meer er5 rijders aanwezig???

Hej Corredor

i.i.g. bedankt voor de tip van kalsbeek! Maar ik heb hetovergangsstukje kapot tussen de dikke pijp en de twee dunne pijpjes. En ik heb nu maar besloten om er een huls omheen te lassen, want de vorm en alles is nog goed uit alleen hij lekt daar op verschillende plekken. Dus mooie stalen broek aantrekken en hij kan er weer terug verwacht ik. Had je misschien nog een goedkoop stuur ? Ik heb em iets krom en denk dat ik em kan terugbuigen maar als iemand iets goedkoops heeft...

Groeten Koen

srry geen stuur maar trug buigen is niet z'n goed id inverband met de sterkte heh maarja. stuurtje misschien bij www.louis.de lekker goedkoop en ook nog nieuw
 
------------------------------------------------------------------------------
srry geen stuur maar trug buigen is niet z'n goed id inverband met de sterkte heh maarja. stuurtje misschien bij www.louis.de lekker goedkoop en ook nog nieuw
------------------------------------------------------------------------------

Ja ben ik met je eens terugbuigen maakt het te stug en meer kans op breken ... maar we hebben et over 2 cm t.o.v. de tank (bij volle stuuruitslag) verschil tussen links en rechts... Volgens men steun en toeverlaat bij moto-port moest dat ook nog wel goed gaan. Of zou jij toch een nieuwe nemen ??
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja ben ik met je eens terugbuigen maakt het te stug en meer kans op breken ... maar we hebben et over 2 cm t.o.v. de tank (bij volle stuuruitslag) verschil tussen links en rechts... Volgens men steun en toeverlaat bij moto-port moest dat ook nog wel goed gaan. Of zou jij toch een nieuwe nemen ??

ja 2 cm is weinig maar een stuurtje voor 20 of 30 euro en dan ook gelijk een wat bredere, ziet er stoerder uit en je hebt gwoon weer een goeie. ik weet nie of ik op veiligheid zou besprare al hoewel ik ben allang toe aan nieuwe bande maar dat is heel wat anders
:)
 
zojuist me motor weer opgehaald! en hij rijdt lekker hoor!!

gelijk nog een mooie sticker erop en zo ben ik er weer klaar voor dit seizoen!

Kawa_46.JPG
 
8-)



Maar wat een verschil tussen 25kw en vol vermogen. hij rijdt nu veel lekkerder, even snel een auto inhalen is geen probleem. Ook de snelweg op gaat stukken beter. in de 25kw periode ging ik al snel hard maar nu zit je helemaal in no-time op de 140 km/h. Ook tussensprintje van bijv. 70 --> 100 km/h gaat gewoon top!
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gekocht toen hij al op vol vermogen stond, dus heb met men eigen motor niet de ervaring gehad hoe het was toen hij nog op 25kw stond. Wel merk ik het verschil met de honda cb500 waar ik op heb lere rijde bij de rijschool, dan trekt die van mij nu wel pakke beter op :d.
Heb nog geen snelweg gerede, enkel een keer 120 waar het kon. wind valt dan wel wa tegen maar denk dat je daar wel aan went.
 
heey hallo allen,

FF een vraagje is er ook een topic over de broer van de er 5 de er-6???????
let me know

alvast bedankt
Bobcc
 
oma :W

Ik ben sinds een maand of 2/3 eigenaar van een ER-5 op 25KW.

Helaas is niet al te lang geleden mijn linker spiegel er af gereden en ik las hier ergens dat er iemand ER-6 spiegels had geplaatst.

Heeft iemand misschien een foto van hoe dit er uit ziet?
 
Laatst bewerkt:
Leuk dit topic, komt voor mij te laat naar boven drijven...

dit was de mijne..



Met een paar kleine wijzigingen zien ze er best gaaf uit!
Helaas een ongeluk mee gehad (niet mijn schuld) en nu heb ik deze:



Ik vond de Er-5 wel lekker sturen, schakelen moest je inderdaad als een malle en qua trekkracht hield het niet over. Je kon hem best wel schuin gooien in de bochten. Boven de 130 was het niet veel aan om te rijden. Maar wel heel veel plezier van mijn 1e motor beleefd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan