Meelezer wordt ook poster!

Leipo

MF veteraan
11 okt 2004
2.216
0
Goedendag!

ben nu een maandje eigenaar van een blauwe Honda cbr125r welke hier bijna als snorfiets afgeschilderd wordt, maar dat boeit me niet: ik ben er tevreden mee 8-) en na 2 jaartjes gaat ie ingeruild worden voor een zware motor. heb er ondertussen 1300km mee gereden en moet zeggen dat deze motor erg lekker stuurt :] al zou ie natuurlijk wel wat meer power mogen hebben (120km/u is toch wel de max als ik rechtop blijf zitten)
      
Ik lees al een tijdje mee, maar heb nu toch maar besloten mijzelf ook te registreren : dat maakt het forum wat leuker (hoop ik dan toch ;) )
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke goed, je hebt nu al schijt aan de rest...


Een gemeend welkom.

Enne...als je nou toe bent aan een volgende fiets, probeer dan of je deze niet per ongeluk bewaren kan, daar wil je later echt nog wel een keer op rijden. Bovendien is het je eerste...
 
dank je wel :)

Het gaat er natuurlijk om dat ik plezier heb op mijn 'snorfiets' ;)
(plus dat ik alle andere mensen voor wilde zijn voordat ze m'n motor af gingen kraken :X :+ )

maar of ik die motor zou mogen houden.... dan zou ik toch echt binnen 2 jaar op mezelf moeten gaan wonen want dat gaan mijn ouders nooit pikken. die zitten nu al te zeuren dat er weer een extra fiets in de schuur staat ;)
 
Tja.. daar kan ik natuurlijk niks aan doen. Vriendin? Heeft meestal ook ouders... 8-)

..anders gooi je 'm ergens in een ouwe schuur onder een baal hooi, staat ook mooi als je 'm over dertig jaar weer eens uitgraaft. Of je zet 'm in een museum, verzin maar wat. Stel nou dat je ooit beroemd wordt, moet je eens zien hoeveel ze ervoor geven! Als je 'm dan tóch maar gehouden had...
 
:)

als ik beroemd zou worden dan zou ik ook mijn net uitgetufte stukje kauwgom op ebay kunnen verkopen ;)

nu denk ik dat ik hem gewoon inruil en met bijbetaling een andere motor koop over 2 jaar (maar wie weet denk ik daar over 2 jaar anders over ;) )
 
:]
veel leuke en veilige kilometers op je MOTORfiets :P
 
Laatst bewerkt:
full


:]
 
dank jullie allemaal voor het hartelijke welkom ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan