me 1e

Congrats !
Mijn bovenbuur heeft er zo eentje !

Ik snap nog steeds niet wrom hij altijd op de passagiersplaats zit :X als hij rijdt ... Zo vreselijk groot is ie nu ook weer niet :)

Suc 6!
 
Laatst bewerkt:
Zijn er misschien nog tips van :+ ervaren :+ motorrijders als ik me papiertje heb, en hoe zijn jullie begonnen toen je net geslaagd was :?

Ben begonnen met een Honda VT500C'tje, lekker rijdend en al genietend m'n beginnerskilometers mee gemaakt (km'tje of 4000 mee gedaan), zonder schade met schande wijsgeworden (een keertje in de hagel mee gereden, lag opeens de voorkant achter en de achterkant voor :X , een keertje omgesodemietert met harde wind i.c.m. niet opbokken maar op zijstandaard laten staan en hoes erover laten zitten etc. etc.)... Daarna verkocht en m'n BMW K1100LT gekocht *D
Ben nu in de tussentijd alweer 18.000 km verder (waarvan met de beemer 14.000 kilometer and stil counting). Heb over een maandje m'n A-tje alweer een jaar *D

Enne, in het begin is het misschien ff raar omdat die knakker niet meer achter je rijdt die telkens in je oor loopt te bleren, maar dat went snel genoeg :P
Gewoon relaxed kilometers doen en zodoende ervaring opdoen is m'n devies :)
 
kan altijd erger, LTD was mijn 2e motor ;)
was wel een stap terug van een cb 750...is dan ook nooit echte liefde geworden maar om te beginnen prima fiets.
 
Ben begonnen met een Honda VT500C'tje, lekker rijdend en al genietend m'n beginnerskilometers mee gemaakt (km'tje of 4000 mee gedaan), zonder schade met schande wijsgeworden (een keertje in de hagel mee gereden, lag opeens de voorkant achter en de achterkant voor :X , een keertje omgesodemietert met harde wind i.c.m. niet opbokken maar op zijstandaard laten staan en hoes erover laten zitten etc. etc.)... Daarna verkocht en m'n BMW K1100LT gekocht *D
Ben nu in de tussentijd alweer 18.000 km verder (waarvan met de beemer 14.000 kilometer and stil counting). Heb over een maandje m'n A-tje alweer een jaar *D

Enne, in het begin is het misschien ff raar omdat die knakker niet meer achter je rijdt die telkens in je oor loopt te bleren, maar dat went snel genoeg :P
Gewoon relaxed kilometers doen en zodoende ervaring opdoen is m'n devies :)
nou zo wil ik er meeerrrrrr hebbe :9~
 
Niet in de staat zoals hij nu is (heeft wat lichte valschade op 1 kap),
maar zal eens een oudje opzoeken
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan