mc's,1%ers,collors en outlawbikers POGING 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zijn het allemaal Heel erg goede vrienden die voor elkaar door het vuur gaan, en die vaak bij elkaar over de vloer komen!

Haha, of het zijn hele goeie vrienden die elkaar onder vuur nemen ;)
Die limburgse Nomads tijdje terug, reden allemaal netjes mee in de begrafenisstoet, indrukwekkend allemaal etc. etc. En een tijdje later komt de politie erachter dat die drie Angels waarschijnlijk gedood zijn door andere Angels omdat een drugsdeal mislukt was........Die vriendschapsband blijkt dus niet zo veel waard, huichelachtig vind ik et.
Greetz
Martian
 
Haha, of het zijn hele goeie vrienden die elkaar onder vuur nemen ;)
Die limburgse Nomads tijdje terug, reden allemaal netjes mee in de begrafenisstoet, indrukwekkend allemaal etc. etc. En een tijdje later komt de politie erachter dat die drie Angels waarschijnlijk gedood zijn door andere Angels omdat een drugsdeal mislukt was........Die vriendschapsband blijkt dus niet zo veel waard, huichelachtig vind ik et.
Greetz
Martian

En dus zijn alle mc leden huichelachtig???????????
 
Daar wilde ik juist hier meer over te weten komen, Maar Velen schijnen het hier belangrijker te vinden om elkaar voor lul te zetten!

Mijns inziens is het een normale motorclub, waar het er om draait om de passie van motoren te delen,
Bij de mc's Is dan vaak volgens mij wat meer, doordat er veel meer wordt gedaan dan twee of drie toerritjes in de maand, en een clubavond elke week,
Volgens mij zijn het allemaal Heel erg goede vrienden die voor elkaar door het vuur gaan, en die vaak bij elkaar over de vloer komen!


Oké, On-topic:
Mij gaat t er alleen om dat sommigen zich gedragen alsof ze overal vanaf weten en dan alleen met BS info komen. Zoek dan zelf op Inet en je vind veel meer.

Verder hou ik niet van groepsvorming, zelker niet als het een groep is die zich op wat voor manier afzet tegen de algemeen geldende en aanvaarde regels. Zeker niet als ze daarmee zich ook morele regels afzetten. Het respect voor een ander komt dan nogal in gedrang, dat zie je al als je met motorrijders over fietsers op dijkjes praat.... |( |(

Perfect als mensen een gedeelde intresse hebben en zich daardoor verbonden voelen :} geweldig en zeker als ze elkaar daarbij en daardoor steunen in het dagelijks leven. Maar dan wel met respect voor andersdenkenden. En juist dat mis ik steeds meer bij "zeer veel" groeperingen, zo ook bij sommige MC's en andere motorclubjes.

Bovendien denk ik dat er heel wat MCers zijn die wat kilometers zwaar beneden het nederlands gemiddelde zullen zitten dus over plezier in rijden, cq het Die-Hard gevoel, heb ik dan ook wel weer eens vraagtekens. Maar dat is puur een idee dat ik zelf heb, zou me kunnen vergissen.
 
Ik denk niet dat motorrijden bij die gasten op de eerste plaats komt :Z

Maar weet je wat. Hier in de buurt is ook een MC. Zal van zo gouw ik m'n motor heb eens een pintje gaan pakken daar...
 
En dus zijn alle mc leden huichelachtig???????????
he gijs
laten we erover ophouden
leeghoofden en varkens met een TE grote bek
ik geneens zin om nog langer uit te wijden aan dat soort idiooten
vind dit wel jammer voor onze topicstarter die blijkbaar wel geintreseerd en serieus overkwam.
 
En dus zijn alle mc leden huichelachtig???????????

Wil je nu van alles weten over de individuele leden of over het grote geheel? Ze zijn toch een club met dezelfde (eigen) regels en wetten? Ik heb het idee dat het beeld over MC (met name Hells Angels) geromantiseerd wordt. Ik heb er een boek over gelezen en enkele documentaires over gezien. Werden verschillende kanten belicht en met veel (straat-)agenten gesproken uit verschillende landen. Die zeiden allemaal hetzelfde: MC's zijn er goed in om de schijn op te houden dat het motorclubs zijn van mensen met dezelfde hobby, en die samen fijn uit rijden gaan. Ondertussen hebben ze wel een wereldwijd crimineel netwerk opgebouwd en beheersen ze in sommige landen de complete drugsscene (Canada). In de scandinavische landen en in Groot-Brittannie zijn bende oorlogen geweest tussen de Angels en Bandito's waarbij bomaanslagen gepleegd werden en meer als 20 mensen om het leven zijn gekomen.
En dan zijn er nog steeds naieve mensen die dan met uitspraken komen dat het een gezellige vriendenclub is die samen uit rijden gaan :?
Moest ik gewoon ff op reageren.
Oja, sorry Lady Xynox, hopelijk staat er nog genoeg info in mijn post waar je wat aan hebt. Eerlijk gezegd heb ik echter het idee dat jij alleen positieve dingen over MC's wilt horen.
Even goeie vrienden,
Martian
 
Daar wilde ik juist hier meer over te weten komen, Maar Velen schijnen het hier belangrijker te vinden om elkaar voor lul te zetten!

Mijns inziens is het een normale motorclub, waar het er om draait om de passie van motoren te delen,
Bij de mc's Is dan vaak volgens mij wat meer, doordat er veel meer wordt gedaan dan twee of drie toerritjes in de maand, en een clubavond elke week,
Volgens mij zijn het allemaal Heel erg goede vrienden die voor elkaar door het vuur gaan, en die vaak bij elkaar over de vloer komen!

Ik denk dat de MC's zichzelf voor lul zetten door hun besloten clubje waar je je al hielenlikkend op moet werken.
Een MC is dus geen normale motorclub. Stuur me anders maar een inschrijfformulier en het huishoudelijk reglement.
Ze zwaaien niet naar andere motorrijders en je moet op een Harley of soortgelijk rijden. Niet erg motorminded dus.
Heel erg goede vrienden kun je bij de plaatselijke motorklup ook vinden. En ik hoef jan-en-alleman niet over de vloer. Mij te klef.
En het feit dat je "toestemming" moet hebben om een club MC te mogen noemen is toch regelrecht intimidatie. En het recht op eigen kleuren: Ik ben getuige geweest van die "hele goede vrienden" die even met een stiletto een niet goedgekeurd embleem van een jack sneden. Nee, het was niet mijn jack.

De gelijkenis met een sekte is groot. Of met een zwaar kerkelijk genootschap die alles doen binnen de eigen parochie maar naar buiten zo intolerant zijn als de pest.

Met andere woorden, het zijn gewoon aso's. Dat willen ze zelf en als je daar bij wilt horen, ga je gang.
 
he gijs
laten we erover ophouden
leeghoofden en varkens met een TE grote bek
ik geneens zin om nog langer uit te wijden aan dat soort idiooten
vind dit wel jammer voor onze topicstarter die blijkbaar wel geintreseerd en serieus overkwam.

mischien is dat beter ja, de meesten willen er gewoon niets van weten, en willen alles belachelijk maken!

overigens ben ik er zelf ook serieus over, en in geinteresseerd!
 
mischien is dat beter ja, de meesten willen er gewoon niets van weten, en willen alles belachelijk maken!

overigens ben ik er zelf ook serieus over, en in geinteresseerd!

Jaja en die MC mannen willen geen kritische opmerkingen horen want dan toon je geen respect voor de MC :X

Slotje dan maar?
 
he gijs
laten we erover ophouden
leeghoofden en varkens met een TE grote bek
ik geneens zin om nog langer uit te wijden aan dat soort idiooten
vind dit wel jammer voor onze topicstarter die blijkbaar wel geintreseerd en serieus overkwam.

Mail d'r dan.

Een forum is niet om tegen anderen te kunnen zeggen dat anderen hun menig niet mogen geven.
 
Wil je nu van alles weten over de individuele leden of over het grote geheel? Ze zijn toch een club met dezelfde (eigen) regels en wetten? Ik heb het idee dat het beeld over MC (met name Hells Angels) geromantiseerd wordt. Ik heb er een boek over gelezen en enkele documentaires over gezien. Werden verschillende kanten belicht en met veel (straat-)agenten gesproken uit verschillende landen. Die zeiden allemaal hetzelfde: MC's zijn er goed in om de schijn op te houden dat het motorclubs zijn van mensen met dezelfde hobby, en die samen fijn uit rijden gaan. Ondertussen hebben ze wel een wereldwijd crimineel netwerk opgebouwd en beheersen ze in sommige landen de complete drugsscene (Canada). In de scandinavische landen en in Groot-Brittannie zijn bende oorlogen geweest tussen de Angels en Bandito's waarbij bomaanslagen gepleegd werden en meer als 20 mensen om het leven zijn gekomen.
En dan zijn er nog steeds naieve mensen die dan met uitspraken komen dat het een gezellige vriendenclub is die samen uit rijden gaan :?
Moest ik gewoon ff op reageren.
Oja, sorry Lady Xynox, hopelijk staat er nog genoeg info in mijn post waar je wat aan hebt. Eerlijk gezegd heb ik echter het idee dat jij alleen positieve dingen over MC's wilt horen.
Even goeie vrienden,
Martian

Ik heb nooit gezegd dat ik bij een mc wilde horen, (heb dat ook al in een eerdere post duidelijk gemaakt,
En ik ben het ook zeker niet eens met het hele doen en laten van sommige van hen,

Maar desondanks wil ik meer over het wereldje weten, Zonder dat ik de behoefte heb om er bij te horen,

Vind het jammer dat er zo weinig serieuze info komt, maar daar kan niemand hier waarschijnlijk wat aan doen.
 
Zie het nut niet in om hier een tweede topic over te openen


En als je op een forum post kan je reakties krijgen (hier vooral stomme :+ ) die je niet aanstaan, leer ermee leven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan