er hier op het forum geen echte mc leden komen, is dat natuurlijk ook wel logisch.

het is leken natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat ze allemaal crimineel en associaal zijn,
zonder dat je daadwerkelijk weet hoe ze zijn,

net zoals gezegd word als er een ongeluk gebeurd is met een (race) motor, "hij/zij zal wel weer te hard gereden hebben"
terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn!

Ik denk dat het criminele over het algemeen best mee valt, maar zoals zo vaak, worden vaak alleen de negatieve kanten genoemd!


Het prospect zijn, is volgnes mij niet echt zeer zwaar vernederen, maar dient naar mijn idee vooral om het respect van de anderen te gaan verdienen!

Vertel nou eens wat er zo leuk is aan een "MC". En de achterliggende gedachten.
 
Volgnes mij willen de meeste niets anders dan het mc wereldje belachelijk maken, Ik weet er zelf niet veel van, Maar volgnes mij nog 10 x zoveel dan de gemiddelde forum bezoeker hier,
Die verpesten dit topic naar mijn idee wel mooi voor de rest, die de achterliggende gedachten van de mc wel willen proberen te leren kennen, en begrijpen,
Velen zeuren wel over dat er ook zo weinig info komt, maar als er hier op het forum geen echte mc leden komen, is dat natuurlijk ook wel logisch.

het is leken natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat ze allemaal crimineel en associaal zijn,
zonder dat je daadwerkelijk weet hoe ze zijn,

net zoals gezegd word als er een ongeluk gebeurd is met een (race) motor, "hij/zij zal wel weer te hard gereden hebben"
terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn!

Ik denk dat het criminele over het algemeen best mee valt, maar zoals zo vaak, worden vaak alleen de negatieve kanten genoemd!


Het prospect zijn, is volgnes mij niet echt zeer zwaar vernederen, maar dient naar mijn idee vooral om het respect van de anderen te gaan verdienen!

Volgens mij zijn er wel andere websites te vinden die informatie geven over de verschillende MC's. Anders gebruik je google eens. Meeste mensen die hier op MF komen hebben niet veel op met MC's, onder andere omdat die groepen alle motorrijders een slechte naam geven. Ik rijd geen chopper, maar toch moet ik steeds uitleggen (aan leken zoals ooms en tantes) dat motorrijders toffe gasten zijn en er helemaal niet overdreven ruig uitzien en dat Hells Angels geen motorrijders zijn, maar criminelen die toevallig een motor hebben.
In het gastenboek van de Hells Angels staan wel contactpersonen die jullie vragen kunnen beantwoorden.
Greetz
Martian
 
Vertel nou eens wat er zo leuk is aan een "MC". En de achterliggende gedachten.

Daar wilde ik juist hier meer over te weten komen, Maar Velen schijnen het hier belangrijker te vinden om elkaar voor lul te zetten!

Mijns inziens is het een normale motorclub, waar het er om draait om de passie van motoren te delen,
Bij de mc's Is dan vaak volgens mij wat meer, doordat er veel meer wordt gedaan dan twee of drie toerritjes in de maand, en een clubavond elke week,
Volgens mij zijn het allemaal Heel erg goede vrienden die voor elkaar door het vuur gaan, en die vaak bij elkaar over de vloer komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan