Meer motor-forummers in zuid-limburg?

DaveXR

Die hard MF'er
22 mrt 2004
933
0
Bunde
Ik vraag me nu al een tijdje af, zijn er meer mensen op motor-forum uit zuid-limburg? En waar wonen jullie, wat voor motor hebben jullie, etc.

Dan kan ik eens goed gaan opletten onder het rijden! :]

Ikzelf woon in Bunde, heb een ZXR 750 @ 25kw :P

Ff showen met mijn fiets, heb hem net gepoetst en meteen ff pics gemaakt!

full
 
Als je vandaag of morgen in de bocht binnendoor wordt gestoken door een ouwe XS1100 zijspan dan ben ik dat :-)


Greetz vanuit Voerendaal
 
Veel limbos kun je idd vinden op onze site (LRT - Ons eigen limbo forum ;) )

Mij kun je zien op een gsx-r 600 :)
 
Als je door een zilveren Fazer 1000 en een Zilveren FZ6 uit Meerssen wordt ingehaald dan zijn wij dat !

Kijk eens op http://lrt.xmg.nl

uit meerssen? haha das cool, ik woon op de rand bunde/meerssen. Ik woon bij die rotondes bij de bruggen. Haha dan zal je me heus wel eens zien rijden als ik weer us naar de esso moet rijden ;)
 
En hier nog een groene Diversion 600 uit Sittard :)

(ik kan wel NOG een keer de link van LRT neerzetten maar dat gaat wel ERG veel op SPAM lijken :+ )
 
En hier nog een groene Diversion 600 uit Sittard :)

(ik kan wel NOG een keer de link van LRT neerzetten maar dat gaat wel ERG veel op SPAM lijken :+ )

haha jah en tis al gelukt ben al us aan het rondkijke op de site :P
 
Hier nog een limbo....
Uit Bemelen (tsja, waar ligt dat nou weer :? ).
Momenteel nog op een NX 250 maar als t ff meezit over een paar maanden op een zx7r of misschien iets vergelijkbaars: zxr750, zx-6r zijn nr 2 en 3 op mijn verlanglijstje :9~
 
Bemelen, das vlak bij Maastricht. Collega van me heeft daar ook gewoond :)

(Geusselt linksaf, lang mcdrek immer grade aus, daar ergens :+ )
 
Hier nog zo'n gekke Limbo, deze op een zilvergrijze RSV Mille... Woon in de Voerstreek, net een paar onder meter over de grens.

We komen je wel een keer tegen!!

Grtzzzzzz van een import Belg *D
 
Waar kan ik lid worden van P.O.L.? Prikkeldraad houdt natuurlijk allerlei ongewenste bezoekers buiten 8-)

Maarah, ik kom dus niet heel ver van Bemelen: Scheulder. Nee, je hoeft je niet te schamen als je het niet kent, dat scheelt alweer van die treuzel-touristen ;)
Ben momenteel eigenaar van een Honda CBR600, maar die staat een beetje stuk in de Motoshop. Ben op zoek naar iets nieuws (blade, vtr of aprilia)
 
Bemelen, das vlak bij Maastricht. Collega van me heeft daar ook gewoond :)

(Geusselt linksaf, lang mcdrek immer grade aus, daar ergens :+ )

Bij de mcdrek daar kan je me ook vaker vinden!!:D haha was er zondag ook weer, hmm :9~
 
woon zelf in de voeren (binnenkort margraten :) ) maar heb eigenlijk nog nooit een rsv mille zien langskomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan