me nieuwe speeltje

hmm moet wat bedenken voor de tank. heb nu de bobines naar voren geplaatst dat ze onder de tank zitten mahjha nu past de tank niet meer.
kan dr wel een stuk uitslijpen en wat inlassen mahjha is wel beetje zonde van die tank vind ik,. misschien die losse harley tankjes ofzo. mahja vragen ze nogal wat voor.
 
De tank lokaal even wat indeuken (met de hamer), of zijn de bobines te groot daarvoor?

Zadel moet je erop laten zitten man, ziet er goed uit 8-).
 
Ik zet de bobines van mijn project gewoon naast de cilinder op een steuntje zoals bij de harley's. Ik heb zoiets van: ze mogen gezien worden omdat het een stukje techniek is wat er bij hoord.
 
ja tank moet gewoon een heel stuk uit. zat opt frame daar al een plaatje voor de bobines.mahjha denk datk maar gewoon de tank ga verslijpen.

vandaag ff een mooi bakje gemaakt van aluminium traanplaat voor de electra. en de schakelaars. ziet er weer strak uit. vant weekend kan dus alle elektra er weer in.

dan komt er nog zon stuk traanplaat opt frame onder het zadel is dat gat ook mooi weggewerkt

voor spatbord laat ik eraf, achter maak ik een heel klein stukje spatbord.

dan begint alles weer wat te lijken, de carbs, en kabels moetk nog doen dan.uitlaten
en forward controls.

binnenkort ff met die gashandles bezig en opzoek naar een nieuwe rem en koppeling voor opt stuur.

dan kan die de weg weer op
 
Terug
Bovenaan Onderaan