meeloop stage bij bedrijf met motor link

Bramsel

MF'er
1 okt 2002
196
0
Den Haag
ik moet voor mijn studie Trade Management Asia aan Hogeschool Rotterdam een meeloop stage van ongeveer 3 maanden lopen bij een bedrijf dat een link heeft met Azie. meedraaien op de logistieke of marketing afdeling van een van de nederlandse importeurs zou echt geweldig zijn denk ik. mijn voordeel is dat ik japans spreek, dus dat moet ik denk ik duidelijk maken aan de bedrijven.
Ik heb al brieven gestuurd naar Yamaha en Honda in Nederland. Ik heb nog geen reacties gehad dus ga eind van de week maar eens naar ze bellen.

Maar ik dacht laat ik hier op het forum eens vragen of mensen nog andere bedrijven kennen die geschikt zouden kunnen zijn en eventuele tips over het vinden van een stage plaats. Alle hulp is welkom.

Ik woon in Den Haag dus het liefst iets in de buurt van den haag of rotterdam.
 
ik moet voor mijn studie Trade Management Asia aan Hogeschool Rotterdam een meeloop stage van ongeveer 3 maanden lopen bij een bedrijf dat een link heeft met Azie. meedraaien op de logistieke of marketing afdeling van een van de nederlandse importeurs zou echt geweldig zijn denk ik. mijn voordeel is dat ik japans spreek, dus dat moet ik denk ik duidelijk maken aan de bedrijven.
Ik heb al brieven gestuurd naar Yamaha en Honda in Nederland
. Ik heb nog geen reacties gehad dus ga eind van de week maar eens naar ze bellen.

Maar ik dacht laat ik hier op het forum eens vragen of mensen nog andere bedrijven kennen die geschikt zouden kunnen zijn en eventuele tips over het vinden van een stage plaats. Alle hulp is welkom.

Ik woon in Den Haag dus het liefst iets in de buurt van den haag of rotterdam.

Toch niet in het japans he :X ;)
 
ik moet voor mijn studie Trade Management Asia aan Hogeschool Rotterdam een meeloop stage van ongeveer 3 maanden lopen bij een bedrijf dat een link heeft met Azie. meedraaien op de logistieke of marketing afdeling van een van de nederlandse importeurs zou echt geweldig zijn denk ik. mijn voordeel is dat ik japans spreek, dus dat moet ik denk ik duidelijk maken aan de bedrijven.
Ik heb al brieven gestuurd naar Yamaha en Honda in Nederland. Ik heb nog geen reacties gehad dus ga eind van de week maar eens naar ze bellen.

Maar ik dacht laat ik hier op het forum eens vragen of mensen nog andere bedrijven kennen die geschikt zouden kunnen zijn en eventuele tips over het vinden van een stage plaats. Alle hulp is welkom.

Ik woon in Den Haag dus het liefst iets in de buurt van den haag of rotterdam.

Ž„‚ÍŒP—ûŠúŠÔ‚ðŒ©‚Â‚¯‚邱‚Æ‚Å‘½‚­‚Ì?¬Œ÷‚É–]‚Þ

174035
 
Laatst bewerkt:
Wat erg goed werkt als je een stage zoekt is een bepaalde manier van bellen.
Je zult al wel gemerkt hebben dat wanneer je belt en je begint meteen dat je een stage plaats zoekt dat je onbeperkt doorverbonden word en je na een half uur nog niks opgeschoten bent (vooral bij grotere bedrijven).

Wanneer je opbelt zeg je tegen de telefoniste: 'U spreekt met de heer .... en ik wil graag het hoofd afdeling personeelszaken spreken'

Meestal (niet altijd) word je dan direct doorverbonden en heb je tenminste iemand aan de lijn die ook daadwerkelijk wat over de plaatsing te zeggen heeft.

Veel succes.
Groeten GM
 
Terug
Bovenaan Onderaan