Media en het beheren daarvan

jaap43

MF veteraan
11 aug 2008
25.278
6.672
Capelle aan den IJssel
In het oude forum had ik bij de documenten een hoofdmap en had ik verschillende submappen voor speciale foto-sessies.
Van die structuur is helemaal niets meer terug te vinden.
Zie deze How-To : https://www.motor-forum.nl/threads/how-to-documenten-fotos-plaatsen-en-beheren-op-mf.390240/

Als ik bij het onderdeel media ga kijken kom ik daar verschillende onderdelen tegen:
- bekijk albums = allegaartje van alle foto's op MF (zit ik niet op te wachten)
- jouw media = is wat vroeger de hoofdmap was met zeer waarschijnlijk ook de submappen er in gestopt
- jouw albums = en hier kom ik tegen:
- gedeelde documenten
- privë documenten
- openbare documenten = wat hierboven jouw media moet voorstellen vermoed ik

Op basis van welke criteria deze verdeling is gemaakt kan ik niet volgen.

Als ik een bestand (foto) upload vanaf mijn eigen computer dan lukt dat, maar ik krijg dan wel de mededeling: waiting for approval
ga ik dan in <jouw media> kijken is die foto wel aanwezig maar versluierd met de mededeling: <gemodereerd>.

Hoe lang duurt het voordat je deze foto in een bericht kan plaatsen?

Bestaat er de mogelijkheid om eigen albums aan te maken met een eigen naam.
 
In de migratie is gekozen om twee standaard mappen aan te maken voor elke gebruiker:
- Openbare documenten
- Privé documenten

Het verschil tussen die twee is dat openbare documenten bestanden zijn die je ooit eens in een topic hebt gebruikt, privé documenten niet.

Dat is een basisverdeling. Dat kan je zelf naar wens aanpassen. Als je een map wilt toevoegen, klik dan op "Voeg media toe", daar kan je een nieuwe map aanmaken en gelijk de privacy instellingen aanpassen wie het mag bekijken (alleen jezelf/geregistreerde leden/openbaar/alleen specifieke leden).
 
Terug
Bovenaan Onderaan