MeanBlueMan stopt als Moderator !

Wat de houtbewerker betreft, ben ik het pertinent oneens, dat je niet over bepaalde karakter eigenschappen moet beschikken, om het werk te kunnen doen. Heb er genoeg meegemaakt, die nog even gauw gauw wat op maat wilden zagen of schaven, die kunnen geen 10 bier meer bestellen met de handen. Probeer maar eens dagen lang stukje na stukje hout af te meten en op maat te zagen, honderden per dag, met het zaagblad bij elk stukje vaak binnen een centimeter van je vingers. Lijkt me een enorme opgaven voor een adhd’r om de vingers heel te houden. Een hele dag achter een parket bandschuurmachine lopen, zonder een deuk te maken in de vloer. Dat is voor heel veel mensen niet weggelegd. Net als dat ik waarschijnlijk niet geschikt ben voor politieagent, omdat op een gegeven moment boosheid over wat ik zie de overhand zou krijgen.

Schrijf metaal ipv hout en je hebt precies de omstandigheden waaronder ik een stuk vinger kwijt raakte *D
En ik ben niet eens adhd'r _O-

Ik snap wat je bedoeld, uiteraard is overal wat voor te zeggen maar ik vermoed dat je eigenlijk ook wel snapte dat ik het als voorbeeld gebruikte en dat jij ook begreep wat ik ermee bedoelde te zeggen.

En m'n massieve parketvloer heb ik dan wel weer keurig netjes gedaan, met oa een bandschuurmachine, maar daar gebruikte ik dan ook de tips die ik hier op het forum had gekregen. Van jou, geloof ik zeker te weten :+
 
Uiteraard snap ik, dat je het als voorbeeld gebruikte, tegelijkertijd zijn er niet veel mensen, die met mijn zaagtafel mogen werken. En dat heeft een reden…….Ik heb liever niet, dat het na gebruik er uitziet als een rekwisiet uit CSI :+
 
Serge, ben al een tijd niet meer op dit forum aanwezig geweest en wat lees ik nu?

Snap het helemaal, dus daarom wens ik jou dan ook alle goeds!

Binnenkort maar eens een cola drinken op het terras bij @MeanGreenGirl
 
Moderator uithangen is bepaald niet altijd leuk om te doen en 17 jaar is best onbenullig lang te noemen, dat gevoel van verantwoordelijkheid laat je niet zomaar los maar het is zoals je zegt, een stukje vrijheid, je 'moet' niets meer en je hoeft ook niet meer het goede voorbeeld te geven.

Sterkte met je herstel, daar gaat best wat tijd inzitten.
 
Wat de houtbewerker betreft, ben ik het pertinent oneens, dat je niet over bepaalde karakter eigenschappen moet beschikken, om het werk te kunnen doen. Heb er genoeg meegemaakt, die nog even gauw gauw wat op maat wilden zagen of schaven, die kunnen geen 10 bier meer bestellen met de handen. Probeer maar eens dagen lang stukje na stukje hout af te meten en op maat te zagen, honderden per dag, met het zaagblad bij elk stukje vaak binnen een centimeter van je vingers. Lijkt me een enorme opgaven voor een adhd’r om de vingers heel te houden. Een hele dag achter een parket bandschuurmachine lopen, zonder een deuk te maken in de vloer. Dat is voor heel veel mensen niet weggelegd. Net als dat ik waarschijnlijk niet geschikt ben voor politieagent, omdat op een gegeven moment boosheid over wat ik zie de overhand zou krijgen.
Ben ik met je eens maar vergelijkingen gaan altijd ergens mank.
 
Jij bent ook dan een van de weinige mensen die met een röntgenfoto kan aantonen dat je geschikt bent voor een managementfunctie. Of minister ofzo.
Whahaha....zal t op m'n CV vermelden.

rug2.jpgrug.jpg

Vind t nog steeds echt geweldig hoe ze dit uberhaupt hebben kunnen doen. En hoe kut ik me soms ook heel even ( <- dat is gelukkig ook heel belangrijk ) voel, het is geweldig dat ze inmiddels al zo ver zijn dat ze het kunnen. Paar jaar geleden zou ik waarschijnlijk vanaf die wervels, T4 en T5, verlamd zijn geweest. Nu loop ik inmiddels weer als een revaliderende kievit :+


Serge, ben al een tijd niet meer op dit forum aanwezig geweest en wat lees ik nu?

Snap het helemaal, dus daarom wens ik jou dan ook alle goeds!

Binnenkort maar eens een cola drinken op het terras bij @MeanGreenGirl
Dank :)
Dat laatste is een goed idee. Langzaam komt het moment dichterbij dat ik dat fysiek ook weer aan kan, dan gaan we dat 's regelen. :)
Maar dan niet bij, maar samen met MGG ;)
 
Nou, voor je het weet sta ik met een fles voor de deur, en zitten zij met Rimconator op een terras. Kunnen we het beter even kortsluiten.

Is die fles ook eerder leeg. :+
Jullie zouden het uitstekend met elkaar kunnen vinden, na een korte gewenning tussen een ZVL en A'dammer ;)

Kun je meteen afspreken dat de cola moet worden vervangen door jus.
Of je moet (ook) een fles bacardi meenemen :+

Jus...d'orange ? :N ik heb mij laten vertellen dat alle vitamientjes daarin toch wel dood zijn maar ik neem t risico niet :N
 
Inmiddels heb ik met de Admin op de achtergrond nog wat contact gehad, hij verontschuldigde zich voor zijn lompe gedrag in mijn richting evenals dat ik me verontschuldigde dat ik eea zo op het openbare deel van het forum neerkwakte.

Ik had de frustratie opgedaan op/door het forum en vond dat ik het dan daar ook weer kwijt mocht, er was ook geen woord aangelogen maar kan me voorstellen dat het niet fijn is om het zo te lezen.

Het is raar. Ik voel me best bevrijd, er is niets meer wat ik 'moet' ... ik moet m'n laptop niet opstarten, ik moet niet M-F openen, ik moet geen topicreports lezen en reageren en mod dingen doen.... als ik al M-F open kan ik klikken en doen wat ik wel of niet wil *D

Aan de andere kant.... het forum is bijzonder belangrijk geweest in mijn leven. Ik heb er van scrap een goed functioneren zijspan gemaakt, met behulp van een geweldig stel mafkezen die er ieder op hun manier enorm veel verstand van hadden, ik heb er een voor mij bijzonder belangrijk topic lopen over mijn aanrijding en de gevolgen die dat had....volgens mij oprecht een van de indrukwekkendste topic's van M-F.
En er ontstond een topic dat mensen heeft geïnspireerd maar voor mij belangrijker, wat mij heeft geholpen in de meest zware tijd van mijn leven.
Ik heb er ooit, samen met @Trasos, een motor gewonnen en in dat proces is een vriendschap ontstaan zoals ik niet eerder heb gekend.
Ooit stond ik als eerste ( na familie ) aan zijn bed na een vreselijke klapper en vorig jaar stond hij als eerste aan mijn bed na mijn vreselijke klapper.
En ik heb er de liefde van m'n leven gevonden in @MeanGreenGirl. Twee Moderatoren die elkaar vinden dankzij een forum en uiteindelijk trouwen en gelukkig zijn.... best cool 8-)

En zo zou ik nog even door kunnen mijmeren.... maar ik heb r ff geen zin in, heb andere dingen te doen en doe m'n laptop lekker weer even dicht *D ;)
Gelukkig is tijd een relatief ding , en ben ik
Meestal te laat !
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Blijkbaar breng ik niet genoeg tijd meer door op MF en heb ik een hoop gemist. Lees net pas dat MBM zijn moderator helm aan de kapstok hangt. Maar wat een gezeik zeg. Weet ook niet of ik rouwig moet zijn om dit gezeik te missen. @MeanBlueMan : Wat ik als gebruiker wel heel jammer vind is dat je ermee stopt als moderator. Je trad vaak als eerste en enige moderator op daar waar het echt nodig was. Je bande nooit zomaar en er gingen altijd meerdere dialogen, waarschuwingen en veel geduld aan vooraf. Soms streng, maar altijd rechtvaardig. En dat valt alleen maar te waarderen!

Echter als je ondanks je eigen situatie toch blijft modereren, het bloed onder je nagels vandaan gehaald wordt, je om hulp vraagt en die niet krijgt dan kost het je alleen maar negatieve energie. En die energie kun je nu echt beter gebruiken. Dank je wel voor al die jaren modereren en welkom terug als MF gebruiker! Ik hoop oprecht dat de tijd ook deze wonden heelt en je het er met @Duderuud in een later stadium nog eens over kan hebben, ook al ziet dat er nu niet naar uit. Ene Rossi en Lorenzo zijn inmiddels ook weer on speaking terms, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
 
Inmiddels heb ik met de Admin op de achtergrond nog wat contact gehad, hij verontschuldigde zich voor zijn lompe gedrag in mijn richting evenals dat ik me verontschuldigde dat ik eea zo op het openbare deel van het forum neerkwakte.

Ik had de frustratie opgedaan op/door het forum en vond dat ik het dan daar ook weer kwijt mocht, er was ook geen woord aangelogen maar kan me voorstellen dat het niet fijn is om het zo te lezen.

Het is raar. Ik voel me best bevrijd, er is niets meer wat ik 'moet' ... ik moet m'n laptop niet opstarten, ik moet niet M-F openen, ik moet geen topicreports lezen en reageren en mod dingen doen.... als ik al M-F open kan ik klikken en doen wat ik wel of niet wil *D

Aan de andere kant.... het forum is bijzonder belangrijk geweest in mijn leven. Ik heb er van scrap een goed functioneren zijspan gemaakt, met behulp van een geweldig stel mafkezen die er ieder op hun manier enorm veel verstand van hadden, ik heb er een voor mij bijzonder belangrijk topic lopen over mijn aanrijding en de gevolgen die dat had....volgens mij oprecht een van de indrukwekkendste topic's van M-F.
En er ontstond een topic dat mensen heeft geïnspireerd maar voor mij belangrijker, wat mij heeft geholpen in de meest zware tijd van mijn leven.
Ik heb er ooit, samen met @Trasos, een motor gewonnen en in dat proces is een vriendschap ontstaan zoals ik niet eerder heb gekend.
Ooit stond ik als eerste ( na familie ) aan zijn bed na een vreselijke klapper en vorig jaar stond hij als eerste aan mijn bed na mijn vreselijke klapper.
En ik heb er de liefde van m'n leven gevonden in @MeanGreenGirl. Twee Moderatoren die elkaar vinden dankzij een forum en uiteindelijk trouwen en gelukkig zijn.... best cool 8-)

En zo zou ik nog even door kunnen mijmeren.... maar ik heb r ff geen zin in, heb andere dingen te doen en doe m'n laptop lekker weer even dicht *D ;)
Kijk dit doet dan weer goed. En mooi dat je weer met Ruud gesproken hebt :t
 
Gelukkig is tijd een relatief ding , en ben ik
Meestal te laat !

Soms....heel soms.....als ik bijkom vanuit coma ben ik niet zo snel van begrip, dus relatief gezien ben je dan keurig op tijd.


Maar dan ligt de nadruk gelukkig wel heel erg op heel soms :+


De rest van de tijd ben ik scherp als een scheermes van 2000 lengte })
 
Terug
Bovenaan Onderaan