Meer dan genoeg politie agenten te motor ?

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.837
594
Ik reedt vrijdag naar maastricht vanuit Breda, ben ik toch snel denk ik 40 politie te motor tegen gekomen in groepjes van 3/4 ??

Een van de politie agenten die toevallig weet wat er gaande was ??? Politie mega meeting ?
 
Was ik met lessen ook al tegen gekomen in beek!

Ik zwaaien, maar blijkbaar vonden ze het niet nodig om terug te zwaaien...

Misschien omdat ze niet alleen waren?
 
misschien hadden ze een BBQ bij baksteen thuis :)

gezamelijk bbq-en en klemzuipen, staan er zo 40 omgelazerde politiemotoren voor de deur bij baksteen :X
 
Nee, de politievoertuigen mogen niet meer stilstaan uit angst voor de pyromaan.

Die is al begonnen met auto's en ze waren bang dat de motoren als volgende aan de beurt waren.

:+
 
nee nee helemaal fout...
Er gingen geruchten dat er een grote drugsdeal zou plaatsvinden in Amsterdam met van die stoute meneren met wapens enzovoort, DUS ALLE AGENTEN ALS DE DONDER ERVANDOOR, KIJKEN OF er nog bekeuringen uit te schrijven waren in Maastricht :(
 
nee nee helemaal fout...
Er gingen geruchten dat er een grote drugsdeal zou plaatsvinden in Amsterdam met van die stoute meneren met wapens enzovoort, DUS ALLE AGENTEN ALS DE DONDER ERVANDOOR, KIJKEN OF er nog bekeuringen uit te schrijven waren in Maastricht :(
:Z Jah hoor heb je weer zo'n newbee die t helemaal snapt :Z


als jij mag generaliseren, mag ik t ook ;)
 
nee nee helemaal fout...
Er gingen geruchten dat er een grote drugsdeal zou plaatsvinden in Amsterdam met van die stoute meneren met wapens enzovoort, DUS ALLE AGENTEN ALS DE DONDER ERVANDOOR, KIJKEN OF er nog bekeuringen uit te schrijven waren in Maastricht :(


:o :o :o :}
 
ja was zaterdag in valkenburg
en daar reden er ook al zoveel
krijg ik gvd bijna ook nog een prent
omdat me motor op de stoep stond samen met
een ander :?
zegt die wijze man er kunne geen invaliden langs zo
ikke; als die komt zet ik hem wel opzij ;)
zegt ie; geen slot aan de schijf is niet zo slim he
me motor stond trouwens 2 meter van me af en als er iemand
in de buurt komt zit munk op puntje van zn stoel
anyway zegt ie er worde hier 6 motoren per dag gestolen
ikkuh huh 6??!
hij ja echt waar geeft ie een papiertje met plattegrond
met aangegeven motorparkeerplaatsen en opslot zet tips en zo
wis niet dat t zo erg was daar alleen die 6 motoren vind ik wel wat veel
zo dat ben ik ook weer kwijt
 
Idd. Samen met de MF crew. Onze platen zijn keurig genoteerd en doorgegeven aan de collega's. De Crew heeft vanaf nu een vrijwaring ivm de snelheid.



Baksteen, nog bedankt voor het regelen :} :} :}
Graag gedaan *D , ik had nog een paar MFers op het lijstje gezet, maar twee daarvan zijn sinds zeer recent ook weer afgevallen O-) :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan