Meer jonge vrouwen halen hun motorrijbewijs!

Sleutelcursus voor vrouwen, de eerste dag:
-we maken een tuinbroek op maat
-knippen ons haar kort
-verven het paars

de volgende cursusdag zullen we verder ingaan op ons taalgebruik en hoe om te gaan met boeren en scheten.
 
Met een werkplaatshandboek en gezond verstand kan toch iedereen sleutelen?

Ow ja, [me]plaatst sleutel op moer, krijgt die niet los, gaat op sleutel staan met volle gewicht, roept:[/me] "Paps! Die krijg ik echt niet los, hoor!" -O-

:$
 
Met een werkplaatshandboek en gezond verstand kan toch iedereen sleutelen?

Ow ja, [me]plaatst sleutel op moer, krijgt die niet los, gaat op sleutel staan met volle gewicht, roept:[/me] "Paps! Die krijg ik echt niet los, hoor!" -O-

:$
_O- SUPER herkenbaar! Alleen sleutelen aan oude motoren is gewoon onmogelijk.. hoeveel wd-40 je ook gebruikt, soms kan je niet zonder die brute mannen kracht. Meestal gaat het bij mij zo als ik met mijn (ex)vriend sleutel(de), de hele zooi op de keukentafel, haalt hij alles los en doe ik het netjes poetsen, weer (losjes) in elkaar zetten, en hij deed wat moest gebeuren, nieuwe pakkingen en onderdelen vervangen die daaraan toe waren en weer in elkaar puzzelen... best gezellig hoor! maar tip: Verwar dat bekertje oude olie NOOIT met koffie of cola... :')
 
Wij sleutelen ook samen :Y
Ik zeg wat er moet gebeuren, hij voert 't uit, ik doe de garagedeur dicht en breng koffie/pleisters langs en zet een biertje klaar voor als ie klaar is :+
 
Sleutelende vrouwen? Hebben die niet altijd kort haar.. ;) (op t hoofd, inb4)
:Y

En je hebt gelijk hoor, ze zijn vaak overbehaard op de andere plekken.

Ik zou voorderest maar oppassen met commentaar, je krijgt zo een beuk voor je kanis.
 
:Y

En je hebt gelijk hoor, ze zijn vaak overbehaard op de andere plekken.

Ik zou voorderest maar oppassen met commentaar, je krijgt zo een beuk voor je kanis.
_O- *BAM* jongeh! Zo een op je bakkes!
 
Binnenkort leverbaar in diverse kleuren!

full
 
Beter had die aan de achterkant gezeten, om de onderdelen op te vangen :+
:^

Juist.

Weer in elkaar gefotosjopt door een kerel met een midlifecrisis en zonder verstand van motoren. :N
Moet je als vrouw dat weer gaan uitleggen aan zo'n wandelende piemol. Ik hoop dat-ie wel weet wat buitenspel-regel inhoudt. Krijgen we dat ook nog erbij.
 
Jongens (en meisjes) wat komen er toch weer heerlijke vooroordelen voorbij! Wat ben ik blij dat ik achter mijn putertje zit, lekker anoniem.
Even kort: dat leren pak gaat hem bij mij niet worden, da's een jaar of 25 te laat (en een boel kinderen geleden)
Sleutelen doe ik graag, en liefst samen met mijn man. Hij heeft de kracht, ik de kleine handjes om overal tussen te wurmen en net dat ene draadje te pakken.
Ja, ik heb afgelopen jaar mijn rijbewijs gehaald, maar alleen als ik in het bejaardenhuis sta kun je me jong noemen. (ik ben 46)
En rijden? Ja, heerlijk! Ik had al een motor voor ik mijn pasje had!
Oh ja, nog even over dat haar. Het hangt tot halverwege mijn rug en is niet paars! :)
Zo, en nou wachten op dat onderdeel van Woesthoff, om de motor van mijn man weer in orde te krijgen. Hij is gevallen, en nou is zijn koplamp stuk.
 
Jongens (en meisjes) wat komen er toch weer heerlijke vooroordelen voorbij! Wat ben ik blij dat ik achter mijn putertje zit, lekker anoniem.
Even kort: dat leren pak gaat hem bij mij niet worden, da's een jaar of 25 te laat (en een boel kinderen geleden)
Sleutelen doe ik graag, en liefst samen met mijn man. Hij heeft de kracht, ik de kleine handjes om overal tussen te wurmen en net dat ene draadje te pakken.
Ja, ik heb afgelopen jaar mijn rijbewijs gehaald, maar alleen als ik in het bejaardenhuis sta kun je me jong noemen. (ik ben 46)
En rijden? Ja, heerlijk! Ik had al een motor voor ik mijn pasje had!
Oh ja, nog even over dat haar. Het hangt tot halverwege mijn rug en is niet paars! :)
Zo, en nou wachten op dat onderdeel van Woesthoff, om de motor van mijn man weer in orde te krijgen. Hij is gevallen, en nou is zijn koplamp stuk.
Hij = de motor?
Is gevallen = jij hebt hem laten vallen?

(ik probeer maar "vrouwenpraat" te verstaan/vertalen)
 
Meer vrouwen op de motor! Mooi toch?!?
Ik zou niet weten waarom niet?

Nu nog een paar meer op de races....
Want dat lijkt voor de meesten weer een stapje te ver.
 
Jongens (en meisjes) wat komen er toch weer heerlijke vooroordelen voorbij! Wat ben ik blij dat ik achter mijn putertje zit, lekker anoniem.
Even kort: dat leren pak gaat hem bij mij niet worden, da's een jaar of 25 te laat (en een boel kinderen geleden)
Sleutelen doe ik graag, en liefst samen met mijn man. Hij heeft de kracht, ik de kleine handjes om overal tussen te wurmen en net dat ene draadje te pakken.
Ja, ik heb afgelopen jaar mijn rijbewijs gehaald, maar alleen als ik in het bejaardenhuis sta kun je me jong noemen. (ik ben 46)
En rijden? Ja, heerlijk! Ik had al een motor voor ik mijn pasje had!
Oh ja, nog even over dat haar. Het hangt tot halverwege mijn rug en is niet paars! :)
Zo, en nou wachten op dat onderdeel van Woesthoff, om de motor van mijn man weer in orde te krijgen. Hij is gevallen, en nou is zijn koplamp stuk.

Leren jasje is hier ondertussen binnen, leren broek zal op zich moeten laten wachten.
Rijden, ik doe niets liever, heb er niet voor niets al zoveel km doorheen gejaagd. Mn haar hangt op mn kont en is ook niet paars. En sleutelen wil ik ook nog wel eens leren :+
Dagje circuit lijkt me ook leuk, maar zal nog een tijdje moeten wachten denk ik zo. Wil momenteel het risico met mn cbtje nog niet lopen :]
 
Leren jasje is hier ondertussen binnen, leren broek zal op zich moeten laten wachten.
Rijden, ik doe niets liever, heb er niet voor niets al zoveel km doorheen gejaagd. Mn haar hangt op mn kont en is ook niet paars. En sleutelen wil ik ook nog wel eens leren :+
Dagje circuit lijkt me ook leuk, maar zal nog een tijdje moeten wachten denk ik zo. Wil momenteel het risico met mn cbtje nog niet lopen :]

Haar op de kont :o De dames beginnen van alles te bekennen hier. :+
 
Haar op de kont :o De dames beginnen van alles te bekennen hier. :+

Dat heet happen en daar zijn ze ongekend in ;) Je geeft ze een kast en hup ze zitten er zo op. Maar ik zal nu stoppen en respecteer de dames verder want anders krijgen we hier Oosterhoutse taferelen en ik ben anti - zinloos - geweld.
 
Dat heet happen en daar zijn ze ongekend in ;) Je geeft ze een kast en hup ze zitten er zo op. Maar ik zal nu stoppen en respecteer de dames verder want anders krijgen we hier Oosterhoutse taferelen en ik ben anti - zinloos - geweld.

Gewoon van hun bier afblijven, dan komt alles goed. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan