meer wegenbelasting betalen ?

tsjah, het kwartje van kok was ook maar tijdelijk.... en als poltici iets willen dan komt het er gewoon, kijk maar naar die europese grondwet, gaan ze een niet bindend referendum houden :r hou er dan helemaal geen, ik stem iig NEE! :)

dat ze maar een bindend referendum over die 10 bananenlidstaatjes hadden gehouden, ik weet zeker dat daar een eenduidige nee uit gekomen was...
 
k, zal ook ff met wat kotssmiles strooien: :r :r :r

meer wegenbelasting > meer tolwegen > meer wegenbelasting...

vet gaaf, de politiek!
 
Als ze nou het geld van de huidige belasting + benzine accijns 100% voor het wegennet gaan gebruiken :( !!!!! :r :r :r :r


Ik hoor niks over motoren :} :z
 
Zolang het bij automobilisten blijft is het toch niet zo'n ramp?
Ja en bedankt heh vriendelijke vriend ;)

Ok, ze zijn weer opnaaierig bezig :(

Zo hoorde ik ook dat ze voor de rijdende diesels een Dieselroetfilter oid hebben bedacht.

Dat kreng moet €800 kosten.

Maar wat zijn ze aardig '( Je hoeft zelf maar de helft te betalen :}

Dus:
Wegenbel. omhoog
Dieselprijs omhoog
Filtertje á €€€€€€€€
Tolpassages

Het kan niet op in Holland.

EU, was da |(
 
Heb net 60Etjes wegenbelasting betaald vind ik wel prima zo...
meer moet het niet worden iig ;)
 
Ja en bedankt heh vriendelijke vriend ;)

Ok, ze zijn weer opnaaierig bezig :(

Zo hoorde ik ook dat ze voor de rijdende diesels een Dieselroetfilter oid hebben bedacht.

Dat kreng moet €800 kosten.

Maar wat zijn ze aardig '( Je hoeft zelf maar de helft te betalen :}

Dus:
Wegenbel. omhoog
Dieselprijs omhoog
Filtertje á €€€€€€€€
Tolpassages

Het kan niet op in Holland.

EU, was da |(
Vergeet effe niet dat je ook nog zoiets als een extra roetuitstootmetingtest (3x woordwaarde) hebt voor diesels (tegelijk met APK). Of is die inmiddels alweer afgeschaft (wat me overigens hoogst onlogisch lijkt)?
 
Vergeet effe niet dat je ook nog zoiets als een extra roetuitstootmetingtest (3x woordwaarde) hebt voor diesels (tegelijk met APK). Of is die inmiddels alweer afgeschaft (wat me overigens hoogst onlogisch lijkt)?

Dat vergeet ik niet, want die heb ik elk jaar tijdens APK...

Niks nieuw dus en wordt al ingecalcuteerd. Helaas.
 
wordt met de dag vrolijker over het feit dat ik nooit de moeite heb genomen om mijn auto-rijbewijs te halen.......
ze halen jullie wel het vel over de oren als je ook zo'n koekblik heb staan.......

toch wel lekker zo'n span.

(ik mag hier in rotjeknor niet eens een parkeervergunning te kopen;-))


effe zonder dollen trouwens, de plannen van de regering zijn weer alles behalve grappig, is niet prettig voor al die mensen die van een auto afhankelijk zijn, openbaar vervoer is niet echt goed geregeld, soms verwacht je baas een representatieve auto enz enz....

sterkte allemaal als dit er ook weer door komt, en troost jullie met et feit dat ik welliswaar minder vaste lasten heb maar sind de gezinsuitbreiding en de montage van het zijspan toch echt gezellig in de zelfde file sta........
 
ik denk dat het niet alleen voor de automobilisten geld, ze zullen waarschijnlijk ook de motor rijders mee bedoelen, want die nemen juist erg veel ruimte in op de weg :+
 
[me]Flagg heeft geen auto meer. :)
[/me]


aaah wat sneu voor die koekblikkers...
 
ik denk dat het niet alleen voor de automobilisten geld, ze zullen waarschijnlijk ook de motor rijders mee bedoelen, want die nemen juist erg veel ruimte in op de weg :+

Dan nog betalen blikkers meer voor hun auto dan motor.

Mijn motor kost me €56 in het jaar en me blik kost me €189 per kwartaal.

Verschil dat te verwaarlozen is, toch )-)

en dan heb ik het nog nie eens over al die andere k*tgeintjes waar je dik voor moet betalen.
APK/Tol/Roetmeting voor Diesel en ga maar door :(
 
Ik wil anders best wel meer wegenbelasting gaan betalen hoor.










In ruil voor een maximum snelheid van nou ja laten we zeggen 180? Beetje voorzichtig beginnen he.
 
ik heb ook een blik net als de meesten schat ik.
ik betaal al meerdan genoeg voor vervoer op wielen.
dus deze opmerking slaat nergens op.

onzin, dit blijft nog steeds een motorforum, dus dit slaat wel ergens op.
Wufje heeft 3 motoren, maar gelukkig geen ooto
 
Politiek moet eens leren nadenken.... ze denken meer belasting, auto duurder, liever openbaar vervoer. Maar openbaar vervoer is vaak duurder dan de auto, onbetrouwbaar (80% optijd heet het, maar das dus 1 op de 5 te laat :+ ), en reistijden door overstappen enzo is langer.

Dus willen ze effekt hebben, dan moet de NS betrouwebaarder, goedkoper, en even snel als gewoon vervoer, zodat openbaarvervoer de meeste voordelen hebben. Enige nadeel wat het heeft is "vrijheid", maarja, daar heb je motoren voor :+
 
Jongens denk 's rustig na:

waar moet anders die 30% salarisverhoging vandaan komen
die de staat zichzelf komend jaar geeft
????
 
de wegen moeten niet langer uit algemene middelen worden betaald

Die gasten hebben echt humor, tel effe de wegenbelasting en BPM en accijns over benzine bij elkaar op, kan je heel Nederland van 10 lagen asfalt voorzien.
 
dat is ook al zo iets....de kleine man moet elke cent omdraaien en doe lui willen 30% opslag hebben :r

Ja maar, anders vertrekken ze naar het bedrijfsleven!!!
(net zo'n slap excuus als de hoge salarissen van nederlandse managers:
"om te voorkomen dat deze competente mensen naar het buitenland uitwijken"
Lul toch niet, alsof ze in de VS zitten te wachten op een stelletje oetlullen en
kaaskoppen, zo ook het bedrijfsleven, tenzij jij aanzien geniet -i.e. Wim Kok-
kun je een mooie positie wel vergeten, welke baas zit erop te wachten om 1 of
ander pisambtenaartje aan te nemen?)

ze kunnen die loonmatiging in hun reet douwen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan