meerbonken verenigd u

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurbloed

pet-fles-pap
14 aug 2005
23.727
2.060
Hoofddorp
zo, eindelijk heeft de meerbonkenstad, of is het dorp, een eigen topic


uiteraard is iedereen hier uit de meer (nee niet het oude stadion uit amsterdam) welkom in dit topic.

stel je even voor en vertel hier wat jou favo plekjes zijn om te rijden.
waar je je laatste bekeuring hebt gehad, of waar jij je lekkerste flurry hebt gegeten.
 
Ik ben Loeder en ik doe Woody Woodpecker na O-)

Serieus..... denk je niet dat je beter met de modjes kunt overleggen of we gewoon verder kunnen. Ik kan me toch niet voorstellen dat ze iedereen laten bloeden voor 2 personen.

En als ik het even snel goed gelezen heb, riskeer je zo een ban en dat zou ik zonde vinden.

O. ik rijd een ducati M1000 :P
 
geachte ts'er, mooie motor heeft u. Ik woon in haarlem. Mag ik hier dan ook posten? Met vriendelijke groet, jozefientje.
 
Ik ben Loeder en ik doe Woody Woodpecker na O-)

Serieus..... denk je niet dat je beter met de modjes kunt overleggen of we gewoon verder kunnen. Ik kan me toch niet voorstellen dat ze iedereen laten bloeden voor 2 personen.

En als ik het even snel goed gelezen heb, riskeer je zo een ban en dat zou ik zonde vinden.

O. ik rijd een ducati M1000 :P

Doen ze al...
 
Goeie avond

Zal me even voorstellen
Ik ben Ed en kom uit het Betonnen dorp ,dat ligt schuin tegenover De Meer ;)
Ben de 40 gepasseerd en Ik rij momenteel een 250 cc :]
Hoop hier mischien nog wat bekende tegen te komen
:W
 
Ik ben Loeder en ik doe Woody Woodpecker na O-)

Serieus..... denk je niet dat je beter met de modjes kunt overleggen of we gewoon verder kunnen. Ik kan me toch niet voorstellen dat ze iedereen laten bloeden voor 2 personen.

En als ik het even snel goed gelezen heb, riskeer je zo een ban en dat zou ik zonde vinden.

O. ik rijd een ducati M1000 :P
.. kom net thuis, heb alleen de laatste berichten gelezen, en vandaar dat ik deze opende, zie nu net pas dat er nog een was en gesloten is?....

nja we zien wel, geloof nou niet dat ik in overtreding ben.

en anders is er vast wel een goede oplossing voor ons.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan