meer geluid uit uitlaat

josh1985

Rookie
26 okt 2004
14
0
kampen
goeiedag allemaal,

Ik heb sinds kort een honda rebel 450 aangeschaft en ik ben dik tevreden over deze motor. Het enige wat ik er zo jammer aan vind is dat er niet zo'n mooi geluid uit komt.
Nou wil ik een mooi knallend geluidje realiseren, maar wil mijn mooi uit 1 stuk bestaande uitlaten niet doorslijpen. Weet iemand een manier waarop ik wel een veel harder geluid krijg? heeft iemand hier ervaring mee?

please help

groeten josh
 
full
 
""""""""""""MP3-speler met uitlaatherrie opzetten onder het rijden. Heeft de omgeving er ook geen last van en jij kan genieten van herrie.""""""""""


:} :} DROPLUL!!! ga iemand anders lastig vallen met je achterlijke gezwam
 
andere uitlaat kopen :Z

wat verwacht je,

je wilt niet aan de originele prutsen
maar je wilt wel de originele houden
en je wilt meer geluid :X

andere uitlaat en je originele inlijsten en boven je bed hangen
 
Nogmaals, pak even de boormachine, zet er de grootste boor op die je kunt vinden, en boor gewoon een paar gaten in de demper (aan de achterkant) et voila Lo-Bu Tuning Sound Pack Stage 1 geinstalleerd.
 
ik wil mijn duc wel een keer naast je motor zetten en dan ff mijn gashendel opendraaien :+ Doe je net of het geluid uit jouw fiets komt :}

ff serious: open uitlaatje erop en gaan met die banaan
 
ja idd gewoon open uitlaatje...

en wat de een leuk vind (stilte) is voor de ander niks, lekker belangrijk toch mensen??
(heb ook koekblik met open uitlaat en zonder middendemper, motor nog sparen voor
uitlaat O-) )
 
Bij mijn originele uitlaat hebben ze ook gewoon 6 gaten erbij geboord. Geen sportuitlaat die eraan kan tippen. Moet ik wel eerlijk toegeven dat tijden gewoon rustig touren het geluid wel begint te irriteren op den duur.

Maar als je hem doortrekt (wat ook wel nodig is om gang in een CB-1 te houden)!
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan