Meer vrouwen op circuit de laatste tijd?

oldskoolgsxr

MF veteraan
3 jun 2013
1.327
1.990
De vraag is eenvoudig.
Hebben jullie ook de indruk dat er meer vrouwen circuit rijden op de motor?
Zonder dat er specifiek een vrouwendag/vrouwengroepen waren georganiseerd tijdens het evenement.

Ik rij vaak in N Frankrijk en Z België.
Laatst in Folembray was er 60% vrouwen bij de beginners en 20% vrouwen bij de intermediates.

Ik sprak er een paar aan. Kwamen meestal van Parijs ( +- 100km) via de autostrade om wat te vlammen op Clastres of Folembray en rijden dan s'avonds terug naar hun stekje.
Valt dit in NL ook een beetje op of is dit nog steeds een uitzondering?

Ik juich dit natuurlijk toe. :]
divers-201.jpg
 
Wil de vrouw die mij gisteren heeft geschoren op de banking laatste bocht voor recht stuk van Zandvoort zich kenbaar maken?
Ik wil een kind van jou. :XWil je me leren motorrijden op Zandvoort? :Y

De deerne vloog mij gewoon, quasi horizontaal, voorbij en ik deed nog zo mijn best. Maar ben maar een broekie en moet er nog veel leren daar.
Die hellingshoeken zijn optisch platter dan in de motogp door de giga verkanting.

Iets totaal anders. Het waaide vanaf de kust rond de 6 beaufort zand op het circuit.
Je zag een waas op het rechte stuk door de (kleine) zandstorm.
Zou ik niet best een nieuwe luchtfilter kopen? Lijkt me niet goed voor de motor die vollop z'n longetjes via de ram-air volzuigt.
 
Wil de vrouw die mij gisteren heeft geschoren op de banking laatste bocht voor recht stuk van Zandvoort zich kenbaar maken?
Ik wil een kind van jou. :XWil je me leren motorrijden op Zandvoort? :Y

De deerne vloog mij gewoon, quasi horizontaal, voorbij en ik deed nog zo mijn best. Maar ben maar een broekie en moet er nog veel leren daar.
Die hellingshoeken zijn optisch platter dan in de motogp door de giga verkanting.

Iets totaal anders. Het waaide vanaf de kust rond de 6 beaufort zand op het circuit.
Je zag een waas op het rechte stuk door de (kleine) zandstorm.
Zou ik niet best een nieuwe luchtfilter kopen? Lijkt me niet goed voor de motor die vollop z'n longetjes via de ram-air volzuigt.
Ik was er gisteren ook en vond het meevallen, misschien zag ik het niet met 275 km/u. :+
(En rij niet in groepjes of groepen)
Maar gooi er zelf normaal gesproken vier keer per jaar even de compressor tegenaan.
Wel eerst het filter eruit halen. :+
 
Ha je was er ook.:+
Zag je niet als je aan het begin van het recht stuk kwam dat het einde wazig was door het stuifzand? ( nee ik rij niet op een vibrator)
Ik haal met moeite 220. Naked triumph 765
 
Ik heb ook geen zandwolk gezien op het rechte eind. Ook langs de pitmuur bij het kijken geen last van zand in de ogen. Wel was de binnenkant van de Tarzanbocht stoffig. Dat kon je goed zien als iemand de Tarzanbocht heel kort nam.
 
Wil de vrouw die mij gisteren heeft geschoren op de banking laatste bocht voor recht stuk van Zandvoort zich kenbaar maken?
Ik wil een kind van jou. :XWil je me leren motorrijden op Zandvoort? :Y

De deerne vloog mij gewoon, quasi horizontaal, voorbij en ik deed nog zo mijn best. Maar ben maar een broekie en moet er nog veel leren daar.
Die hellingshoeken zijn optisch platter dan in de motogp door de giga verkanting.

Iets totaal anders. Het waaide vanaf de kust rond de 6 beaufort zand op het circuit.
Je zag een waas op het rechte stuk door de (kleine) zandstorm.
Zou ik niet best een nieuwe luchtfilter kopen? Lijkt me niet goed voor de motor die vollop z'n longetjes via de ram-air volzuigt.
Op haar BMW S100 RRRRRRRRRRRR met van die vleugels aan de zijkant.
Ze rijd er al een tijdje;)
Fanatieke gretige rijdster.

Die wind was wel een puntje zag pffffffff dacht toch echt van heb ik een lekke band ofzo in die banking :+
Vodafone uitkomen hetzelfde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan