meer muziek uit standaard uitlaat

mico

Rookie
28 mrt 2012
25
0
hoe krijg ik meer muziek uit een standaard uitlaat van een vs 800
 
Laatst bewerkt:
gaten in de demper boren...

Maar even serieus een schotten demper wil je niet doorboren daar loopt hij niet beter op.
Ik heb nog een paar dempers liggen van mijn oude VT500c dat zijn relatief universele "open" slash cuts die mag je best ophalen voor een symbolisch bedrag als het past. (zouden zo op je uitlaat bocht moeten kunnen passen... als de diameter ongeveer hetzelfde is)
 
Laatst bewerkt:
Ga dus wel voor een blaasinstrument...een piano bijvoorbeeld gaat niet werken :+

Maar ff ontopic. Koop voor een symbolisch bedrag een setje einddempers en ga hiermee experimenteren. Is het niks...hupsakee...de kliko in.

Helemaal aan het uiteinde een blokfluit monteren? Als je het bedienen van de motor met blokfluit onder de knie hebt, ga over op een schuiftrompet. _O-
 
http://members.home.nl/henk.huls/Intruder_1400_Sound_DW50.mp3 (Dit kan je uit de standaard uitlaten halen)

Dat is bij mijn 1400

Je moet gewoon de uitlaten er even onderweg halen, popnagels losboren, dan het binnenwerk eruit trekken en direct achter de eindkap het buisding af flexen, dan alleen de eindkap terug plaatsen en weer vastzetten met popnagels en klaar,

Tijdens het verwijderen van dat binnenwerk, dat binnenwerk verwarmen met een gasbrander, dat laat dat makkelijker los, en ik heb ze eruit gehaald met een 32 mm naaldlagerslagtrekker, dat was 20 minuten per uitlaat.

Warm stoken

DSC07241.jpg


Slagtrekker erin en dit eruit tikken.


DSC07242.jpg


Dan hou je dat over


DSC07243.jpg


Rechtopstaande delen eraf flexen, en kap terug plaatsen, en klaar


DSC07244.jpg


En dan heb je dat geluid ook in een 800.
 
Laatst bewerkt:
[vrijdagmodus] Zoeits als dit.....[vrijdag modus]

Ik heb mn demper in zn geheel ingekort, achteraf allemaal wat teveel vh goede.
Hij was al goed te horen maar nu helemaal. kan hem eigenlijk niet voor woon werk verkeer gebruiken, ivm starten in de straat om half 7 sochtends... -O-
Ik vindt het geluid wel mooi maar probeer toch op goede voet te blijven met de buurtjes.

Dus kleine tip hou het binnen de perken.

Ga dus wel voor een blaasinstrument...een piano bijvoorbeeld gaat niet werken :+

Maar ff ontopic. Koop voor een symbolisch bedrag een setje einddempers en ga hiermee experimenteren. Is het niks...hupsakee...de kliko in.
full
 
Dat heb ik gehad bij een VS 750, maar zoals ik hierboven omschrijf ga ik s morgens om ca 05 uur gewoon naar mijn werk, als je rustig rijdt, en vs zijn geen buikschuivers, valt dat best mee. Daarnaast werken de buren ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan