Meer 'geluid' uit een ER-5

gillan01

Rookie
24 apr 2011
8
0
dag beste mensen , ik wil graag van dat k*t geluid af van mijn er-5 .. ik zit al een uur het internet af te zoeken naar een oplossing enja natuurlijk zullen er mensen zijn die zeggen koop nieuwe demper enzo maar ben namelijk nog student en heb geen zin om daar zoveel geld aan te hangen (moet namelijk de pijpen ook vervangen aangezien hij origneel is ). Heb toch wat gehoord van gaten in de achterkant van je demper te boren maar dan zeggen sommigen weer dat dat niet goed is of uitlaatwol eruit halen (maar heb ik die wel ?..) zou het zéééér erg op prijs stellen als iemand mij een goedkope oplissing kan geven .

Mvg Gillan
 
en wat zijn de kleppen dan ?

Four_stroke_cycle_compression.jpg


Een ER5 is geen 2takt... De kleppen zijn die 2 stokjes bovenaan.
 
'Fluiten Kawa ER-5 STOPPEN' > 'Meer 'geluid' uit een ER-5'


Zoek een knappe 2e hands einddemper die past. sportdempertje oid. Dat heb je wat meer geluid.
Standaard zijn het idd nette lesmotoren.
 
'Fluiten Kawa ER-5 STOPPEN' > 'Meer 'geluid' uit een ER-5'


Zoek een knappe 2e hands einddemper die past. sportdempertje oid. Dat heb je wat meer geluid.
Standaard zijn het idd nette lesmotoren.

Even serieus als het niets mag kosten:

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit of een andere universele uitlaat van louis/motozoom

Gewoon monteren (eventueel met wat gungum) en je hebt een mooie toch iets luidere uitlaat voor weinig. Past op elke dempergang... Anders een passende demper zoeken op een 2dehands site. Maar dit gaat de snelste en misschien zelfs de goedkoopste oplossing zijn.
 
Ff uit met die gekkigheid. TS weet overduidelijk weinig van motoren. Stel je voor dat hij gaat lopen klooien aan die kleppen, als hij ze ooit vindt.....

TS, je kunt inderdaad gaten boren in de standaard uitlaat. Velen voor je zijn er al achter gekomen dat zoiets niet werkt, het geluid wordt er zeker niet mooier door en je hebt ook nog een uitlaat verpest.
Koop een vervangingsdemper. Als het weinig mag kosten is er tweedehands wel wat te koop en anders moet je op zoek naar een goedkope nieuwe, zoals van Mototozoom of Superpole. Maar ook dan: je krijgt waar je voor betaalt.
 
Laatst bewerkt:
Ben het met Sm eens.

Echt mensen die gewoon niks maar dan ook niks van hun voertuig weten zijn echt zo verschrikkelijk!

Gewoon je complete uitlaat eraf halen man ben je overal vanaf!
 
ik weet dan over andere dingen meer he waar jullie de zak van snappen.. daarom dat ik het hier Vraag dacht ook gewoon aan iets simpel antwoord wat ik had opgenoemd :S gign natuurlijk niet met die motor zitten klooien
 
ik weet dan over andere dingen meer he waar jullie de zak van snappen.. daarom dat ik het hier Vraag dacht ook gewoon aan iets simpel antwoord wat ik had opgenoemd :S gign natuurlijk niet met die motor zitten klooien

Wat studeer je dan? Bestuur even een boek mechanica liefst over motoren (haynes werkplaatshandleiding is super handig) en zet er dan een 2dehandse pasgemaakte demper of universele motorzoom/louis demper op. Gaat de snelste en (2de) veiligste oplossing zijn.
 
zouden beter heel dit kutforum sluiten zitten toch aleen maar menden die niets van uitleg kunnen geven man,man


Je bent hier te gast op dit "kutforum."
Gedraag je er dan ook een beetje naar, anders zal het gauw afgelopen zijn.

Ze zijn hier best bereid om je te helpen en er zijn hier mensen met ontzettend veel kennis, ze verlangen wel dat je zelf ook een klein beetje moeite doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan