Meer dan 100% te hard op 30 km zone (boete)

De betekenis van de feitcode is dat stukje tekst wat er in hoofdletters boven staat (Overschrijding van de maximumum snelheid etc..), dus geen verborgen addertjes etc.

Zonde van het geld, maar ik ben het 100% eens met de wijze waarop je reageerd :)

[edit] Let ff goed op je snelheid, want afaik val je in de recidiveregeling!
 
De betekenis van de feitcode is dat stukje tekst wat er in hoofdletters boven staat (Overschrijding van de maximumum snelheid etc..), dus geen verborgen addertjes etc.



[edit] Let ff goed op je snelheid, want afaik val je in de recidiveregeling!
Alles klopt, en idd beide opmerkingen van Koffer ;)
 
Bedankt voor de uitleg, want dat mist gewoon op zo'n papier
Dus zal het een jaar in de gaten houden, niet meer dan 30 km te hard, -ik kan ook zeggen rijdt nooit weer te hard- maar dat is een ander voor de gek houden, doen we allemaal wel eens denk ik, en wie gesnapt wordt mot betalen en niet zeuren.

Maar 30 km zone.
Dat stuk was eerst 80
Toen 50
Nu 30
Het is 300 meter van mijn huis, ken het van haver tot gort, de school ging niet uit ofzo, maar 30 km rijden is -vindt ik - gevaarlij, de concentratie op de teller is gevaarlijk, en 30 is geen snelheid.

Die gasten die nu in wegmisbruikers zijn, hebben me gepakt
 
Dus... je komt bij de Koo-Spee-Show op tv? Of heeft blik op de weg & wegmisbruikers hetzelfde blik agenten waar ze uit vissen?

Anyway, ik zou het volgende zeggen: Het wordt NIET uitgezonden. Ook niet met stemvervorming en gelaatsvervorming. Ik wens NIET mee te werken aan dit soort onzin. En als ze het toch doen dan kunnen ze gaan lappen. Ik wens niet voor een karretje gespannen te worden.
 
Ja, die agenten van wegmisbruikers gisteravond op TV hadden me te pakken, en een 3e persoon die erbij liep te springen met die enorme camera, kwam nadien naar me toe of ik mee wou werken voor een intervieuw voor Blik op de weg, dat is dus 1 pot nat
 
Ik ben echt niet roomser dan de paus,maar 96km/u in een 30km zone ?????????
Sorry hoor maar dan spoor je niet helemaal.
Ik denk dat er wel betere plekken zijn om hard te rijden. |( |( |(
 
Op een echte 30 km zone zou je niet harder kunnen dan 50, dus daar zie ik niks fout in. En we hebben net een verse paus
 
Ja, die agenten van wegmisbruikers gisteravond op TV hadden me te pakken, en een 3e persoon die erbij liep te springen met die enorme camera, kwam nadien naar me toe of ik mee wou werken voor een intervieuw voor Blik op de weg, dat is dus 1 pot nat
Nou...1 pot nat...niet echt dus !! :X :X

Ik denk dat je wegmisbruikers VEEL te VEEL eer aandoet om ze met BodW te vergelijken en BodW ernstig teleur stelt door die vergelijking ;)
 
Laatst bewerkt:
dacht ik het niet,weer één die zich nergens op aan laat spreken. '( '( '(
Opmerking waar ik het al snel mee eens ben, normaal gesproken......

Hulzie is nou net een van de weinige M-F'ers die ik de laatste jaren heb horen/zien vertellen over z'n boete en daar vanaf het begin over heeft gezegt dat de bon terecht was en dat ie niets geen bezwaar ging aantekenen puur om bezwaar aan te tekenen maar gewoon ging betalen in het kader van Billen branden, blaren zitten.

Om meer over de morele "fout"te kunnen zeggen zou ik toch echt eerst ZELF die 30 km zone met eigen ogen willen zien.
De uiterst vriendlijke correctie die toegepast is op de bekeuring geeft misschien toch al wel enige indicatie... :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan