Meer motor-forummers in zuid-limburg?

Als je iets groens voorbij ziet komen of inhaalt is de kans groot dat ik dat ben ;)

Owja misschien kun je hier ook eens kijken http://lrt.xmg.nl

Greetssssss uit Maastricht
reed jij dan net door beatrixhaven??? Over het spoor daar van die kruising met die stoplichten de beatrixhaven in, en als je dan rechtdoor rijd dan kom je bij die t-splitsing op het einde van de weg, en aan de overkant van de t-splitsing ligt melotte??
 
en je reed nu net terug over het spoor achter een vrachtauto??

was jij dit??
 
Even reageren want in deze (winter) tijd kom je niet zoveel motorijders tegen.
Ben zelf uit Holtum (gemeente Sittard/Geleen) heb mijn gele HYOSUNG 650 COMET gekocht bij Rosamotoren in Eijsden (puike zaak met goede website) ;) .
Dus in rij daar nog wel eens rond, werk in Roermond ook op die weg kun je mij ook wel eens tegen komen :] :] .
 
Hoe bevalt die comet?? ik zag hem nog staan in essen, mooi ding maar de remmen vond ik niet echt porum.
 
Dacht die fiets al te herkennen,maar nu weet ik het zeker.
Zag je deze week geloof ik met je vriendin bij het tankstation aan de meersernerweg.

Woon zelf in Meerssen in het centrum en rij een GSX-R 750M.
Als hij weer in elkaar zit kunnen we eens kachelen.

Groeten Ralph

full
 
Hey Ja hoor... Ik woon in Sittard en werk in Maastricht.. Heb net de stickets van MF binnen. Ik heb nu een Gele 748 en een nieuwe 749 in bestelling (had deze week binnen moeten zijn).
PatSpinner..

Er zijn er genoeg hier om in de zomer eens een mooie tocht te gaan maken :]
 
Ik kom oorspronkelijk uit Mechelen (nee, niet in België) maar woon nu in Utrecht. Ik ben wel nog regelmatig op mijn motor te vinden in het Limburgse heuvelland.
Blauwe R6 (met MF-sticker)
 
En nog een...

Ik woon in Bingelrade (da's vlak bij Sittard) en wil nog wel eens op m'n Duc Monster S4 rondsnorren. :]
 
De remmen op mijn gele HYOSUNG 650 COMET en dan vooral de voorrem waren voor verbetering vatbaar en heb dus bij de 1000km beurt de leidingen laten vervangen door stalenremleidingen ;) ;) .
Dat remt in ieder geval met droogweer een stuk beter heb er nog niet met regenweer mee gereden (dus geremd), de achterrem is in mijn ogen oke.
Verder bevalt de HYOSUNG mij uitstekend en kan niet wachten om de toeren op te jagen, rij hoofdzakelijk woon-werk verkeer van Holtum naar Roermond en natuurlijk terug :] :] .
 
je hebt ook zo'n lekkere bos uitlaat zie ik :} :}

Ja, geluid is lekker, alhoewel de meeste mensen daar volgens mij anders over denken als ik 's zomers de mergellandroute rij :] . Alleen jammer dat hij nu buiten onder een hoes een beetje staat weg te roesten omdat ik geen onderdak voor hem heb. '(
 
Dacht die fiets al te herkennen,maar nu weet ik het zeker.
Zag je deze week geloof ik met je vriendin bij het tankstation aan de meersernerweg.

Woon zelf in Meerssen in het centrum en rij een GSX-R 750M.
Als hij weer in elkaar zit kunnen we eens kachelen.

Groeten Ralph

(Afbeelding)

lol jah that's me :P
Mijn vriendin heeft een wit blauwe jas, ik in kleure van motor.

Maar zover ik weet rijd er hier niemand met een Kawa ZXR750 in deze kleurstelling rond dus ik moet het wel geweest zijn :P

Ik heb wel heeel vaak een GSX bij het kamp langs de autoweg zien rijden, precies zoeen als jij hebt. Toevallig van hun gekocht ofzo? want verder heb ik nog nooit zo eentje zien rijden.

Misschien kom ik je us tegen, en anders gaan we us wat toeren als het weer weer lekker word met z'n alle!!
 
Zo ondertussen heb ik een Zwarte Fazer uit 2001 gekocht.
Dus als iemand er zo een ziet rond rijden in het Zuiden (Vijlen, Epen, Mechelen, Wahlwiller .. etc) dan ben ik het misschien.
 
Woon op de grens bij limburg, LRT bekend ;) op een gixxer 600 van 97

ben nu aan het kijken voor een gixxer 750 van 99, dan kom ik limburg weer onveilig maken.
 
lol jah that's me :P
Mijn vriendin heeft een wit blauwe jas, ik in kleure van motor.

Maar zover ik weet rijd er hier niemand met een Kawa ZXR750 in deze kleurstelling rond dus ik moet het wel geweest zijn :P

Ik heb wel heeel vaak een GSX bij het kamp langs de autoweg zien rijden, precies zoeen als jij hebt. Toevallig van hun gekocht ofzo? want verder heb ik nog nooit zo eentje zien rijden.

Misschien kom ik je us tegen, en anders gaan we us wat toeren als het weer weer lekker word met z'n alle!!


Nee die van mij is niet bij het kamp gekocht.
Bedoelde je Vinkenslag? Daar kom ik vaak langs als ik mijn vlamroute rij *D
Maar er rijdt nog een Gixxer uit '91 rond in Meerssen,maar is geloof ik uit Valkenburg.
Maar die verschilt toch iets met die van mij, zo heb ik een undertail en is die van mij van voor verlaagd en achter opgehoogd.
Maar die van mij ligt momnenteel uitelkaar i.v.m polijst werk en nog wat kleine dingen,dus als je een '91 ziet dan ben ik het niet ;(
 
Nee die van mij is niet bij het kamp gekocht.
Bedoelde je Vinkenslag? Daar kom ik vaak langs als ik mijn vlamroute rij *D
Maar er rijdt nog een Gixxer uit '91 rond in Meerssen,maar is geloof ik uit Valkenburg.
Maar die verschilt toch iets met die van mij, zo heb ik een undertail en is die van mij van voor verlaagd en achter opgehoogd.
Maar die van mij ligt momnenteel uitelkaar i.v.m polijst werk en nog wat kleine dingen,dus als je een '91 ziet dan ben ik het niet ;(

nee ik bedoel dat kleine kamp langs de snelweg bij de rotondes van de afrit van de snelweg.

Daar rijd/reed namelijk ook altijd een ouwe gsx rond van die leeftijd.

Die zulle ze daar nog wel hebbe staan maar zulle wel geen zin hebben om te rijden in de winter ofzow :P Nou ik wel, goeie kleding aan en gaan :]
 
Hier een Aprilia Falco uit Heerlen

Ik heb nog nooit een andere falco gezien eigenlijk maar voor de zekerheid toch maar een plaatje :]

(Bytheway, let niet op enige ontbrekende/loshangende onderdelen, ben aant klussen :+ )

falco1.jpg


falco2.jpg
 
Ja, geluid is lekker, alhoewel de meeste mensen daar volgens mij anders over denken als ik 's zomers de mergellandroute rij :] . Alleen jammer dat hij nu buiten onder een hoes een beetje staat weg te roesten omdat ik geen onderdak voor hem heb. '(

koop zo'n motorhoes (liefst van dikkere materiaal)en gooi dat er overheen!
zo staat de mijne nu ook namelijk :X
 
Heyzzzz...

Ik woon in Maastricht (vanaf februari in Sittard) en werk in Sittard.
Hier mn 2002 Duc monster S4

full
 
Hey Ja hoor... Ik woon in Sittard en werk in Maastricht.. Heb net de stickets van MF binnen. Ik heb nu een Gele 748 en een nieuwe 749 in bestelling (had deze week binnen moeten zijn).
PatSpinner..

Er zijn er genoeg hier om in de zomer eens een mooie tocht te gaan maken :]

Nog een Duc uit Maastricht! *D
Ik ga geregeld met een aantal Ducjes op pad, dus mocht je zin hebben eens mee te rijden, ge zijt van harte welkom!

Je krijgt een 749 dark? :} erg stoer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan