Meer meiden mee met toerritje zondag as?

Peter Eindhoven

Die hard MF'er
10 nov 2002
578
0
Eindhoven
Hoi meiden,

Ik ben zondag 26 september eindelijk een dagje vrij en zin om iets gezelligs te doen met de motor. :] Er zijn hier heel wat meiden op het forum, maar ik heb er nog maar weinig ontmoet. Misschien leuk om een meeting af te spreken?
Vlakbij Breukelen (midden-Nederland) wordt er zondag een hele mooie toerrit gereden die door een vriend van me (N!co hier op het forum) met zorg in elkaar is gezet. Dus ik ben benieuwd! De route loopt door de Randstad leren we gelijk de mooie weggetjes kennen om later nog eens te rijden.

Het begin en eindpunt is MotorXtra. Het is wel gaaf om daar even rond te kijken, want ze doen unieke dingen op motorgebied. Ze hebben circuitdagen, maar je kunt er ook onder begeleiding leren sleutelen. En als je koppelingsbak uit je handen explodeert en je bent de draad kwijt, vegen zij hem wel weer bij elkaar en maken het klusje af.
Zie je het al voor je, komt je vriend thuis en dat hij zegt:"Schat? Wat doen al die motoronderdelen in de wasbak en in de huiskamer?".
"O, ik en Anoek hebben haar blok gereviseerd, maar ik moet nog even weg om zuigerveren op te halen! Straks hangen we 'm er weer in. Pizza'tje vanavond?". :+

Na afloop is er een barbecue die eventueel binnen wordt gehouden :9 en bij aanvang kunnen we lekker bijkleppen met koffie en een plak cake.
Wie gaat er mee zondag de boel daar op zijn kop te zetten?

Groetjes Daphne
 
Nog meer ritjes zondag :? Kan me lichaam nog niet splitten helaas. Ik ga volgend jaar heeeeeeeeeeeeel vaak mee als ik nog in Nederland ben dan he. Ik heb van de week me motor rijbewijs gehaald alleen nog ff een leuke motor zoeken :)

Veel Plezier iig,

Greets Liessy/Miss-Cong.
 
Ik zou wel willen, maar ik ga al mee met de newbietour rondom eindhoven....

Daphne, misschien ideetje om een meidentour te regelen ofzo??
 
Ik zou wel willen, maar ik ga al mee met de newbietour rondom eindhoven....

Daphne, misschien ideetje om een meidentour te regelen ofzo??

Om zelf een toer te organiseren heb ik niet zoveel tijd (rit uitzetten enzo), wel eens over gedacht een dames circuitdagje te organiseren. Maar wie weet, een damestoertocht.. Voorlopig eerst zondag.
 
Ik heb zondag helaas al wat, anders had ik graag meegegaan........
 
ik ga zaterdag al rijden met wat meiden, zondag andere plannen...

volgende keer ben ik erbij!! :]
 
Motor rijdt nog niet en ben zelf ook nog niet in staat weer te rijden, maar organiseer maar een meidentour voor volgend jaar en ik ben erbij!
:X [me]TDMuts is gecrasht in de Moezel :X okee niet IN de rivier maar op het asfalt |( [/me]
 
Ik zeg niets, ik snap het... weet je moeder het al? Om de toertocht een ludiek tintje te geven wilde ik iedere dame vragen een kort roze rokje (+waterdichte Kevlar panties) aan te doen. Niet te ver over je tank heen liggen hè?
 
Ga je tog gezellig mee achterop



Nog meer ritjes zondag :? Kan me lichaam nog niet splitten helaas. Ik ga volgend jaar heeeeeeeeeeeeel vaak mee als ik nog in Nederland ben dan he. Ik heb van de week me motor rijbewijs gehaald alleen nog ff een leuke motor zoeken :)

Veel Plezier iig,

Greets Liessy/Miss-Cong.
 
Ok, jullie hebben ons overtuigd, we gaan een meidentoertocht :9 op poten zetten.
Laat maar weten waar de voorkeur naar uitgaat wat betreft datum en wie er mee doen.
 
eehhm..via vivamotormuizen worden ook onderling ritten afgesproken..
misschien een tipje :? of zit je daar al? ik kom er niet zo heel namelijk, kan toch nog niet mee... '(
 
Ik vind het persoonlijk leuker om met een gemengt kluppie te rijden, maar goed das een andere verhaal.
Alhoewel ik geen plannen heb voor zondag kan ik niet mee, omdat het op dit moment te koud is voor mijn hand en ik nog geen lange afstanden kan rijden.
Ik wens jullie wel een prachtige dag toe en veel plezier!
 
Hm Vivameidentoertocht, dat is me toch iets te gortig hoor. Er is maar één piepklein stukje Viva waar ik weleens iets lees, maar dat is niet voor kleine meisjes. Maar dat terzijde. Ik wil een KNAL PARTY!! Un fête exclusive ou quelque chose. Iets om nog jaren aan terug te denken. Het liefst knettergek, gezellig en bijzonder motorplezier met motorrijders en -sters. Een plan dat hier groeit uit ieders inbreng met de nodige voorpret. En natuurlijk mogen wat mij betreft de mannen ook komen, mits ze beloven gezellig te zijn. Van die grijze shagerijnen op een saaie boxer mogen hun pijp in het bruin café oproken.
 
Hé Daphne! Leuk idee om zo wat af te spreken met wat MF-meiden!! :}

Het wordt morgen supergoed weer dus...ik ben erbij!

Heej leuk, maar ik heb pech, is inmiddels gebleken. '( Ik kan de toer niet meerijden, want oma moest zo nodig zondag ineens op vakantie en kan niet op de kids letten. En Ro moet op lokatie blijven om eventuele pechvogels te hulp te schieten. :} Maar ik ben zeker wel bij de barbecue en eigenlijk wil ik ook 's morgens bij de koffie zijn.

Plan! Is er niet toevallig een zijspanner met een bak voor twee kids? Mag hij mijn motor lenen, neem ik de zijspan! Gaaf! *D :]
 
Kun je alweer rijden dan?

Nee, dat niet :( een pink die een beetje meewerkt is toch wel "handig" tijdens het motorrijden...



Heej leuk, maar ik heb pech, is inmiddels gebleken. '( Ik kan de toer niet meerijden, want oma moest zo nodig zondag ineens op vakantie en kan niet op de kids letten. En Ro moet op lokatie blijven om eventuele pechvogels te hulp te schieten. :} Maar ik ben zeker wel bij de barbecue en eigenlijk wil ik ook 's morgens bij de koffie zijn.

Plan! Is er niet toevallig een zijspanner met een bak voor twee kids? Mag hij mijn motor lenen, neem ik de zijspan! Gaaf! *D :]

Oh, jammer, zeg! Ik kan dus ook niet meerijden maar we komen uiteraard wel even langs!
 
Terug
Bovenaan Onderaan