Meebetalen voor uitzending van motogp op nederlandse TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

fuzzy

MF veteraan
20 nov 2005
2.959
475
In navolging van het handtekeningen actie elders op dit forum heb ik een idee voor een actie.

Zoals al geschreven zijn de kosten van het uitzenden van de motogp wedstrijden inclusief studiotijd en verslaggevers zo'n 8 ton.

Er zijn al dik 1000 handtekeningen gezet. en het worden er vast nog wel wat meer.
ik ga uit van 2000 handtekeningen.

Als we dat bedrag van 800.000 euro nu delen door deze tekenaars dan betekend dit dat een ieder die tekent of getekend heeft slecht 400 euro hoeft te betalen. Als iedereen dit doet kunnen met dat bedrag naar RTL of welke zender dan ook en zal de motogp weer op TV komen.

Zo simpel is het!

Dus! steun de motorsport op TV en laat weten wanneer je wilt gaan storten.

kunnen we daar een goed rekening voor openen.


ik ga niet op vakantie dus ik heb nog wel 400 euro over.
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar dat gaat niet gebeuren zolang het gratis op sport 1 ( DSF ) is.

:^

Sowieso... voetbal achter een decoder is nog geen 400 euro voor een jaar! En dan zullen wij zo gek zijn om 400 euro te gaan betalen voor een paar races?

Leuk idee dat wel maar gaat hem echt niet worden.
 
Op zich een goed idee :) Alleen....................

De 2000 gaan we al niet halen volgens mij. Het aantal handtekeningen liep erg snel op toen het topic op de openingspagina stond. Het ging erg snel. Sinds het topic weer is verdwenen van de openingspagina zit er weer "de klad" in. Het moet gezien worden en opvallen!!!

400 euro is voor veel mensen een heleboel geld. En eerlijk is eerlijk, dat zou ik ook nooit betalen. Heb nu een abonnement op MotoGP.com en kan alles zien. Meer als ooit zal worden uitgezonden. Met goed commentaar en als extra vele interviews.
Voor 400 euro koop ik dat abonnement EN een TV !!

Maar............we moeten inderdaad iets doen!! Goed dat je dit onder de aandacht brengt!
De MotoGP moet gewoon worden uitgezonden met alles erop en eraan. Er zijn nu eenmaal teveel liefhebbers die nu in de kou staan.

En dat zou niet zo mogen zijn !
 
Ik ga toch echt geen 400euro dokken voor iets wat al jaren lang goed en gratis te zien was op Eurosport. WSB kijken is toch ook geen probleem? Aantal kijkers daarvan is lager dan die van MotoGP.
Dorna kan de pot op met zn MotoGP.

En trouwens: het is niet aan de zenders, maar Dorna bepaalt van hoe of wat.
 
Laatst bewerkt:
Jaja en na betaling van die 400 euro mn hersens inslaan? Nee, bedankt!

Nog iets: de laatste tiijd gekeken naar txt van Eurosport? Ook al zo fijn...
Er staat oa info van een jaar geleden!
 
Heeej, een zwaai topic :W

Voor 9 tientjes kan je het hele seizoen zien op MotoGP.com in top kwaliteit...waarom zou ik dan vredesnaam 400 gaan uitgeven :N

Ligt niet aan Dorna...rest van de wereld kan toch wel kijken......ga klagen bij Carchannel...die hebben beloftes gemaakt die ze niet kunnen waarmaken t.o.v. Dorna waardoor jij nu geen MotoGP kan kijken...heel simpel.
 
Laatst bewerkt:
Heeej, een zwaai topic :W

Voor 9 tientjes kan je het hele seizoen zien op MotoGP.com in top kwaliteit...waarom zou ik dan vredesnaam 400 gaan uitgeven :N

Ligt niet aan Dorna...rest van de wereld kan toch wel kijken......ga klagen bij Carchannel...die hebben beloftes gemaakt die ze niet kunnen waarmaken t.o.v. Dorna waardoor jij nu geen MotoGP kan kijken...heel simpel.

Wat is dan het probleem? :?
 
Dat zeg ik net....Carchannel was het probleem....die hebben geroepen dat ze het allemaal wel gingen regelen (financieel) en toen de deadline er was bleek Carchannel niks te kunnen regelen en heeft Dorna gezegd dan houdt het op.

Nu kan je alleen maar hopen dat RTL of andere zender het nog wilt gaan uitzenden............
 
Laatst bewerkt:
Ik heb abbo idd...en BBC en Racing-Underground dus je hoeft met mij geen medelijden te hebben ;)
 
Heeej, een zwaai topic :W

Voor 9 tientjes kan je het hele seizoen zien op MotoGP.com in top kwaliteit...waarom zou ik dan vredesnaam 400 gaan uitgeven :N

Ligt niet aan Dorna...rest van de wereld kan toch wel kijken......ga klagen bij Carchannel...die hebben beloftes gemaakt die ze niet kunnen waarmaken t.o.v. Dorna waardoor jij nu geen MotoGP kan kijken...heel simpel.

Als je dus wil dat het op nederlandse TV komt moet je zorgen dat er iemand betaald. RTL gaat het niet doen en Carchannel ook niet dus dan wij het maar overmaken aan een programmamaker??

anders hoef je dus ook niet te mekken bij Dorna.

Tis gewoon simpel: of betalen of geen motogp op TV. dan kun je er duizenden petities heen sturen dat helpt toch niet.
 
Als je dus wil dat het op nederlandse TV komt moet je zorgen dat er iemand betaald. RTL gaat het niet doen en Carchannel ook niet dus dan wij het maar overmaken aan een programmamaker??

anders hoef je dus ook niet te mekken bij Dorna.

Tis gewoon simpel: of betalen of geen motogp op TV. dan kun je er duizenden petities heen sturen dat helpt toch niet.
Gezien het aantal mensen dat overstag ging bij hun TV providers om toch maar zo'n kastje in huis te slepen vanwege de gedecodeerde zender CarChannel, zijn een hele hoop mensen dus best bereid om een schappelijk bedrag per maand neer te leggen om zo hun favoriete sport te kunnen blijven bekijken.

Een bedrag van €400,- is natuurlijk belachelijk.
 
Als je dus wil dat het op nederlandse TV komt moet je zorgen dat er iemand betaald. RTL gaat het niet doen en Carchannel ook niet dus dan wij het maar overmaken aan een programmamaker??

anders hoef je dus ook niet te mekken bij Dorna.

Tis gewoon simpel: of betalen of geen motogp op TV. dan kun je er duizenden petities heen sturen dat helpt toch niet.

Een echte MotoGP-fan zal er alles aan doen om te kunnen kijken! Toen bekend werd dat Carchannel NIET ging uitzenden ( 3 seconden voor tijd !!!!! ) heb ik pas een abonnement genomen. Wat moet je anders? NIET KIJKEN?????????

Ja, ze hebben me tuk! Daar heb je gelijk in.
Maar kijken zal ik :Y :Y ;)
 
Ik snap je punt wel fuzzy maar er zijn zoveel alternatieven waar ik meer dan tevreden over ben dat ik het ook helemaal niet mis op de Nederlandse tv...dus ik zou er zeker geen 400 euro voor over hebben........nog geen 50 euro als je het eerlijk wilt weten.
 
Waarom zouden we afhankelijk moeten zijn van CarChannel? Ik bedoel, als Dorna het probleem niet is, kan een andere zender het toch uitzenden? Zenders zat...
Waarom zendt RLT en Eurosport het niet meer uit dan?
Misschien dat Dorna onredelijke eisen steld?
 
Ik snap je punt wel fuzzy maar er zijn zoveel alternatieven waar ik meer dan tevreden over ben dat ik het ook helemaal niet mis op de Nederlandse tv...dus ik zou er zeker geen 400 euro voor over hebben........nog geen 50 euro als je het eerlijk wilt weten.


En je betaald 90euro voor het kijken op MotoGP.com? :?
Ohnee, je bedoelt het in het algemeen?

Dat gaat mij ook te ver. Wil best extra betalen om MotoGP te kunnen kijken op een TV zender, maar wel een redelijk bedrag.
 
Laatst bewerkt:
En je betaald 90euro voor het kijken op MotoGP.com? :?
Ohnee, je bedoelt het in het algemeen?

Dat gaat mij ook te ver. Wil best extra betalen om MotoGP te kunnen kijken op een TV zender, maar wel een redelijk bedrag.

Ja, die 90 tientjes zijn het mij waard omdat er nog veel meer te zien is op de site dan alleen de race ;)

Draai het eens om, als Dorna het probleem is waarom kan de rest van de wereld wel de MotoGP zien.....precies......dus Dorna is het probleem niet..................het zijn de zenders hier in NL die het geld er niet voor over hebben omdat NL een voetbal land is en dat staat bovenaan en dat mag wel kapitalen kosten.........itt de MotoGP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan