Mededeling: Woensdag is het vrijdag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Omdat het vrijdag Kerstmis is, valt de vrijdag op woensdag. Wat we dan met de vrijdag moeten is nog niet zeker, daarvoor kunnen voorstellen gedaan worden.
 
DI9TcwK.jpg
 
Omdat het vrijdag Kerstmis is, valt de vrijdag op woensdag. Wat we dan met de vrijdag moeten is nog niet zeker, daarvoor kunnen voorstellen gedaan worden.
Is dan eerste kerstdag een zondag? Waar blijft de bijbehorende zaterdag dan? Halen we die nog een keer in? Of is de 24e de zaterdag voor de zondag waarvoor je nog gauw alle zooi in huis haalt en is het dan niet beter dat morgen/dinsdag de vrijdag is?
Zo ja/nee, waarom is het dan vandaag geen woensdag of donderdag? Dat had weer een maandag ochtend gescheeld en daar zit toch niemand op te wachten? Donkere dinsdagen in februari schijnen dan weer de meest depressieve dagen te zijn. Als we nou vast een voorschot daarop nemen en de eerste dinsdag van februari implementeren op 2e kerstdag, dan scheelt dat een halve kilo Prozac en logischer kan ik het niet maken. Dan maken zetten we die verloren zaterdag op die dinsdag, en hebben we een extra vrijdag op die maandag.

Kan ik nu stiften?
 
Is dan eerste kerstdag een zondag? Waar blijft de bijbehorende zaterdag dan? Halen we die nog een keer in? Of is de 24e de zaterdag voor de zondag waarvoor je nog gauw alle zooi in huis haalt en is het dan niet beter dat morgen/dinsdag de vrijdag is?
Zo ja/nee, waarom is het dan vandaag geen woensdag of donderdag? Dat had weer een maandag ochtend gescheeld en daar zit toch niemand op te wachten? Donkere dinsdagen in februari schijnen dan weer de meest depressieve dagen te zijn. Als we nou vast een voorschot daarop nemen en de eerste dinsdag van februari implementeren op 2e kerstdag, dan scheelt dat een halve kilo Prozac en logischer kan ik het niet maken. Dan maken zetten we die verloren zaterdag op die dinsdag, en hebben we een extra vrijdag op die maandag.

Kan ik nu stiften?


Alleen als je "Jack in the box" hebt.
 
Ik haat dit soort mededelingen, valt me altijd koud op het dak, en gooit mijn hele planning in de war...
Je lijkt mijn vrouw wel, die kan dat ook zo lekker...
Kun je even met me naar het winkelcentrum rijden, hoef ALLEEN maar even dit of dat...
Op het moment dat we in de auto zitten, kunnen we ook even dit, en even langs dat nu we toch bezig zijn....

Ik was niet bezig...ik onderbrak mijn werk alleen maar "even" om je te helpen, nu is mijn hele dag naar de kloten....

En zo dus ook met dit bericht...mijn hele WEEK naar de kloten....

"aan de andere kant , ze moet werken die twee zondagen, dus maak ik daar weer een donderdag van, en ruim de hele boel een keer op"
 
Ik haat dit soort mededelingen, valt me altijd koud op het dak, en gooit mijn hele planning in de war...
Je lijkt mijn vrouw wel, die kan dat ook zo lekker...
Kun je even met me naar het winkelcentrum rijden, hoef ALLEEN maar even dit of dat...
Op het moment dat we in de auto zitten, kunnen we ook even dit, en even langs dat nu we toch bezig zijn....

Ik was niet bezig...ik onderbrak mijn werk alleen maar "even" om je te helpen, nu is mijn hele dag naar de kloten....

En zo dus ook met dit bericht...mijn hele WEEK naar de kloten....

"aan de andere kant , ze moet werken die twee zondagen, dus maak ik daar weer een donderdag van, en ruim de hele boel een keer op"
:Y
 
Wat een onzin! Hoe kan het nou vrijdag zijn op een woensdag? Zelfs een woensdag is eigenlijk helemaal geen woensdag, maar een verkapte verlenging van een dinsdag! (Die weer opgebouwd is uit een verzameling van zaterdag- en zondag-delen die over zijn gelopen in een maandag..)

Nu weet dankzij Einstein iedereen wel dat tijd relatief is, maar om nu maar een beetje heen en weer te gaan pingpongen tussen dagen is ook al zo wat. Tenzij we de data hetzelfde laten, maar dan kloppen de agenda's en kalenders niet meer.

We zouden natuurlijk elke dag een vrijdag kunnen maken, of nog beter, één vrijdag die gewoon een hele week duurt! Betekend alleen wel weer dat er een week lang mensen op hun werkplek zitten te wachten op een weekend dat niet komt..

pff lastig dit...
 
Ik wil niet ageren maar dit zomaar "meedelen" kan toch eigenlijk niet?
Zou er niet eerst een verzoek ingediend moeten worden en dan de openbare opinie polsen of er überhaupt wel genoeg draagkracht is voor een dergelijke "suggestie"?

Goed, hij mag dan wel een moderator zijn maar behoort hij dan niet het algemene belang voor te laten gaan?
Onder ons plebs kunnen enkelen wel aan het werk zijn aan een schitterende misschien zelfs historische vrijdagmiddag grap. En nu, gezien de tijdsdruk, wellicht niet voldoende voorbereid zijn. Daardoor zou een briljante grap kunnen falen en zo afzakken naar de krochten der vergetelheid in dit forum.

Ik verzoek dan ook enkel om dit te heroverwegen nu het nog kan, je weet niet wat je doet!

Dank je
Merry (titless) Christmas you all!
*:)
 
Voorstel Woensdag is de Vrijdag en de Vrijdag is dan een Zondag, dan hebben we twee zondagen maar dat moet geen problemen opleveren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan