media / afbeeldingen

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
18.894
10.412
Op reis
Facebook
Ondermeer door een steeds grotere vraag naar plaatjes van Lucie, waar ik nu bijna een halve minuut voor door mijn media moet scrollen, vond ik het tijd om eens te gaan schrappen , verplaatsen en op te ruimen.

Als ik na 3 a 4 minuten experimenten nog steeds 0,0 verder ben , geef ik het toch echt op.
Is er iemand die ervaring heeft hoe je je documenten en afbeeldingen opnieuw kan inrichten ?
sinds de software migratie, ja ja zo lang al, zijn alle plaatjes in 1 map gekomen en is de mapnaam van de map waar ze instonden een soort tag geworden.

ik heb ook al een keer gevraagd om handleiding van de forum software over hoe te gebruiken, maar heb ik ook nog niet gevonden.
 
Nog even een vraag omtrent afbeeldingen / documenten.

Om een afbeelding te verwijderen moet ik deze openen en dan aan de rechterkant van het scherm klikken op verwijderen.
los dat ik geen reden hoef op te geven kom ik na het verwijderen terug op algemene media en niet in mijn persoonlijke map.
Het lijkt mij een omslachtige manier om elk document of afbeelding zo te moeten verwijderen, meerdere selecteren en je kan alleen intern verplaatsen.

kunnen er meerdere fotos tegelijk verwijdert worden ?
ook meerdere downloaden ging niet.
 
Kan je hier niks mee?
Ik citeer jou even om de aandacht op de vorige vraag te krijgen maar ook een voorbeeld hoe een post is veranderd doordat de afbeeldingen niet van mij zijn.
Bericht in onderwerp 'Aosta dal , Zwitserland en Frankrijk reisverslag' Aosta dal , Zwitserland en Frankrijk reisverslag

Het lijkt mij dat de nr's of namen vd foto's opeens refereren naar een andere plek gezien de Ducati 's en strooikaart zijn het foto's van MF.
 
Nog even een vraag omtrent afbeeldingen / documenten.

Om een afbeelding te verwijderen moet ik deze openen en dan aan de rechterkant van het scherm klikken op verwijderen.
los dat ik geen reden hoef op te geven kom ik na het verwijderen terug op algemene media en niet in mijn persoonlijke map.
Het lijkt mij een omslachtige manier om elk document of afbeelding zo te moeten verwijderen, meerdere selecteren en je kan alleen intern verplaatsen.

kunnen er meerdere fotos tegelijk verwijdert worden ?
ook meerdere downloaden ging niet.
Linksboven kan je ze aanvinken, onderin krijg je een balk wat je er mee kan doen
 
Ze blijven na verplaatsing naar een album dan wel in de mediamap staan, als je ze daar vervolgens uitgooit ben je ook je album kwijt _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan