Meer motoren op dezelfde stuk weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

lionofjudah

MF veteraan
9 jul 2019
1.378
627
Gelderland
Vergeleken met vorige jaren, zijn er echt meer motorrijders erbij gekomen. Mijn stuk van nijmegen naar Den bosch is vaak niet zo druk, maar tegenwoordig zie ik enkele nieuwe rijders erbij.

Dit stuk weg is nu ook stukken drukker geworden. Meer files erbij. Misschien is dat de reden dat sommigen toch kiezen voor de motor.
 
Dat is waar, dit wordt ook mijn 25e winter. :t

Maar er lijken inderdaad wat meer motoren of voertuigen die er ook onder gerekend worden op de weg te zijn als een paar jaar geleden.
 
Vergeet ook niet dat Nederland enorm groeit qua aantal mensen. In 2022 kwamen er 220.000 extra mensen bij. Dat ga je wel merken ja
 
Het lijken mij ook doorgaans wel de echte niet motorrijders. Ofwel alles is beter dan met het OV
 
Vergeet ook niet dat Nederland enorm groeit qua aantal mensen. In 2022 kwamen er 220.000 extra mensen bij. Dat ga je wel merken ja
Allemaal motorrijders natuurlijk. :Y

Zelf merk ik er niets van. Het is drukker geworden, dat wel, maar meer motoren zie ik (helaas) niet. Op mijn route blijven mensen gewoon lekker in hun koekblikken zitten ondanks enorme verstoppingen.
 
Dat is waar, dit wordt ook mijn 25e winter. :t

Maar er lijken inderdaad wat meer motoren of voertuigen die er ook onder gerekend worden op de weg te zijn als een paar jaar geleden.
Geloof dat het mijn 28ste winter wordt, sterker nog, ik mijn eerste winter ben ik zelfs geslaagdO-)//\\
 
lang leve 0% bijtelling
Kleine correctie, in 2019 was het 4% tot 50k, daarboven 22%
Dit en volgend jaar 16% tot 30k, daarboven 22%

Waarmee het rijden van een (meestal duurdere) EV voor de zakelijke rijder dus duurder wordt dan het rijden met een bezinie- of dieselauto.

On-topic merk wel dat het motorrijden meer leeft dan een paar jaar geleden, mede dankzij Covid. Maar zie het op de weg niet direct terug. Mede dankzij vrijwel-alleen-in-het-weekend-bij-mooi-weer rijders. Ben daar zelf 1 van. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan