Mea culpa, mea maxima culpa...

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
In tegenstelling tot mijn eerdere belofte om geen motor meer te gaan rijden, ga ik zo dadelijk mijn nieuwe speeltje ophalen O-)

Het bloed kruipt toch weer waar het niet gaan kan, en het is dit keer een wat moderenere bike dan wat ik gewend was. Ja, ik weet het, ik ben in en in slecht :X

TT gaat Jorg Teuchert nadoen ;) en moet het doen met een simpele SPR (Strakke plasser racer) })

Piccies volgen zodra de racekuip erop zit en de 140 DB racepijp gemaakt is door meneer Henko :P :P

TT gaat F1 geluiden produceren vrees ik :}

Sorry, ik kon het ECHT niet laten, maar ik beloof voorzichtig te zijn *D
 
gat jakkie wat klef       
:r

Weet het, maar soms het je van die momenten. Na de dip van een paar maanden gelden (motor kapot voor tweede keer, geen zin meer in rijden etc), nu ineens de ultieme motor onder je reet en weer VOL zin in gassen *D .

Soms worden dromen waarheid. Ben alleen bang dat dit euforische gevoel snel weg-ebt :X (zoals bij zoveel dingen)

Maar vooralsnog genieten we met Teuchert, eh..teugen. ;)
 
Nou vooruit dan maar, omdat je meteen op stand gaat rijden :}


maar moeten we je nou feliciteren omdat je het lciht weer gezien hebt :?

veel plezier ermee iig ;)
 
Die Baksteen houdt het echter wel tergend lang vol.
zal ie ooit wegebben?

8-)

Lol, bij mij nam Bakkie ongekende vormen aan :P

Maar dat is nu alleemaal over. Na zijn tips om toch maar weer te gaan rijden heb ik zijn advies ter harte genomen.

Dan daarbij, nu kan ie me helemaal niet meer bijhouden :P

Let the chase begin :z
 
Gefeliciteerd!! Een droom van een machine, wees er voorzichig mee en geniet ervan!

Altijd leuk om te lezen dat het eigenlijk niet over gaat, het motorvirus ;)
 
TT is zo blij als een klein kind, hij wil zelfs Bakkie kussen *D

Lol, bij mij nam Bakkie ongekende vormen aan :P

Maar dat is nu alleemaal over. Na zijn tips om toch maar weer te gaan rijden heb ik zijn advies ter harte genomen.

Dan daarbij, nu kan ie me helemaal niet meer bijhouden :P

Let the chase begin :z

Hey duffe kantooorpik, wat maak je me nou ???

Volgens mij doe je t alleen maar zodat ik nu niet meer die vreselijk vervelende opmerking tegen je kan maken dat je helemaal geen motorrijder bent B|

Ach, ik ben wel blij dat ik zo belangrijk voor je was, geeft toch een warm gevoel :X :X



Nahja, nu je mij m'n meest kwetsende opmerking uit handen hebt genomen...en je toch nog even in euforische stemming bent....strijdbijltje maar begraven
full
??? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan