Meer jonge vrouwen halen hun motorrijbewijs!

ik zal een strak leren motorpak kopen als de mannen dat ook gaan doen
maar alleen de mannen die er goed uit zien dus niet de mannen met bierbuiken

dus er net zo goed uitzien als mijn instructeur :P

ik stel voor dat de vrouwen van dit forum de mannen gaan keuren
of ze wel of niet goed genoeg eruit zien voor een leren motorpak

de eisen zijn ;
sixpack buikje
gespierde armen
en lekker kontje


ja mannen als jullie de vrouwen als keur vlees gaan zien
dan kunnen wij dat nog veel beter *D
Alsjeblieft niet zeg, straks gaan de mannen ook nog in de weg rijden :N _O-
 
oke, nu heel eerlijk zijn Gilles......

voor iemand die zich identificeert met batman:

wou je zeggen dat je batmanpakje alleen bedoeld is voor goede aerodynamics, of spelen de looks hier ook een rol?

batman

of

gilles?


:P
_O- Die tweede moet ik hebben!! Oh en 't is precies ertussenin ;)
Ok, jij heb geen vrouw zo te horen, in ieder geval niet een die motorijdt. Anders zou je dat niet zeggen dat weet ik zeker. :W
Wel man, maar ze moet echt niet gaan motorrijden. Dan moet ik ineens rustig gaan rijden zeker :z De momenten op de motor zijn mijn momenten, dan hoef ik echt niemand om me heen te hebben :N
 
Wel man, maar ze moet echt niet gaan motorrijden. Dan moet ik ineens rustig gaan rijden zeker :z De momenten op de motor zijn mijn momenten, dan hoef ik echt niemand om me heen te hebben :N
_O- Dan raad ik je aan een goed wijf te zoeken. T is net als met sex, ja je kan jezelf wel gaan vingeren of aftrekken dan in jouw geval, maar samen sex hebben is toch veeeeel leuker.. :9
 
De momenten op de motor zijn mijn momenten, dan hoef ik echt niemand om me heen te hebben :N

Dat herken ik wel: ik kan vaak ook ontzettend genieten van een rit alleen, en dan heb ik geen zin in gezelschap, hoe leuk dat gezelschap ook is.

Je moet ook niet áltijd alles samen willen doen.

maar goed, we dwalen van het topic af, en ik had hier sowieso al niks te zoeken, want dat jonge dat is er al een poosje vanaf.

:W
 
_O- Dan raad ik je aan een goed wijf te zoeken. T is net als met sex, ja je kan jezelf wel gaan vingeren of aftrekken dan in jouw geval, maar samen sex hebben is toch veeeeel leuker.. :9

Ik snap hem wel, though. Op het moment denk ik er ook zo over. :P Oordoppen in, muziek aan en gaan met die banaan. Nergens op te hoeven letten (op een mee-rijder).

:]
 
He! Leuk topic!

Mijn mening: ik zie het graag vrouwen (zowel jong als oud) die motor rijden *O*
En nog toffer vind ik het als ze er ook nog zelf aan willen/kunnen sleutelen :Y

Wat hier veel wordt beweerd, dat ze hun rbw halen, en dan niet of nauwelijks meer rijden, die heb je, maar die heb je evengoed onder de mannen hoor.
Met het doorlezen van dit topic heb ik al enkele dames opgemerkt waarvan ik weet dat ze véél rijden, en het nog véél van plan zijn te doen ook :Y :]
Degenen over wie ik het heb, die weten het wel ;)

Eentje daarvan ken ik persoonlijk, en ik kan zeggen, die kan rijden hoor, kunen veel mannen nog iets van leren!
Ik weet één ding, ik ben nu nog vrijgezel, maar niets zou ik liever hebben dat mijn volgende vrouwtje zelf motor rijdt! (er zelf aan sleutelen is een pluspunt, maar hoeft niet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
_O- Dan raad ik je aan een goed wijf te zoeken. T is net als met sex, ja je kan jezelf wel gaan vingeren of aftrekken dan in jouw geval, maar samen sex hebben is toch veeeeel leuker.. :9


Ik snap hem wel, though. Op het moment denk ik er ook zo over. :P Oordoppen in, muziek aan en gaan met die banaan.
Doe jij tijdens de seks altijd oordoppen in :? :?
 
ik hebwel eens de olie vervangen,goed he?
mijn man sleutelt heel graag,in de winter krijgen de motors dus een winterbeurt,hij poetst ze,nieuwe band er om enz.
dus waarom zou ik sleutelen,bovendien weet hij t toch beter.
de motors zijn nu klaar voor de start ik wil dat hij nu eens begint aan t honda 550f project,die staat al 10 jaar op restauratie te wachten.
als die ooit eens klaar is ga ik ermee rijden,toen ik m,n rijbewijs haalde heb ik er n jaar op gereden en toen een sv gekocht
 
_O- Dan raad ik je aan een goed wijf te zoeken. T is net als met sex, ja je kan jezelf wel gaan vingeren of aftrekken dan in jouw geval, maar samen sex hebben is toch veeeeel leuker.. :9
Zulke vergelijkingen lijken heel logisch: als de ene waar is, zal de andere toch ook waar moeten zijn? Echter, ze hebben niets met elkaar te maken. Je kan net zo goed zeggen: het is net als met poepen: je kan 't samen doen, maar alleen is toch relaxter. Slaat ook nergens op, en is ook waar...

Voor mij is motorrijden 's ochtends het moment om van de ochtend te genieten (vrieskou momenteel, straks opgaande zon, later zomerse ochtenden... hmmm) en 's avonds het moment om mijn hoofd helemaal leeg te spoelen van werk-perikelen. Het enige moment eigenlijk, waarop het lukt om aan niets te denken, omdat motorrijden nu eenmaal 100% focus vereist (ik hoef gelukkig geen kilometers snelweg te overbruggen :P).

Laten we het erop houden dat motorrijden voor de een een sociale bezigheid is, en voor de andere juist een... ja, asociale bezigheid, maar dan in de letterlijke betekenis van het woord: niet sociaal.

(Voor de duidelijkheid: niets tegen vrouwelijke motorrijders hoor, net zo min als tegen homosensuele motorrijders, gekleurde motorrijders en welke motorrijder dan ook: discriminatie komt in mijn palette niet voor!)
 
Laatst bewerkt:
Gilles, ik ben het met je eens. Ik rij ook het liefst alleen, in plaats van met anderen. En of die anderen dan vrouwen of mannen zijn zal me worst wezen.

Enige uitzondering is mijn dochter, die mag altijd achterop ;)
 
Ja want er zijn ook geen mannelijke monteurs met lang haar he? :+

Ik begrijp dat mannen/vrouwen gedoe niet helemaal ... laat iedereen gewoon lekker doen wat ie zelf wil.
Ach ja, een beetje zeuren kan geen kwaad :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan