Me Arai dondert uit mekaar

fokky.

MF veteraan
13 mrt 2004
1.610
0
Ik keek vandaag uit het raam en zag dat het een prima motordag zou worden. Dus trok me pakkie aan en maakte ff me Arai Astro helmpje ff schoon, kom ik erachter dat ik 1 van me "vizier luchtsleufjes" ontbreekt. Das natuurlijk niet zo erg maar dondert me dat pinnetje om me vizier mee vast te zetten er ook nog eens uit :( bah. dus ik verder schoonmaken ga ik met de doekje langs dat "lucht inlaat sleufje" aan de voorkant van de helft knapt me dat kreng eraf en dondert op de grond waarbij er me een paar plastic pinnetjes afbreekt '( ..... Dan vanmiddag maar de motor schoonmaken.
 
Tis hier wel lekker ( Oosten/Zutphen ) graadje of 20. Maar heb je geen donder aan als je niet kan rijden :r
 
Gisteren een Arai Astro R gekocht bij Termaat:

ast_p_black_lrg.jpg


Daar was ook de servicebus van Arai aanwezig die dat soort dingetjes gratis in orde brengt, ze hebben toch een reputatie hoog te houden. Bel anders dinsdag even naar Arai:

ARAI HELMET (EUROPE) BV P.O. Box 112 3870 CC Hoevelaken The Netherlands Tel: (31) 33 2541010

en vraag waar die bus volgende keer staat.

Succes!
 
Bij reinigen best eens een tube siliconen erbij houden???

De WD-40 van de siliconen...Novatech, mag zelfs op natte ondergrond gebruikt worden :P

full


Voordat je begint je moto te kuisen, best wat Duck-tape klaar leggen *D
 
hahahahaha, nou niet zo lullig doen :9 En dat uit de mond van iemand met de tekst: "m'n SRADje is stuk"



dacht ik waarschuw hem even, ik heb ervaring.... O-)


gvdmme B| ik zit me een partij te balen vandaag......zónder motor....


[edit]

[edit] En denk eraan: "Altijd blijven lachen..." :) [/edit]
 
Hehe leuk piccie van die arai service bus *D Maare ben ik hier de enigste met zulke kwaaltjes aan me Arai helm??
 
Ik heb wel eens met mijn lompe klauwen de baseplate gemold van mijn Arai
Ben toen naar van der Heijden gereden en die hebben er gratis een nieuwe op geschroefd
En ik had hem daar niet eens gekocht
Die service jongens zijn ook altijd op Assen als er iets tedoen is
dan kun je je helm qua voering ofzo aan laten passen en altijd gratis
 
Ik ben vandaag bij Safe geweest en de boosdoener bleekt Glassex te wezen, volgens de mevrouw mag je die troep nooit op je vizier doen.... weer wat geleerd
 
Ik ben vandaag bij Safe geweest en de boosdoener bleekt Glassex te wezen, volgens de mevrouw mag je die troep nooit op je vizier doen.... weer wat geleerd
je vizier met glassex tja... tis nie echt praktisch he? natte doek en klein beetje afwasmiddel doet t ook altijd, doen wij de vizieren altijd mee...
welke safe was t? jij nu mooi nieuw viziertje gekocht?

edit: dit ben ik dus, fietsertje :X
 
Ik wist niet dat ik geen glassex mocht gebruiken..was trouwens in apeldoorn, wat een klere drukte brrr
 
Terug
Bovenaan Onderaan