Mee naar Nurburgring/Nordschleife door de week ?

Kriz

MF veteraan
11 jan 2003
4.137
0
Mol, België
Aangezien Erikske de laatste dagen zijn PC-ke niet meer kan vinden zal ik zelf maar dit topic starten :P

We zijn dus van plan om ne keer een paar rondjes te gaan rijden op de Nurburgring/Nordschleife. Om de grote drukte van zondags te mijden gaan we dit op een avond door de week doen.

We vertrekken vanuit Hasselt, wie wil kan mee vertrekken van daar.

Het is zeker en vast niet verplicht om mee op de Ring te gaan. En er wordt ook niet naar ginds gevlogen, samen uit = samen thuis, tenminste zolang er geen Harleys of andere rijdende salons of ijsventers bijzitten :) .

Daar de vakantieperiode voor de deur staat zal het niet makkelijk zijn om een datum te vinden dat iedereen kan.

Daarom stel maar voor en dan kan iedereen voor zich uitmaken wanneer hij wel of niet kan.

Greetz
Chris
 
Count me in als tourist ... ik ga enkel eens gaan kijken, rijden zal voor na enkele circuitstages zijn.
 
Ik wil er ook dolgraag een keer naartoe, ondanks dat ik nog nooit circuit gereden heb.. Drukte vermijden vind ik een goed idee.. :)
 
Hé CPUBurn,

Dan kant nu wel eens het juiste moment zijn hé ? :)

Je ziet maar.

Greetz
Chris
klinkt alsof je me kent :?

ben verschrikkelijk met namen, maar kan me niet herinneren ooit een "Arkan" ontmoet te hebben op een MF-bijeenkomst, maar aangezien ge Erikske blijkbaar kent zou'k er wel es naast kunnen zitten...

alvast sorry mocht ik toch verwacht worden je te kennen :P

trouwens: voor mij kan in theorie elke avond (en 's maandags overdag ook), zolang het maar genoeg op voorhand vastgelegd wordt.
 
Heb net eens op de kalender van de Ring gekeken en stel eventueel 2 dagen voor :

- ofwel donderdag 10 juli (volgende week dus), dan is de Ring open van 17u45 tot 19u30. Dit betekent rond 15u00 vertrekken aan de Carrefour in Hasselt en rond 22u00 terug daar ter plaatse.

- ofwel vrijdag 11 juli (volgende week dus), dan is de Ring open van 14u15 tot 19u30. Dit betekent rond 12u00 vertrekken aan de Carrefour in Hasselt en terug ??? Let op, dan is de Ring wel langer open maar dan gaat het waarschijnlijk/automatisch ook (veel?) drukker zijn. Vandaar dat we tegen het openingsuur (14u15) zeker al daar willen zijn. Eventueel 15-30 min vroeger zodat je niet na ± 2 uren rijden direct het circuit opgaat/op moet.

Dit is wel in de veronderstelling natuurlijk dat het niet regent want dan kunnen we daar niet veel gaan doen.

Laat ne keer horen wat jullie het beste past, als het me lukt zal ik een polleke aanmaken :)

Greetz
Chris
 
Dat polleke zal er niet komen, lijkt enkel maar te lukken als je een nieuw topic start.

Dus zeg dan je voorkeur zo maar :)

Greetz
Chris
 
Voor grote drukte op die vrijdag hoef je niet zo bang te zijn :) Het zal zeker drukker zijn dan op een doordeweekse avond, maar echt 10x rustiger als op een zondag. Je kunt lekker ontspannen je rondjes rijden zonder dat je iemand tegenkomt dan.
 
Hallo Fabian,

Eerst en vooral bedankt voor de info !!!

Jij bent toch diegene met die paarse Vito hé ? :)

Niet dat ik je ken zalle maar al wel veel over je gehoord en gelezen, jij bent samen met Paul(R1) de man van de Ring :)

Ben jij toevallig ook één van die 2 voorgestelde dagen aanwezig ? Zou je dan eens IRL kunnen leren kennen. Ik ben nog zelf verre van een goede motorrijder maar iedereen heeft het moeten leren dus raad van een vergevorderde of 'addict' ( :) ) is dan altijd meegenomen hé.

Greetz
Chris
 
Hallo Fabian,

Eerst en vooral bedankt voor de info !!!

Jij bent toch diegene met die paarse Vito hé ? :)

Niet dat ik je ken zalle maar al wel veel over je gehoord en gelezen, jij bent samen met Paul(R1) de man van de Ring :)

Ben jij toevallig ook één van die 2 voorgestelde dagen aanwezig ? Zou je dan eens IRL kunnen leren kennen. Ik ben nog zelf verre van een goede motorrijder maar iedereen heeft het moeten leren dus raad van een vergevorderde of 'addict' ( :) ) is dan altijd meegenomen hé.

Greetz
Chris
Met de Vito dat ben ik idd ;)

Ik denk zelf dat ik er die vrijdag ook zal zijn, als t weer goed is ben ik er gewoon, klaar 8-)

Doordeweekse avond zijn voor mij de moeite niet waard. Alleen op de zaterdagavond wel omdat we dan s avond een lekker kampvuur maken in Breidscheid en gezellig BBQ-en en vervolgens de volgende dag de hele dag kunnen rijden :)
 
Fabian,

Als we die vrijdag afkomen dan ga ik je zeker trachten op te zoeken, die paarse Vito moet wel te vinden zijn hé :)

Heb je daartegen al een andere moto ?

Greetz
Chris
 
Die 2 dagen gaan voor mij spijtig genoeg niet lukken.
Dan zit ik op een strandstoel in Tenerife (Dat is ook niet slecht natuurlijk *D )

Amusement and keep it in 1 piece he. Ik zal dan wel eens ne keer in augustus er heen bollen
 
Fabian,

Als we die vrijdag afkomen dan ga ik je zeker trachten op te zoeken, die paarse Vito moet wel te vinden zijn hé :)

Heb je daartegen al een andere moto ?

Greetz
Chris

Vito kan niet missen, is de enige met MF-stickers ;)

Motor is dan een banenegele CBR 600 RR (moet er zelf ook nog aan wennen dat ik niet Soes schrijf :+ ), kan ook niet missen denk ik :)
 
donderdagavond gaat mij niet lukken, dan verjaart m'n schoonzus, vrijdag eventueel wel. moet ik wel even kijken hier of ik nog verlof kan krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan