me Catje heeft Pijn....

hippi3

MF'er
19 aug 2002
179
0
Zoetermeer
hoi....

Gister echt een hele gezellige reis gehad naar Assen............ en heb ontdekt dat een paaltje en een stoeprand best pijn (en vervelend is) kan doen.... de story:

Gezellig met een groepje van drie motoren onderweg naar Assen. We kwamen aan bij onze laatste stop want er moest gerookt worden ;) ...

Nadat we eventjes gezeten hadden gingen we "EEN POGING" doen om door te rijden.. en toen....

Ik reed als 2de de eerste was bijna de snelweg op.. en logisch ik rij er achteraan.. zie ik ineens dat de bocht enigsinds raar loopt en dat ik iets te hard reed voor die bocht.. dus rem wat bij....

Vervolgens begint vrolijk me achterband te zwabberen en te glijen... nu was dat zo erg nog niet... Alleen het was een soort rare mini S bocht die ik door de correctie van het glijen niet meer kon halen. (remde niet HARD) dus kon dingen kiezen... prachtig hoe de tijd soms stil kan staan als je merkt dat het fout gaat... 2 keuzes proberen om hem als nog in de bocht te gooien. Met 90% kans dat ik met 2 banden tegen de stoeprand knal of.. rechtdoor...

Het werd dus rechtdoor... die stoeprand was echt te HOOG!!! vlieg dus stuk omhoog.. :( kom weer neer zonder te vallen.. maar had nog te veel vaart. en een bord die in de weg zat probeerde dus als een gek opzij te komen en richte me op de bosjes ernaast... alleen helaas! net niet ver genoeg :( :( knal tegen het bordje met de zijkant en maak vervolgens de hoogste stoppie die ik ooit gehad heb stond zo goed als kaars recht! knalde weer terug en daar stond ik..

Positief puntje ben niet onderuit gegaan!..of niet echt voor zover ik weet.. 1 kant helemaal geen schade GODZIJDANK!

Alleen de anderekant waar dat irritantje bordje stond... had me Kap gesloopt.. knipperlicht.. me uitlaatbocht helemaal in gedeukt 1 van de 4. en me velg verpest..

Kortom kon niet meer verder... en heeft me Catje veel Auw.. ;(

En we waren er bijna 40KM van Assen vandaan.. boehoeheo...

Nou daarna hebben we daar echt lang gezeten!! 1e wachten op ANWB daarna op berger... heeft denk ik 3,5 uur geduurd....

Klote dus maar het wachten was gezellig...

Lang verhaal.. voor een aparte dag... :( en een Dure dag!!

groetjes, Hippi3..
 
Laatst bewerkt:
ik neem aan als ik dat zo lees dat het vlak voor zuidwolde was bij dat tankstation ?

had mij ff gebeld, ik woon om de hoek en had je ook ff af kunnen voeren, en binnen 3,5 uur zeker wel ;)
 
1: Klote voor je ..

2: Weet je gelijk waarom je nooit je achterrem moet gebruiken ;)
 
roken is ook slecht voor je.
van een VRO heb je meer plezier!

Sterkte met je herstellen van de opgelopen schade.

Gr.
B.
 
ja je schrikt je eigen dood als je ineens iemand op zn voorwiel tegen een verkeersbord ziet landen. maar het enige wat telt was dat jij nog heel bent ;)
en was best gezellig op de parkeerplaats *D
 
Het roken was niet eens voormij boehoeheh LOL...

Het wachten was idd gezellig :) ben ook erg verbrandt en heb overal spierpijn...
 
Ja als eerste heb ik het gelukkig niet zien gebeuren...
Weet wel zodra ik je telefoontje krijg ik erg snel terug was...

We stonden vlak voor splitsing waar de a37 doorloopt en de a28 met een bocht verder gaat (vlak voor ommen, op lage .....)

Hopen dat je alles weer een beetje goedkoop en snel heel krijgt
 
Terug
Bovenaan Onderaan