meerdere fietsen hebben

bikerbertus

MF veteraan
9 jun 2007
16.264
10.122
Zit denken over een bike erbij. Waarschijnlijk een sport naked. Heb al een cruiser.
Maar dan denk ik weer: als ik er 2 heb wil ik er wel weer 3 . Bijvoorbeeld supermotootje erbij voor boodschap om de hoek en zo..
Kortom, is 2 fietsen we een goed idee? :?
 
Zit denken over een bike erbij. Waarschijnlijk een sport naked. Heb al een cruiser.
Maar dan denk ik weer: als ik er 2 heb wil ik er wel weer 3 . Bijvoorbeeld supermotootje erbij voor boodschap om de hoek en zo..
Kortom, is 2 fietsen we een goed idee? :?

Ja, maar 3 is beter, gelukkig heb ik een vrouwtje die mij nog enigzins in toom houdt :+

Ik hou het dus maar bij 2 :X
 
Heb net me 3e erbij gekocht :)

Heb nu een:
-Yamaha XJ600 S Diefurcion ( :+ ) uit 1993
-Skyteam Dax 125 uit 2007
-Yamaha XV750SE uit 1982

Laatste betaal ik maar 56euro per jaar voor en heb ik net erbij gehaald omdat we thuis allemaal eren XV hebben en we ook ene club zijn begonnen dus zou niet kunnen als ik zonder XV zou zitten. En het rijd gewoon heerlijk :P

Verder had ik me Diversion gekocht voor naar school en door weer en wind te rijden en ook voor het betere stuurwerk. Me Dax is gewoon me hobby en rij ik veel mee voornamelijk als het niet regent en ik hem veilig neer kan zetten. Hij rijd 1 op 60 dus perfect als ik vele op en neer moet rijden enzo.

Kvind het heerlijk om elke keer weer naar de 3 sleutels aan me bos te kijken welke ik nou weer eens zal nemen :P

1507200701_127.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik moet me bij XoReP voegen, heb er nu 2, een xl voor het dagelijkse gebruik, en voor de lange en grote/snelle toerriten de vf. Puur en alleen eigenlijk om dat je met die xl met 2 personen al helemaal niet de snelweg op kan, en ik vanaf amsterdam toch vaak van plan ben om duitsland/veluwe in te gaan. Met mijn vriendin welteverstaan :P

En aan die 12 euro verzekering de maand voor beiden lach ik me helemaal kapot.
 
Een cruiser voor relaxete tochten, een sport om mee te knallen en een XT of supermotootje om flits flats overal snel tussendoor te kunnen.
Voor iedere bui een andere motor he?
O ja, voor hoosbui heb ik al koekblik. ;)
 
Ja prima idee :)
wij hebben ook 5 motoren, terwijl er maar 3 een rijbewijs hebben en ik er maar 2 mag rijden :o
En je wilt idd nog meer ;) maar dat doe je dan toch gewoon :Y :+
 
ik heb er 3.
de honda bros gebruik ik het meeste
de honda lead 125cc scooter,perfect in en rond de stad
de honda cb450s,tja........ kom um niet laten staan voor die prijs
been geen honda freak hoor,dit is puur toeval

en mijn vriendin heeft haar eigen motor

maar ik zou er nog wel een caferacer of klein choppertje bij willen
maar dan gaan er eerst 1 of 2 uit
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Honda Deauville voor de "easy" toertochten (langere ritten met duo) en de Yamaha Radian voor het snellere woon/werkverkeer en de speelse bochtige ritjes door de stad. Heerlijk om twee motoren te hebben, beseffende dat dit wel erg luxe is. ...zolang je maar bergruimte hebt!
 
4 stuks met allemaal ander karakter. Stuk voor stuk bella's. Al naar gelang je stemming kun je kiezen. Ben me nu aan het orienteren op no 5.
 
Heb een XJ900F voor woonwerk en een ST1300 voor het serieuze toerwerk.
Zit aan een klassieker te denken voor d'r bij. GT380? CBX? Wie weet...
 
NIET doen
anders moet je maar eens hier op bezoek komen dan kan je zien wat er van komt :X -O-

okee EDIT:
ik zelf heb een ZZR250 (heb net mijn rijbewijs)
nog een knutsel ZZR
Zusje lief( fast lady) heeft:
Kawasaki ER6-N
Kawasaki ZX6-R
Broertje lief(Viccie)
Yamaha YZF600R Thundercat
En knutsel Ducati Paso

Zo... dat is er ook weer uit... oja en nog 2 scootahs uit mijn scootah tijdperk :P
 
Laatst bewerkt:
1. GSR 600 voor de tourritjes, mooie dagen woonwerk, lange stukken, posen O-)
2. CM400t voor de woonwerk ritjes, winter, kutweer. lekker goedkoop kilometer vreten.
 
2 is helemaal zo gek nog niet... :)

Een VFR voor woon-werk en lange toertochten..
Een VTR voor het betere afreageren in het weekend..

Als er 1 voor onderhoud niet gebruikt kan worden pak je gewoon de ander..
Bevalt me tot nu toe prima.. (hoewel de VTR al weer even stil staat ivm een storing)
 
_O- _O-

is gelukkig ook niet van mij... ik rij nu rond op een ZZR in GAULOISSE uniform en rijdt nog best goed ook *D


Wel gaaf zo'n zusje met zoveel fietsen. Kom je niet zo heel erg vaak tegen, dames die hun liefde en zaligheid in hun brommert leggen.
 
Wel gaaf zo'n zusje met zoveel fietsen. Kom je niet zo heel erg vaak tegen, dames die hun liefde en zaligheid in hun brommert leggen.

en het zijn g*dver nog 2 gloednieuwe fietsen ook nog zowat...
ZX6R uit 2004!!!
ER6-N uit 2006!! is toch niet normaal :z
maar wel onwijs cool :9~
 
en het zijn g*dver nog 2 gloednieuwe fietsen ook nog zowat...
ZX6R uit 2004!!!
ER6-N uit 2006!! is toch niet normaal :z
maar wel onwijs cool :9~~


Kicke toch. Gelukkig heb ik een vrouw met een passie voor motorfietsen. Dat staat garant voor een lang gelukkig huwelijk.
 
Kicke toch. Gelukkig heb ik een vrouw met een passie voor motorfietsen. Dat staat garant voor een lang gelukkig huwelijk.

daar heb je geluk mee :}
mijn vriendin vindt motors ook geweldig alleen wel dat er teveel tijd ingaat zitten O-)
 
Twee vind ik....eeh mijn vrouw wel welletjes.

Een naked 400cc om lekker te spelen in de buurt :Y en een tupperwarebakje om te toeren. :]

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan